• Ik ben op zoek naar een co-auteur die samen met mij een OP, fantasie verhaal wil schrijven.

    Ik heb in grote lijnen al een idee, het gaat over een heks en een weerwolven roedel.
    Verder wil ik hier nog niet over in gaan gezien ik niet wil dat mijn idee door een ander gebruikt worden. Nu wil ik niet zeggen dat het gaat gebeuren maar je weet het maar nooit. Daar naast wil ik de rest ook verder verzinnen met de persoon met wie ik dit verhaal ga schrijven.

    Ik zoek iemand die de mannelijke personage wil bespelen in dit verhaal.
    Ervaring met schrijven van verhalen,
    Iemand die 16+ wil en kan schrijven qua geweld etc.
    Iemand met motivatie en creativiteit
    Iemand die minimaal 2 keer in de week kan schrijven.
    Iemand die lange posten kan schrijven
    En vooral iemand die me kan 'dwingen' om te schrijven wanneer ik even geen zin heb.

    Wat jullie van mij kunnen verwachten.
    Precies het zelfde.

    Zie je dit zitten dan zou ik je vragen dit lijstje in te vullen.
    Naam:
    Leeftijd:
    Motivatie: (waarom ik met jou zou moeten schrijven)
    Schrijfstijl: (graag een hoofdstuk, post in spoiler, Dit mag een al bestaande post zijn maar je mag ook een nieuwe post schrijven. )


    Naam: Sophie
    Leeftijd: 20
    schrijfstijl: Dit is van een ORPG

    'Octavio Valentijn, stap voor' het was meer dan duidelijk dat mijn vader het niet eens was dat ik weer dezelfde uit gekozen had. Hij had liever dat ik de kansen goed zag en altijd een ander zou kiezen. Maar keer op keer had Octavio gewonnen dus waarom zou mijn keuze niet naar hem gaan. Daar naast het publiek hield van hem, een betere keuze kon ik niet maken in mijn ogen. Dat was eigenlijk niet waarom ik voor hem had gekozen. Zwijgend keek ik toe hoe hij naar voren stapte en mijn vader aan keek. 'Jij zal mijn dochter eren en voor haar winnen, begrepen' Nu was het heel duidelijk, mijn vader was echt niet blij met mijn keuze. Onbewust verscheen er een grijns rond mijn lippen bij die gedachten. Vader moest eens weten wat ik allemaal over octavio dacht, kort gingen mijn gedachten terug naar mijn kamer. Als mijn slaaf niet binnen was gekomen dan was het in mijn gedachten veel verder gegaan. Helaas zou het nooit gebeuren en kon ik hem alleen maar aan schouwen wanneer hij in de arena was. Of net voor de spelen begon. Hier door verdween de grijns meteen weer en keek ik wat treurig voor me uit, dit zou zijn laatste spelen kunnen zijn. 'Ja, mijn koning' Ik keek toe hoe hij weer terug stapte en liet mijn blik uiteindelijk over het publiek gaan. Als ik een eigen keuze had zou ik hier niet eens zitten. Dan zat ik liever thuis dan dat ik al het geweld moest zien, ik moest eerlijk toegeven dat ik keer op keer misselijk werd en vroeger wel eens over had gegeven. Maar door de jaren heen was ik er harder door geworden. Het deed me eigenlijk weinig nog wat, ja ik kreeg een naar gevoel in mijn maag maar dat was het dan ook wel. Terwijl de eerste groep zich aan het klaar maken was staarde ik naar het zand in de arena en begon ik zenuwachtig op mijn lip te bijten. Het was een hel om hier te zitten en toe moeten kijken, wanneer je voor iemand gevoelens had. Het scheelde dat hij hier niks vanaf wist en dus niet het zelfde hebben. Wellicht had hij wel een vrouw, waarom zou zo'n iemand als hem namelijk nog vrijgezel zijn. Wellicht lag hij elke nacht wel te rollebollen met een van de slavinen die rond liepen daar. Terwijl ik daar aan dacht kwam er een woede in me op die voor mij nog erg onbekend was. Misschien moest ik hem gewoon uit mijn hoofd bannen, ik zou hem toch nooit voor me kunnen winnen. Ik was zijn prinses meer ook nooit. Ik zou hoe dan ook altijd zijn meerdere zijn ookal was ik jonger dan hem met mijn negentien jaar. Eenmaal de spelen echt begon ging ik wat rechter op zitten en liet ik mijn lip met rust terwijl ik toe keek hoe de eerst mannen aan het vechten waren. Het duurde niet lang voor het eerste bloed al te zien was en het publiek hard begon te juichen en te roepen. Ik keek om naar mijn ouders en zag dat mijn moeder dezelfde uitdrukking op haar gezicht had staan waarna mijn blik naar mijn vader ging. Als hij de koning niet was zou hij waarschijnlijk net zo had mee juichen als wat de mensen om ons heen deden. Langzaam gleed mijn blik weer terug naar het stukje wat zich voor me af speelde. Ik pakte mijn beker op en hield hem naast hem zodat de slavin die achter mijn stoel stond hem bij kon vullen met wijn. Het duurde niet al te lang voor dat een van de twee mannen op de grond lag met de andere op zich terwijl het zwaard tegen zijn keel aan stond. Zoals gewoonlijk bepaalde mijn vader of hij zou leven of niet. In mijn ooghoek zag ik hoe hij het teken gaf om een eind aan het leven van de man te maken.Ik sloot mijn ogen voor dat ik kon zien hoe de man zijn zwaar door de huid van de ander liet zakken. Het gejuich van het publiek om me heen zei al genoeg. Eenmaal het weer stil was opende ik mijn ogen en zag ik hoe het lichaam zonder hoofd mee werd gesleurd. Het duurde niet lang voor dat twee volgende mannen het veld in kwamen. Ik haalde diep adem toen ik zag dat het Octavio was en greep mijn arm leun stevig vast. Ik hield mijn blik op Octavio gericht terwijl ik aan het bidden was naar de goden. "Begin" schreeuwde mijn vader waar het teken werd gegeven dat ze konden beginnen. Gespannen begon ik op mijn wang te bijten terwijl ik Octavio strak in de gaten hield. Hij moest dit winnen!

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 22:12 ]

    Leuk, maar ik heb nu genoeg ORPG's. :') Maar ik wilde reageren op het feit dat je je post hebt gebruikt in onze ORPG. :Y)

    In ieder geval, mensen ze schrijft goed! :3


    One Who Travels A Higher Path.

    AngelFall schreef:
    Leuk, maar ik heb nu genoeg ORPG's. :') Maar ik wilde reageren op het feit dat je je post hebt gebruikt in onze ORPG. :Y)

    In ieder geval, mensen ze schrijft goed! :3


    Aw dankjewel (flower)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2015 - 15:51 ]

    Lijkt me leuk, maar ik heb het al veel te druk en ik ben echt een luie schrijfster!
    (zip)


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Bastaard schreef:
    Lijkt me leuk, maar jammer genoeg heb ik het al veel te druk en ben ik echt een luie schrijfster!
    (zip)


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    *


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Wow sorry m'n mobiel flipte um!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Momenteel lukt het schrijven wel, maar ik heb vaker last van momenten dat mensen mij moeten dwingen om te schrijven. Al bij al doet je idee me denken aan onze ORPG, haha, maar dat is alleen maar leuk. Ik weet niet of je het erg vindt moest je me vaker moeten dwingen om te gaan schrijven, dan geef ik me misschien wel op om mee te werken.


    16 - 09 - '17

    Delfino schreef:
    Momenteel lukt het schrijven wel, maar ik heb vaker last van momenten dat mensen mij moeten dwingen om te schrijven. Al bij al doet je idee me denken aan onze ORPG, haha, maar dat is alleen maar leuk. Ik weet niet of je het erg vindt moest je me vaker moeten dwingen om te gaan schrijven, dan geef ik me misschien wel op om mee te werken.


    Als jij mij soms ook wil dwingen om te schrijven dan vind ik het goed (:

    Haha, best grappig, dat we elkaar moeten gaan dwingen. Maar ik schrijf wel anders dan jij, dan heb je wel al gezien bij onze ORPG.


    16 - 09 - '17

    Delfino schreef:
    Haha, best grappig, dat we elkaar moeten gaan dwingen. Maar ik schrijf wel anders dan jij, dan heb je wel al gezien bij onze ORPG.

    Iedereen heeft wel zulke momenten dat ze even gedwongen moeten worden

    Ja klopt maar iedereen schrijft anders