• Mystic High
    Geïnspireerd op Harry Potter, Percy Jackson en de andere Rick Riordan boekenseries.

    12 meiden en 8 jongens worden opgeroepen voor Mystic High, dit is een school voor kinderen van goddelijke ouders, halfbloeden dus. De school is gelegen in de Verenigde Staten op de grens met Canada op Pirates Island in de Niagara Rivier, het dorpje dat op het vaste land in de buurt van de school ligt, heet Rheang. De eerste grote stad die je tegen komt is Buffalo, New York. De goden zijn van allerlei verschillende afkomsten: Griekse, Egyptische, Romeinse, Hindoeïstische, Noorse en Germaanse. De kinderen worden hier op school opgeleid tot helden van iedere soort, zoals een Soldaat of een Geneeskundige.
    Als het einde van het jaar nadert wordt de school geteisterd door de Kaeri, dit is een wezen dat al het slechte van de verschillende mythologieën verwezenlijkt. Deze nieuwe halfbloeden moeten het proberen te stoppen.




    R O L L E N

    Naam | god(in) | user.

    Griekse
    Asra Thomas Hadrian|Hades|Krueger
    Jitana Nique Néterya Alexandria Yana Pobeda|Nike|MDC

    Romeinse
    Sofia Victoria Andarillo|Bellona|Athenalove
    Devina|Mars|Morgen

    Germaanse
    Xavier Dane Bennett|Freya|TrueBlood

    Noorse
    Lisa Magnhild|Loki|Firefly
    |Nott|laetitia

    Hindoeïsme
    Salitya Kalà Sángita Hàzara|Sarasvati|MDC

    Egyptische
    Sarah Badru Crawford|Osiris|Valeska
    Timber “Tim” Garron Knight|Bastet|TeddyPoke


    R E G E L S
    Algemeen:
    — Huisregels van Quizlet.
    — Reservaties blijven 4 dagen staan, uitstel vragen is mogelijk.
    — Er is geen limiet voor personages, maar zorg wel dat je geen personages gaat verwaarlozen.
    — Bespeel niet de personage's van anderen zonder toestemming.
    Op school:
    — Pesten, van zowel leraren als leerlingen, is ten strengste verboden.
    — Alle lessen dienen bijgewoond te worden door de leerlingen, tenzij er een geldige reden is om dit niet te doen.
    — Het gebruik en verkoop van verdovende middelen is ten strengste verboden.
    — Vernieling van andermans bezittingen is niet toegestaan.

    K A M E R I N D E L I N G


    Op één kamer kunnen twee mensen slapen.

    Als er al indelingen waren gemaakt via GB/PB graag even laten weten!
    Jongens:
    - Tim + Xavier
    - Asra + ...

    Meisjes:
    - Jitana + Sofia.
    - Devina + Lisa.
    - Salitya + Sarah.

    V A K K E N P A K K E T (per mythologie verschillend)
    - Mythen en sagen
    Professor Grace
    - Rekenen
    Professor Remy
    - Astronomie (buiten les)
    Professor Gerda
    - Latijn
    Professor Azda
    - Mythologie (buiten les)
    Professor Norman
    - Kunsten (tekenen, beeldende vorming, muziek)
    Professor Indi
    - Vechtkunst (buiten les)
    Professor Ell-Lin
    - Literatuur
    Professor Wehka
    - Taal (taal die gesprokken wordt in die mythologie)
    Professor Adira
    - Aardkunde
    Professor Nanny
    - BiNaS (Biologie-Natuurkunde-Scheikunde)
    Professor Fenne


    I N V U L L I J S T J E
    Naam:
    Leeftijd: (16/17/18)
    Mythologie en goddelijke ouder:
    Innerlijk:
    Uiterlijk [afbeelding en fc]:
    Wapens/krachten:
    Relaties: roommate, best friend, Frenemies etc.
    Extra: favoriete vak, slecht in..., etc.


    Faceclaims:
    - Kendall Jenner.
    - Rachel Platten.
    - Pyper America Smith.
    - Bridget Satterlee.
    - Marie Avgeropoulos.
    - Crystal Reed.
    - Selena Gomez.
    - Caity Lotz.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2015 - 20:39 ]


    ~ Bleh. ~

    Whitethorn schreef:
    Uhm, mag ik vragen waarom jij gedeeltelijk de regels van mijn en Olympiodoros' RPG (Beauxbatons Academy of Magic) hebt gekopieerd?

    Dit heb ik al uitgelegd aan Anne, hopelijk heb je er geen problemen mee?


    ~ Bleh. ~

    MDC schreef:
    (...)
    Dit heb ik al uitgelegd aan Anne, hopelijk heb je er geen problemen mee?


    Ik weet niet wat jij hebt uitgelegd aan Anne, dus geen idee. Het zou in ieder geval fijn zijn als je in het vervolg wel eerst toestemming o.i.d vraagt :)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Whitethorn schreef:
    (...)

    Ik weet niet wat jij hebt uitgelegd aan Anne, dus geen idee. Het zou in ieder geval fijn zijn als je in het vervolg wel eerst toestemming o.i.d vraagt :)

    Ja dat snap ik. Ik wist niet dat je er een punt van zou maken...

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 21:21 ]


    ~ Bleh. ~

    MDC schreef:
    (...)
    Ja dat snap ik. Ik wist niet dat je er een punt van zou maken...


    Ik maak er geen punt van, hoor. Ik vroeg het mij alleen maar af.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Whitethorn schreef:
    (...)

    Ik maak er geen punt van, hoor. Ik vroeg het mij alleen maar af.

    Oke.
    Heb je miss zin om mee te doen in deze RPG? :$
    Want je kent dan de regels al, dus ja... hahah

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 21:25 ]


    ~ Bleh. ~

    Dammit, screw this. Ik zou graag een Egyptische jongen reserveren, met als god Seth en fc Avan Jogia (yes I know it's not allowed, but be nice, pls)

    [ bericht aangepast op 4 nov 2015 - 0:11 ]


    kindness is never a burden.

    MDC schreef:
    (...)
    Oke.
    Heb je miss zin om mee te doen in deze RPG? :$
    Want je kent dan de regels al, dus ja... hahah


    Die "regels" zijn in iedere RPG wel hetzelfde. Ik denk dat het gaat om het gegeven dat je niet zo maar gegevens van iemand anders over mag nemen zonder er zelf tijd aan te besteden. Dat is immers plagiaat — wat hier is verboden.
    Daarbij doe je niet aan een RPG mee omdat je de regels kent (die zijn immers overal hetzelfde en daar moet je— je altijd aan houden) maar omdat je het onderwerp heel leuk vindt.

    Mijn rol is trouwens (op haar relaties na) af — pagina twee.


    •

    Caster schreef:
    Die "regels" zijn in iedere RPG wel hetzelfde. Ik denk dat het gaat om het gegeven dat je niet zo maar gegevens van iemand anders over mag nemen zonder er zelf tijd aan te besteden. Dat is immers plagiaat — wat hier is verboden.
    Daarbij doe je niet aan een RPG mee omdat je de regels kent (die zijn immers overal hetzelfde en daar moet je— je altijd aan houden) maar omdat je het onderwerp heel leuk vindt.

    Mijn rol is trouwens (op haar relaties na) af — pagina twee.


    Precies deze. Ik zal haar zo eventjes bekijken, trouwens!

    Ik wil niet een pain in the ass zijn, maar jullie hebben dezelfde faceclaim. Namelijk Pyper America Smith..


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Olympiodoros schreef:
    (...)

    Precies deze. Ik zal haar zo eventjes bekijken, trouwens!

    Ik wil niet een pain in the ass zijn, maar jullie hebben dezelfde faceclaim. Namelijk Pyper America Smith..


    Yuuup I know — ik zag het pas toen mijn rol af was. Heb het meteen veranderd.


    •

    Caster schreef:
    Yuuup I know — ik zag het pas toen mijn rol af was. Heb het meteen veranderd.


    Ah, top! Ik denk dat ze elkaar best wel zouden mogen, om eerlijk te zijn.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck








    ASRA THOMAS HADRIAN


          Naam
    Asra Thomas Hadrian

    - Zijn voornamen - niet van Griekse afkomst - zijn hem door zijn moeder geschonken.

          Leeftijd
    Achttien – 18

          Afkomst
    Asra is de zoon van Hades – de Griekse God van de Onderwereld, de Dood, rijkdom, ellende en angst.

          Innerlijk
    Enig persoon die hem voor de eerste maal ontmoet, zal Asra als een miserabel persoon bestempelen - frequent al simpelweg op zijn uiterlijke verschijning afgaande. Vaak is dit ook zo, aangezien Asra’s persoonlijkheid merendeel als 'apathisch' beschreven zou worden. Sterke emoties zal hij zelden uitdrukken - en wanneer wel, zullen het overwegende negatieve zijn, zoals woede of ongeduld. Merendeel van de tijd is er echter niets dan ellende van zijn gezicht af te lezen, wat ook een zekere waarheid bezit. Asra zit in een constante tweestrijd over wat voor een persoon men verwacht dat hij is, alsook welke hij zelf wenst te zijn. Een klein aspect van zijn bestaan wat erg veel energie van hem opeist.
          Zo is Asra zeker de zoon van zijn vader, aangezien hij een uiterlijke fascinatie heeft voor de dood, angst en veel meer dan dat. Asra’s fascinatie is echter niet gedreven vanuit een verlangen anderen te zien lijden, maar simpelweg omdat hij vindt dat de eindigheid van bestaan een zekere schoonheid bezit. Om deze reden weet hij de natuur ook meer dan te waarderen, aangezien het een perfecte wisselwerking is tussen de onvermijdelijke dood en het nieuwe leven wat hieruit kan groeien.
          Doch een compleet gesloten boek en frequent de persoon die zich stilzwijgend op een afstandje houdt, heeft Asra wel een zekere appreciatie voor de personen om hem heen en kunnen sommigen een trouwe vriend aan hem verwachten. Toch zal hij dit zelden laten zien, noch zijn interesses en passies voor andere zaken. Er wordt namelijk frequent van hem verwacht dat hij niet in staat is om dingen te geven, zoals anderen dat doen – laat staan van iemand te houden- en hij vindt het prima dat mensen dit denken, ondanks het tegendeel waar is. Enkel op momenten van compleet vertrouwen zal hij deze zachte kanten van zijn bestaan laten zien, het goede in hem wat duidelijk de overhand heeft achter dat masker van melancholie.
          Niettegenstaande heeft hij het ongeduld en de autoriteit van zijn vader wel in zekere zin geërfd. Hij kan absoluut niet tegen zijn verlies, alsook niet tegen op zijn plaats gezet worden - of zelfs in sommige situaties: tegengesproken worden.


          Uiterlijk
    Met één simpele blik kan men zien aan wie Asra het meeste van zijn uiterlijke verschijning te danken heeft, namelijk zijn vader - Hades. Dit vooral vanwege zijn gitzware, levenloze ogen, die continu eindeloos veel ellende lijken uit te stralen. Verder heeft hij een strakke kaaklijn en een bijna lijkbleke huid, welke zouden naderen aan een 'zieke' verschijning - ware het niet dat hij qua postuur duidelijk heel wat kracht bezit. Ook heeft hij kort, donker haar wat hij meestal warrig zal houden. Dit alles maakt dat anderen hem frequent beschrijven als 'streng', al heeft de miserabele kant van zijn bestaan meestal de overhand.
          Asra is niet van de kleinsten met zijn 1m90 en is bovendien relatief breed gebouwd, vooral in de regio van zijn schouders en borst. Dit echter in subtiele mate, maar alsnog sterk genoeg om te zien dat hij relatief atletisch is en dat hij qua kracht absoluut niet te onderschatten valt. Wat wel opvalt aan hem, is dat Asra continu met een strakke, rechte houding zal lopen - ondanks de rest van zijn vaak onverzorgde uiterlijk. Dit is hem van jongs af aan aangeleerd en weet hij bij zichzelf niet te ontnemen, al heeft hij ook niet echt de nood dit te doen.
          In zijn kledingstijl kan Asra enkel van het ene uiterste naar het andere gaan, niets er tussenin. Het enige moment zal hij er enorm verzorgd bijlopen en ook zijn kledij daar zodanig op aanpassen, dat hij een erg nette uitstraling heeft. Het andere moment verkiest hij echter het comfort van een simpele jeans en shirt, welke meestal reeds wat kleerscheuren bezitten. Hij zal echter altijd enkel en alleen donkere tinten dragen - iets wat van hem verwacht wordt en hij zelf simpelweg prefereert.

          Wapens & Krachten

    — Dolk/Messen
    Asra's favoriete wapen en tevens degene die hij het meest weet te beheersen. Hij heeft er enkele welke aan hem zelf toe behoren, maar deze houdt hij meestal veilig opgeborgen - op één na. Zijn liefde ervoor is ontstaan uit twee uiteenliggende aspecten, zijnde dat hij ze zowel op afstand als van nabij kan gebruiken. Deze laatste prefereert hij, aangezien hij - indien hij een wezen of ander zou doden - verlangt het leven uit hun ogen te zien verdwijnen. Tegelijk geeft het hem makkelijk de kans pijn toe te brengen aan een andere persoon, maar ze niet te doden.

    — Pyrokinese
    Als zoon van Hades, wie over de Onderwereld heerst, heeft Asra de kracht van pyrokinese geërfd. Dit betekent dat hij controle heeft over vuur, alsook het talent heeft om het te laten ontstaan op momenten waarop hij dit wenst te doen. Dit betekent eveneens dat vuur hem niet kan pijnigen, tenzij bij zwakke momenten. Dit vergt ook enige energie van hem en zal hij dus niet continu kunnen aanhouden.

    — *Iets met dood, angst, kracht of wat anders, wat Marie nog moet bedenken*

          Extra
    — Vakken
    Ondanks er geen enkele les is waar Asra met plezier heen zal gaan, is Literatuur zijn absolute favoriet - en zijn er enkele welke hij nog in zekere mate weet te waarderen, zoals BiNaS & andere. Waar hij absoluut geen interesse toe heeft, zijn Aardkunde & Astronomie. De laatste begrijpt hij simpelweg niet, wat hem mateloos frustreert.

    — Natuur
    Asra geniet oprecht van de natuur om hem heen en zal die dan ook bijna dagelijks opzoeken, om er in rust enige tijd te verblijven.

    —

          Relaties & Connecties

    — Nova Nicostrate
    Asra heeft Nova pas leren kennen wanneer hij de stilte van natuur en afzondering van de groep verkoos, terwijl zij hetzelfde doel voor ogen had. Ondanks ze initieel geen woord tegen elkaar zeiden, is ze in stilte bij hem komen zitten en hebben ze zo meerdere momenten doorgebracht - uiteindelijk conversaties aangaand. Door deze momenten hebben ze een ingewikkelde vriendschap weten te ontwikkelen, aangezien ze het eveneens frequent oneens zijn over vele dingen, waaronder de ander's visie op de Dood. Terwijl Nova ervan overtuigd is dat deze onnodig en slecht is, heeft Asra een fascinatie voor de dood. Dit is meteen de meest voorkomende reden van hun discussies, maar tevens één van de dingen waardoor Asra een oneindige fascinatie heeft voor Nova. Hij weet haar gezelschap zeker te waarderen - vooral omdat ze eveneens aan de rustige kant is - en ze is één van de weinigen wie hij echt als een vriendin beschouwt en zal bijstaan/beschermen wanneer hij dat nodig acht.

    — Jitana "Jita" Pobeda
    Jita is de enige persoon in geheel Mystich High, wie Asra reeds kende voor haar op de school arriveerde. Beiden hebben ze tevens Grieks godenbloed doorheen hun venen vloeien, waardoor Asra in haar in zekere zin een 'bondgenoot' ziet, ondanks hij geen vooroordelen heeft tegenover de andere huizen. Er is echter iets vertrouwds aan haar, wat hij wel weet te waarderen en dit is ook de grootste reden waarom hij het wel met haar kan vinden. Ondanks hij het niet echt aangenaam vindt dat ze steeds verlangt te winnen en daar heel uitbundig in kan zijn, blijft hij er wel kalm over - al zal hij zijn ongenoegen laten zien. Hij weet dat dit bij haar persoonlijkheid hoort en heeft zich erbij neergelegd.

    — Marit Sørensen
    De reden waarom Asra Marit mag is heel simpel, hij ziet hoe makkelijk ze velen naar haar hand kan krijgen - alsook leerkrachten - wat een eigenschap is die hij zelf niet weet te bezitten, aangezien hij zelf niet makkelijk vriendschappen opbouwt met anderen. Normaliter zou ze dan ook alles behalve de persoon zijn met wie hij om zou gaan, maar op één of andere wijze is hun connectie door aan een serie van ontmoetingen tot stand gekomen. Asra heeft hier echter geen moeite mee, noch spijt van en durft zelf op zeldzame momenten ook voor haar een beschermende houding aan te nemen, aangezien vechten niet haar beste talent is.

    — Valeria Aurelius
    Wanneer enig persoon Asra naar Valeria zou vragen, zou hij niet weten wat te antwoorden. Hij is oprecht onder de indruk van haar vechttalenten en bewondert haar moed, al zou hij zelf verlangen dat ze de dood en angsten van haar 'slachtoffers' meer waardeert - de meest overheersende van zijn frustraties bij haar. Om deze zelfde reden vindt hij het echter ook fijn haar in (oefen-)gevechten te zien en zal soms eens de tijd nemen haar simpelweg te observeren wanneer ze dat doet, in hoop wat van haar technieken te kunnen leren. Ook haar gezelschap kan hij appreciëren, wat hij zeker niet bij iedereen heeft.


    [ bericht aangepast op 5 nov 2015 - 1:04 ]


    A girl who wonders.

    Zou ik een meisje met een Azteekse God(in) als ouder mogen reserveren? Xiuhtecuhtli dan graag.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 23:55 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iemand die graag enige connectie/relatie wilt met Asra? Ik hoor 't graag!


    A girl who wonders.

    Ik wil even zeggen dat ik van plan ben om mijn rol hélemaal om te gaan gooien. Dus wat er nu staat ga ik niet gebruiken in de RPG. Hoogstwaarschijnlijk maak ik vandaag m'n nieuwe rol. Excuses voor het ongemak.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2015 - 3:51 ]


    •

    Krueger schreef:
    Iemand die graag enige connectie/relatie wilt met Asra? Ik hoor 't graag!

    Heb jij misschien een idee wat Marit en Asra van elkaar zouden vinden? (:


    I don't think you quite understand, honey