• Hé, in dit forum kun je je liefdes proem kwijt of je Jan vertellen op welk type je valt misschien kan je er dan ook een foto bij zetten! Ik val voornamelijk op Indo's (50% Indonesisch 50% Nederlands) wrm omdat ze zo'n mooi baar hebben en een mooie huidkleur!! <3

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 22:46 ]

    Ben jij verliefd?

    54.5% (18 stemmen)
     
    Ja

    45.5% (15 stemmen)
     
    Nee


    Treat People With Kindness

    Ik val op mijzelf. (cat) Ik ben zo sexy en 'mijzelf' staat steeds klaar om naar mij te luisteren. Geweldig gewoon.
    Nee, ik kan niet zeggen op wat voor type ik val, want dat wijst tijd uit en met wie ik omga.


    Take me to wonderland

    Needles schreef:
    Ik val op mijn vriend. :Y)


    Alis volat propriis.

    Stevenson schreef:
    Innerlijk.

    Ja.

    Er zijn zoveel knappere jongens dan mijn crush (o.a. alle onbereikbare beroemdheden), maar hij is knap van binnen (en dat is ook waarom ik een crush op hem heb)

    Innerlijk gaat voor uiterlijk. Tenminste, bij mij dan. okay, probably gelooft niemand het haha


    I don't think you quite understand, honey

    Ik ben bijna altijd verliefd geweest op jongens die ik niet kende (maar later wel leerde kennen), maar ze waren niet allemaal knap. Het was vaak vooral een bepaalde uitstraling die mijn aandacht trok.


    Every villain is a hero in his own mind.


    Me and my bf


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Klootzakken :Y)


    i put the fun in funeral

    Ik ga geen foto plaatsen, maar mijn vriend is lief, awesome en grappig en cool :3

    In het algemeen val ik meer op intelligentie dan op uiterlijk. Iemand kan wel heel knap zijn, maar als hij geen fatsoenlijk gesprek kan voeren, dan houd ik het ook niet erg lang vol in een relatie.


    I am an idiot, I move.

    Mijn bed. Ik houd echt van mijn bed.
    Oké nee idk. Mijn liefdesleven is al een tijdje dood. Ik irriteer mij gewoon te snel aan mensen en vertrouw ze niet meer, dus dan is het vrij moeilijk om verliefd te worden. Het lijkt mij geweldig als iemand op die wijze van je houdt, maar ik denk niet dat dat voor mij is weg gelegd. I'll just buy a cat.


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn grote liefde is mijn vriend, Roy! We schelen vijf jaar, maar je merkt er echt niks van. We liggen compleet op één lijn. Hij is knap en krijgt ook van andere meisjes veel aandacht, maar wat mij heel erg aantrok, is zijn kijk op de wereld. Hij denkt zo vreselijk mooi.

    Ik ben jarenlang in gevecht geweest met depressie en in die tijd wilde ik geen relaties, want ik voelde me toch alleen maar tot last. Hij heeft alle geduld voor me, laat me zo gek doen als nodig en blijft rustig. Praat niet tegen me, maar mét me en veroordeelt me nooit. Naast die serieuze kant heeft hij ook nog steeds een kinderlijke kant. Hij skate graag, draagt van die langere shirts (gelukkig wel met zijn broek normaal) en is nog altijd in voor een potje minigolf, zwemmen of iets anders actiefs. Iets anders waar ik voor viel, is het feit dat hij héél lichtjes slist. Dat is zo schattig! Ik heb zo iets als dit nog nooit voor iemand gevoeld en ik zou hem voor geen goud inruilen.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2015 - 9:34 ]


    everything, in time

    Starlord schreef:
    Mijn bed. Ik houd echt van mijn bed.
    Oké nee idk. Mijn liefdesleven is al een tijdje dood. Ik irriteer mij gewoon te snel aan mensen en vertrouw ze niet meer, dus dan is het vrij moeilijk om verliefd te worden. Het lijkt mij geweldig als iemand op die wijze van je houdt, maar ik denk niet dat dat voor mij is weg gelegd. I'll just buy a cat.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik val eigenlijk altijd op donkerharige jongens die veel humor hebben.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik val voor Jeff the killer

    Nope

    Ik ben verliefd, denk ik.

    In principe zou ik iets kunnen gaan voelen voor iedereen die intelligent is en zich er niet voor schaamt. Iemand die volwassen is, maar ook kan ontspannen en gek kan doen. Iemand die humor heeft, en sarcasme kan waarderen.
    Ik dacht altijd dat een relatie waarin je als beste vrienden met elkaar om gaat het ultieme doel was, maar inmiddels kies ik toch voor iemand wie me uit kan dagen en iemand wie gewoon vrouwelijk is. Ik wil geen bro, ik wil een echte vrouw.

    Misschien wel het belangrijkste: iemand met ambitie en de inzet om dat te bereiken. Ik kan niet tegen mensen die geen moeite doen, die opgeven, niet realistisch en gemakzuchtig zijn.

    Dus een slim iemand, met een echt karakter en vrouwelijkheid. Et voila.


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik word nagenoeg niet verliefd. En ik heb eindelijk de reden. Een hechtingstoornis en de angsten die daaruit voortkomen zitten die hele zooi in de weg.
    But alright, Letters From Iwo Jima provided me with a nice movie crush.


    This might very well be the cutest imperial army soldier I've ever seen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uiterlijk maakt voor mij niet zo veel uit. Ik val op een heel breed 'spectrum' aan mannen. Voor mij is het innerlijk veel belangrijker en hij moet intelligent zijn. Ik ben iemand die graag over van alles en nog wat discussieert, dus is dat best belangrijk.


    What would Emma do?