• Mystic High
    Geïnspireerd op Harry Potter, Percy Jackson en de andere Rick Riordan boekenseries.

    12 meiden en 8 jongens worden opgeroepen voor Mystic High, dit is een school voor kinderen van goddelijke ouders, halfbloeden dus. De school is gelegen in de Verenigde Staten op de grens met Canada op Pirates Island in de Niagara Rivier, het dorpje dat op het vaste land in de buurt van de school ligt, heet Rheang. De eerste grote stad die je tegen komt is Buffalo, New York. De goden zijn van allerlei verschillende afkomsten: Griekse, Egyptische, Romeinse, Hindoeïstische, Noorse en Germaanse. De kinderen worden hier op school opgeleid tot helden van iedere soort, zoals een Soldaat of een Geneeskundige.
    Als het einde van het jaar nadert wordt de school geteisterd door de Kaeri, dit is een wezen dat al het slechte van de verschillende mythologieën verwezenlijkt. Deze nieuwe halfbloeden moeten het proberen te stoppen.




    R O L L E N

    Naam | god(in) | user.

    Griekse
    Asra Thomas Hadrian|Hades|Krueger
    Jitana Nique Néterya Alexandria Yana Pobeda|Nike|MDC

    Romeinse
    Sofia Victoria Andarillo|Bellona|Athenalove
    Devina|Mars|Morgen

    Germaanse
    Xavier Dane Bennett|Freya|TrueBlood

    Noorse
    Lisa Magnhild|Loki|Firefly
    |Nott|laetitia

    Hindoeïsme
    Salitya Kalà Sángita Hàzara|Sarasvati|MDC

    Egyptische
    Sarah Badru Crawford|Osiris|Valeska
    Timber “Tim” Garron Knight|Bastet|TeddyPoke


    R E G E L S
    Algemeen:
    — Huisregels van Quizlet.
    — Reservaties blijven 4 dagen staan, uitstel vragen is mogelijk.
    — Er is geen limiet voor personages, maar zorg wel dat je geen personages gaat verwaarlozen.
    — Bespeel niet de personage's van anderen zonder toestemming.
    Op school:
    — Pesten, van zowel leraren als leerlingen, is ten strengste verboden.
    — Alle lessen dienen bijgewoond te worden door de leerlingen, tenzij er een geldige reden is om dit niet te doen.
    — Het gebruik en verkoop van verdovende middelen is ten strengste verboden.
    — Vernieling van andermans bezittingen is niet toegestaan.

    K A M E R I N D E L I N G


    Op één kamer kunnen twee mensen slapen.

    Als er al indelingen waren gemaakt via GB/PB graag even laten weten!
    Jongens:
    - Tim + Xavier
    - Asra + ...

    Meisjes:
    - Jitana + Sofia.
    - Devina + Lisa.
    - Salitya + Sarah.

    V A K K E N P A K K E T (per mythologie verschillend)
    - Mythen en sagen
    Professor Grace
    - Rekenen
    Professor Remy
    - Astronomie (buiten les)
    Professor Gerda
    - Latijn
    Professor Azda
    - Mythologie (buiten les)
    Professor Norman
    - Kunsten (tekenen, beeldende vorming, muziek)
    Professor Indi
    - Vechtkunst (buiten les)
    Professor Ell-Lin
    - Literatuur
    Professor Wehka
    - Taal (taal die gesprokken wordt in die mythologie)
    Professor Adira
    - Aardkunde
    Professor Nanny
    - BiNaS (Biologie-Natuurkunde-Scheikunde)
    Professor Fenne


    I N V U L L I J S T J E
    Naam:
    Leeftijd: (16/17/18)
    Mythologie en goddelijke ouder:
    Innerlijk:
    Uiterlijk [afbeelding en fc]:
    Wapens/krachten:
    Relaties: roommate, best friend, Frenemies etc.
    Extra: favoriete vak, slecht in..., etc.


    Faceclaims:
    - Kendall Jenner.
    - Rachel Platten.
    - Pyper America Smith.
    - Bridget Satterlee.
    - Marie Avgeropoulos.
    - Crystal Reed.
    - Selena Gomez.
    - Caity Lotz.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2015 - 20:39 ]


    ~ Bleh. ~


    Nova Nicostrate



    • Naam
    Nova (No•vah)
    — Betekenis: het maken van een nieuw begin.

    Nicostrate (Niej•ko•straa•te)
    — Afgeleid van de originele naam van de Godin Carmenta: Nova heeft zichzelf deze achternaam gegeven rondom twaalfjarige leeftijd.

    • Leeftijd
    18

    • Afkomst
    Dochter van Carmenta — Romeinse Godin van de geboorte, de kinderen en de waarzeggerij (evenals technologische innovatie).

    • Wapens & Krachten
    • Visioenen
    — Nova kan door middel van hardnekkige concentratie bepaalde beelden van de toekomst vormen in haar gedachten. Mocht ze dit te lang uitvoeren kan er een scherpe hoofdpijn ontstaan achter haar kijkers. Daarbij kunnen de beelden veranderd worden door de besluiten van de personen in kwestie of de tussenkomst van anderen.
    • Drukpunten
    — Nova vindt het verschrikkelijk om te doden en om wapens te hanteren waardoor ze Japanse kunsten heeft aangeleerd om personen bewusteloos of tijdelijk verlamd te laten worden door bepaalde druk uit te oefenen op verschillende plaatsen in het lichaam (met name de hals).
    • Technologie
    — Nova heeft binnen enkele seconden de werking van hulpmiddelen (zowel elektronisch als niet—elektronisch) door en kan deze zonder enige moeite foutloos en razendsnel bedienen.
    • Doodsmomenten
    — Nova kan bij zieke of gewonde personen zien hoe lang ze nog te leven hebben in de vorm van een aftellende klok boven hun hoofd. Mocht een persoon aan de betere hand zijn, zal de klok weer op gaan lopen totdat hij is verdwenen: wat aan zal geven dat deze buiten levensgevaar is.

    • Personaliteit
    Nova is een excentrieke jongedame waar weinig personen hoogte van kunnen verwerven aangezien ze zich voornamelijk in haar eigen wereld bevindt. Vaak is Nova in gedachten verdwenen en is het moeilijk om contact te maken met haar — waarbij ze zich bezig houdt met het bekijken van verschillende visioenen over de personen rondom zich. Nova vindt het vrij gemakkelijk om een persoon slecht nieuws te vertellen wanneer zij dat heeft gezien in een visioen: volgens haar is het belangrijk dat de toekomst helder en toegankelijk is voor iedereen. Hierdoor kan ze op deze momenten vrij bot en harteloos overkomen maar ze zal er eveneens alles aan doen om duidelijk te maken dat de toekomst geen vaststaan gegeven is en er geen nood is aan angst.
          Hetgeen waar Nova een gigantische hekel aan heeft is doden en vechten (vanwaar haar veganistische levenswijze). Volgens haar is het beter om conflicten op te lossen met woorden in plaats van met daden en hierdoor zal ze vaak optreden als vredesbewaarder in ruzies tussen anderen. Nova heeft hierdoor een luisterend oor maar kan eveneens op harde wijze op iemand inspreken als ze het idee heeft dat deze persoon niet open staat om bepaalde elementen op te lossen.
    Nova vindt het zelf verschrikkelijk om ruzie te hebben met iemand en zal daarom altijd proberen om leuk gevonden te worden — op wat voor wijze dan ook. Vaak zal dit enigszins de mist in gaan doordat ze te veel haar best aan het doen is en anderen haar opdringerig vinden worden. Mocht iemand besluiten het uit te houden met Nova zal ze zich laten zien als een zorgzame jongedame die voor je door het vuur zal gaan.
          Alhoewel Nova kan genieten van gezelschap (mede door het bekijken van visioenen) heeft ze af en toe perioden nodig van stilte om tot zichzelf te komen. Hierbij zal ze er voor kiezen om te gaan lezen of om 's nachts de sterrenbeelden te gaan bezichtigen. Mocht Nova binnen gezelschap plotseling de behoefte krijgen om zichzelf af te sluiten zal ze er simpelweg voor kiezen om niet meer te praten en in de leegte te staren — verdwaald in haar eigen gedachten en gevoelens.

    • Uiterlijk
    Nova is een jongedame met een gemiddeld lichaam van een meter achtenzestig en kleine vrouwelijke rondingen. Vaak zal Nova donkere kleding dragen met een uiteenlopende smaak — het ene moment kan ze chique voor de dag komen terwijl ze het andere moment zal kiezen voor een tuinbroek met afgedragen sneakers er onder. Wel vind ze het belangrijk om haar uiterlijke kenmerken goed te verzorgen wat haar op sommige momenten een echt meisje—meisje kan maken.
          Hetgeen de grootste trots is van Nova zijn haar witblonde lokken welke ze enkele jaren geleden heeft besloten een zilvergrijze tint te geven. Deze lokken vallen stijl langs haar gezicht naar beneden en vallen ongeveer tot haar sleutelbeenderen. Daarentegen heeft ze haar wenkbrauwen een donkerdere tint gegeven waardoor deze een contrast vormen met haar lokken en haar huid.
    Nova heeft een porselein gekleurde huid en een ietwat rond gezicht met volle appelwangetjes. Nova's neus is enigszins breed en haar lippen zijn vol — welke ze vaak zal bedekken met een donkere kleur lippenstift in combinatie met haar kleding.

    • Extra
    • Vakken
    — Nova's meest favoriete vakken zijn de vakken waar ze haar interesses in heeft liggen: Astronomie en Literatuur.
    — Nova's minst favoriete vakken zijn: Binas. Latijn en Vechtkunst.
    • Informatie
    — Nova is een felle veganist: hierdoor zal ze (op wat voor manier dan ook) geen dierlijke producten gebruiken.
    — Nova heeft een voorliefde voor astronomie en is dan ook de trotse eigenaresse van een professionele telescoop. Daarbij heeft ze een klein aantekeningenboek waarin ze de stand van de sterren zal tekenen.

    • Relaties



    •

    Mocht er iemand enige vorm van relatie willen met Nova — laat het me maar weten (dat mag zowel hier als in GB/PB).


    •

    Tamaki schreef:
    Dammit, screw this. Ik zou graag een Egyptische jongen reserveren, met als god Seth en fc Avan Jogia (yes I know it's not allowed, but be nice, pls)

    Is goed hoor, ik zet je er bij.


    ~ Bleh. ~

    Feyre schreef:
    Zou ik een meisje met een Azteekse God(in) als ouder mogen reserveren? Xiuhtecuhtli dan graag.

    Is goed(Y)


    ~ Bleh. ~

    Krueger schreef:
    Iemand die graag enige connectie/relatie wilt met Asra? Ik hoor 't graag!

    Lijkt me leuk dat ze elkaar al kennen vóór ze naar de school gaan? Mijn rol is Jita trouwens.


    ~ Bleh. ~

    Ik ga binnenkort het speeltopic openen. (yeah)

    Maar nog niet iedereen heeft zijn rol ingevuld, dus zou je dat willen doen?
    Natuurlijk kan het zijn dat je een toetsweek hebt (ik ook), maar meldt dat ff dan zet ik dat achter je rol als herinnering.

    Ik heb zin om deze RPG te "spelen", dit is mijn eerste RPG waarbij ik een speeltopic kan openen vandaar. (hoera)

    Zoals jullie merken ben ik ook nog niet zo ervaren met Quizlet (zie bovenstaande discussie) maar ik doe mn best :$. Tips zijn natuurlijk altijd welkom!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2015 - 15:55 ]


    ~ Bleh. ~

    MDC schreef:
    Zodra er drie jongens bij zijn wil ik het speeltopic gaan openen. (yeah)

    Maar nog niet iedereen heeft zijn rol ingevuld, dus zou je dat willen doen?
    Natuurlijk kan het zijn dat je een toetsweek hebt (ik ook), maar meldt dat ff dan zet ik dat achter je rol als herinnering.

    Ik heb zin om deze RPG te "spelen", dit is mijn eerste RPG waarbij ik een speeltopic kan openen vandaar. (hoera)

    Zoals jullie merken ben ik ook nog niet zo ervaren met Quizlet (zie bovenstaande discussie) maar ik doe mn best :$. Tips zijn natuurlijk altijd welkom!


    Misschien een kleine tip: maar ik zou niet wachten totdat er nog drie jongens bij zijn. Gewoon totdat de meesten hun rol in hebben gevuld en dan lekker beginnen. Anders haken mensen misschien af omdat het te lang zal duren. (:


    •

    Caster schreef:
    (...)

    Misschien een kleine tip: maar ik zou niet wachten totdat er nog drie jongens bij zijn. Gewoon totdat de meesten hun rol in hebben gevuld en dan lekker beginnen. Anders haken mensen misschien af omdat het te lang zal duren. (:

    Oké dankje!


    ~ Bleh. ~

    MDC schreef:
    ...
    K A M E R S
    In ieder huis zijn 9 kamers voor de meiden en 7 voor de jongens. Op één kamer kunnen twee mensen slapen.
    ...

    Kleine wijziging in de beginpost, dit zou bij je relaties kunnen staan: wie de roommate is.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2015 - 16:10 ]


    ~ Bleh. ~

    Mag mijn meisje overigens bij de Germaanse goden? mijn rol komt later.


    take me back to the basics and the simple life

    Deel jij de kamers in? Of is het de bedoeling dat mensen zelf bespreken wie hun roommate wordt?


    A girl who wonders.

    Krueger schreef:
    Deel jij de kamers in? Of is het de bedoeling dat mensen zelf bespreken wie hun roommate wordt?

    Dat mag je zelf bespreken.


    ~ Bleh. ~

    Aveyard schreef:
    Mag mijn meisje overigens bij de Germaanse goden? mijn rol komt later.

    Ja is goed.


    ~ Bleh. ~

    Ik zou nog wel eventueel wachten op wat jongens om eerlijk te zijn, anders is de verdeling jongens/meiden heel scheef.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    Ik zou nog wel eventueel wachten op wat jongens om eerlijk te zijn, anders is de verdeling jongens/meiden heel scheef.

    Ja, ik weet het, maar ik weet van mezelf dat er liever meisjes aangemaakt worden daarom maakt deze jongens/meisjes verdeling me niet zoveel uit maar het zou natuurlijk wel erg fijn zijn als er meer jongens aan mee deden.


    ~ Bleh. ~