• Mystic High
    Geïnspireerd op Harry Potter, Percy Jackson en de andere Rick Riordan boekenseries.

    12 meiden en 8 jongens worden opgeroepen voor Mystic High, dit is een school voor kinderen van goddelijke ouders, halfbloeden dus. De school is gelegen in de Verenigde Staten op de grens met Canada op Pirates Island in de Niagara Rivier, het dorpje dat op het vaste land in de buurt van de school ligt, heet Rheang. De eerste grote stad die je tegen komt is Buffalo, New York. De goden zijn van allerlei verschillende afkomsten: Griekse, Egyptische, Romeinse, Hindoeïstische, Noorse en Germaanse. De kinderen worden hier op school opgeleid tot helden van iedere soort, zoals een Soldaat of een Geneeskundige.
    Als het einde van het jaar nadert wordt de school geteisterd door de Kaeri, dit is een wezen dat al het slechte van de verschillende mythologieën verwezenlijkt. Deze nieuwe halfbloeden moeten het proberen te stoppen.




    R O L L E N

    Naam | god(in) | user.

    Griekse
    Asra Thomas Hadrian|Hades|Krueger
    Jitana Nique Néterya Alexandria Yana Pobeda|Nike|MDC

    Romeinse
    Sofia Victoria Andarillo|Bellona|Athenalove
    Devina|Mars|Morgen

    Germaanse
    Xavier Dane Bennett|Freya|TrueBlood

    Noorse
    Lisa Magnhild|Loki|Firefly
    |Nott|laetitia

    Hindoeïsme
    Salitya Kalà Sángita Hàzara|Sarasvati|MDC

    Egyptische
    Sarah Badru Crawford|Osiris|Valeska
    Timber “Tim” Garron Knight|Bastet|TeddyPoke


    R E G E L S
    Algemeen:
    — Huisregels van Quizlet.
    — Reservaties blijven 4 dagen staan, uitstel vragen is mogelijk.
    — Er is geen limiet voor personages, maar zorg wel dat je geen personages gaat verwaarlozen.
    — Bespeel niet de personage's van anderen zonder toestemming.
    Op school:
    — Pesten, van zowel leraren als leerlingen, is ten strengste verboden.
    — Alle lessen dienen bijgewoond te worden door de leerlingen, tenzij er een geldige reden is om dit niet te doen.
    — Het gebruik en verkoop van verdovende middelen is ten strengste verboden.
    — Vernieling van andermans bezittingen is niet toegestaan.

    K A M E R I N D E L I N G


    Op één kamer kunnen twee mensen slapen.

    Als er al indelingen waren gemaakt via GB/PB graag even laten weten!
    Jongens:
    - Tim + Xavier
    - Asra + ...

    Meisjes:
    - Jitana + Sofia.
    - Devina + Lisa.
    - Salitya + Sarah.

    V A K K E N P A K K E T (per mythologie verschillend)
    - Mythen en sagen
    Professor Grace
    - Rekenen
    Professor Remy
    - Astronomie (buiten les)
    Professor Gerda
    - Latijn
    Professor Azda
    - Mythologie (buiten les)
    Professor Norman
    - Kunsten (tekenen, beeldende vorming, muziek)
    Professor Indi
    - Vechtkunst (buiten les)
    Professor Ell-Lin
    - Literatuur
    Professor Wehka
    - Taal (taal die gesprokken wordt in die mythologie)
    Professor Adira
    - Aardkunde
    Professor Nanny
    - BiNaS (Biologie-Natuurkunde-Scheikunde)
    Professor Fenne


    I N V U L L I J S T J E
    Naam:
    Leeftijd: (16/17/18)
    Mythologie en goddelijke ouder:
    Innerlijk:
    Uiterlijk [afbeelding en fc]:
    Wapens/krachten:
    Relaties: roommate, best friend, Frenemies etc.
    Extra: favoriete vak, slecht in..., etc.


    Faceclaims:
    - Kendall Jenner.
    - Rachel Platten.
    - Pyper America Smith.
    - Bridget Satterlee.
    - Marie Avgeropoulos.
    - Crystal Reed.
    - Selena Gomez.
    - Caity Lotz.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2015 - 20:39 ]


    ~ Bleh. ~

    TalkMeDown schreef:
    Mijn rol is helemaal af! FC is nu Crystal Reed, ze is een Apollokid en open voor alle relaties!

    Ideeën met Marit? (:
    Feyre schreef:
    Alaska haar innerlijk is ook grotendeels wel af, dus iemand voor relaties?

    Marit? (:


    I don't think you quite understand, honey

    TalkMeDown schreef:
    Mijn rol is helemaal af! FC is nu Crystal Reed, ze is een Apollokid en open voor alle relaties!


    Ik heb Valeria voor je ^^


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    • Naam •
    •Sarah • Prinses • Hebreeuws
    •Badru • Maan • Egyptisch, Arabisch
    •Crawford • X • X
          Sarahs eerste naam is gewoon een naam die haar moeder mooi vond. Haar tweede naam komt omdat Sarah 's nachts geboren is, met volle maan.


    • Leeftijd •
          Sarah is achttien jaar oud, geboren op 4 juni.

    • Mythologie en goddelijke ouder •
          Sarahs vader is Osiris, god van de landbouw en heerser van de onderwereld.

    • Innerlijk •
    Sarah is een van de mensen van wie je alles weet, maar tegelijkertijd is ze een raadsel. Zo praat ze echt ontzettend veel over dingen die ze leuk vindt, maar bijvoorbeeld niet over hoe ze het had als kind zijnde. Bij bepaalde onderwerpen zal ze alleen glimlachen en over iets anders beginnen of een sarcastische opmerking maken.Sarah heeft zich altijd al geïnteresseerd in de groei van landbouwproducten zoals graan. Het is een onderwerp waar ze het liefste over praat.
          Hoewel Sarah zeer sarcastisch kan zijn, is ze behoorlijk lief en aardig naar de meeste mensen toe. Ze begeeft zich liever niet onder de mensen, eerder onder haar planten op haar kamer. Ze is daarom ook iemand die zich vaak op de achtergrond begeeft. Introvert is ze niet, maar het is ook niet zo dat ze overduidelijk extravert is. Ze zit er echt tussenin.
          Als Sarah ergens aan begonnen is moet ze het van zichzelf afmaken. Alles moet tot in de puntjes toe in orde zijn wil ze zich eindelijk voldoende voelen. Dit trekt echter veel tijd en moeite uit Sarah, waardoor ze andere dingen wel eens vergeet. Ze is dus ook best wel vergeetachtig in veel opzichten.



    • Uiterlijk •
    [Faceclaim: Caity Lotz]Sarah is in het bezit van lang blond haar dat in krult. Soms steilt ze het, als ze zin heeft. Sarah heeft daarbij felblauwe ogen, iets wat erg opvalt in haar uiterlijk. Op haar gezicht zitten kleine sproeten, die van ver af niet erg opvallen.
          Sarah heeft rechtstaande, witte tanden en een peervormig gezicht. Haar lengte is één meter zevenenzestig, iets waarmee ze niet heel erg opvalt. Sarah heeft echter wel opvallende vormen in haar lichaam, iets waar ze best wel trots op is.


    • Wapens en krachten •


    • Relaties •


    • Extra's •



    Alvast een begin, de rest en de jongen komen later :3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik zal nog een lijstje maken waarbij Valeria's mening over de andere duidelijk wordt, na mate daarvan kunnen we relaties afspreken.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck



    Naam: Sofia (wijs)
    Victoria: (overwinning, Latijns)
    Andarillo: (doorzetter, Galicisch)

    Leeftijd:
    Sofia is 17 jaar oud, geboren op 3 Augustus.

    Mythologie en goddelijke ouder:
    Haar mythologie is de Romeinse, haar moeder is Bellona de romeinse god van de krijgskunst.

    Innerlijk:
    Sofia is een rustig meisje, maar kan als het nodig is ook een grote mond trekken. Ze heeft moeite met haar verlies toegeven en zal altijd voor de overwinning gaan, maar wil wel op een eerlijke manier winnen. Op het eerste gezicht lijkt ze redelijk stil, maar zodra je haar iets beter kent weet je dat ze alles behalve dat is. Ze houdt van gezelligheid en is niet graag alleen, maar als het haar te druk wordt kan ze wel wat teruggetrokkener zijn.

    uiterlijk:
    (fc. Selena Gomez). Ze is met haar een 1.63 redelijk klein, maar vind dit niet heel erg. Ze is erg trots op haar mooie zwarte golvende haren en haar donkere ogen. Ze haat jurken, en haar lievelingsoutfit is een topje met spijkerbroek.

    Wapens/ krachten: Ze gebruikt verschillende wapens, maar het liefste vecht ze met een dolk.
    Helderziend: Ze kan gebeurtenissen zien die nog moeten plaats vinden, dit gebruikt ze vooral om te zien of haar ideeën goed zullen uitwerken.

    relaties: wie wil?

    Extra: Ze is doordat ze Romeins is goed in Latijn, verder vindt ze mythen en sagen, en vechtkunst ook zeer interessant. Ze is geen fan van BiNaS, omdat ze totaal geen wetenschappelijke aanleg heeft.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 20:58 ]

    Het spijt me heel erg, maar ik schrijf me uit.


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    Het spijt me heel erg, maar ik schrijf me uit.


    •

    Aveyard schreef:
    Het spijt me heel erg, maar ik schrijf me uit.


    Ik schrijf me toch ook maar uit.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Aveyard schreef:
    Het spijt me heel erg, maar ik schrijf me uit.


    I don't think you quite understand, honey

    Aveyard schreef:
    Het spijt me heel erg, maar ik schrijf me uit.

    Wat jammer!


    ~ Bleh. ~

    Valeska schreef:
    • Naam •
    •Sarah • Prinses • Hebreeuws
    •Badru • Maan • Egyptisch, Arabisch
    •Crawford • X • X
          Sarahs eerste naam is gewoon een naam die haar moeder mooi vond. Haar tweede naam komt omdat Sarah 's nachts geboren is, met volle maan.


    • Leeftijd •
          Sarah is achttien jaar oud, geboren op 4 juni.

    • Mythologie en goddelijke ouder •
          Sarahs vader is Osiris, god van de landbouw en heerser van de onderwereld.

    • Innerlijk •
    Sarah is een van de mensen van wie je alles weet, maar tegelijkertijd is ze een raadsel. Zo praat ze echt ontzettend veel over dingen die ze leuk vindt, maar bijvoorbeeld niet over hoe ze het had als kind zijnde. Bij bepaalde onderwerpen zal ze alleen glimlachen en over iets anders beginnen of een sarcastische opmerking maken.Sarah heeft zich altijd al geïnteresseerd in de groei van landbouwproducten zoals graan. Het is een onderwerp waar ze het liefste over praat.
          Hoewel Sarah zeer sarcastisch kan zijn, is ze behoorlijk lief en aardig naar de meeste mensen toe. Ze begeeft zich liever niet onder de mensen, eerder onder haar planten op haar kamer. Ze is daarom ook iemand die zich vaak op de achtergrond begeeft. Introvert is ze niet, maar het is ook niet zo dat ze overduidelijk extravert is. Ze zit er echt tussenin.
          Als Sarah ergens aan begonnen is moet ze het van zichzelf afmaken. Alles moet tot in de puntjes toe in orde zijn wil ze zich eindelijk voldoende voelen. Dit trekt echter veel tijd en moeite uit Sarah, waardoor ze andere dingen wel eens vergeet. Ze is dus ook best wel vergeetachtig in veel opzichten.



    • Uiterlijk •
    [Faceclaim: Caity Lotz]Sarah is in het bezit van lang blond haar dat in krult. Soms steilt ze het, als ze zin heeft. Sarah heeft daarbij felblauwe ogen, iets wat erg opvalt in haar uiterlijk. Op haar gezicht zitten kleine sproeten, die van ver af niet erg opvallen.
          Sarah heeft rechtstaande, witte tanden en een peervormig gezicht. Haar lengte is één meter zevenenzestig, iets waarmee ze niet heel erg opvalt. Sarah heeft echter wel opvallende vormen in haar lichaam, iets waar ze best wel trots op is.


    • Wapens en krachten •


    • Relaties •


    • Extra's •



    Alvast een begin, de rest en de jongen komen later :3

    Top, ze is toch Noors?


    ~ Bleh. ~

    Athenalove schreef:



    Naam: Sofia (wijs)
    Victoria: (overwinning, Latijns)
    Andarillo: (doorzetter, Galicisch)

    Leeftijd:
    Sofia is 17 jaar oud, geboren op 3 Augustus.

    Mythologie en goddelijke ouder:
    Haar mythologie is de Romeinse, haar moeder is Bellona de romeinse god van de krijgskunst.

    Innerlijk:
    Sofia is een rustig meisje, maar kan als het nodig is ook een grote mond trekken. Ze heeft moeite met haar verlies toegeven en zal altijd voor de overwinning gaan, maar wil wel op een eerlijke manier winnen. Op het eerste gezicht lijkt ze redelijk stil, maar zodra je haar iets beter kent weet je dat ze alles behalve dat is. Ze houdt van gezelligheid en is niet graag alleen, maar als het haar te druk wordt kan ze wel wat teruggetrokkener zijn.

    uiterlijk:
    (fc. Selena Gomez). Ze is met haar een 1.63 redelijk klein, maar vind dit niet heel erg. Ze is erg trots op haar mooie zwarte golvende haren en haar donkere ogen. Ze haat jurken, en haar lievelingsoutfit is een topje met spijkerbroek.

    Wapens/ krachten: Ze gebruikt verschillende wapens, maar het liefste vecht ze met een dolk.
    Helderziend: Ze kan gebeurtenissen zien die nog moeten plaats vinden, dit gebruikt ze vooral om te zien of haar ideeën goed zullen uitwerken.

    relaties: wie wil?

    Extra: Ze is doordat ze Romeins is goed in Latijn, verder vindt ze mythen en sagen, en vechtkunst ook zeer interessant. Ze is geen fan van BiNaS, omdat ze totaal geen wetenschappelijke aanleg heeft.


    Leuk! Ze staat erbij


    ~ Bleh. ~

    Aveyard schreef:
    Het spijt me heel erg, maar ik schrijf me uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MDC schreef:
    (...)
    Top, ze is toch Noors?


    Oh oops. Kan ik ze dan omwisselen? C:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Valeska schreef:
    (...)

    Oh oops. Kan ik ze dan omwisselen? C:

    Ja hoor (Y)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 19:16 ]


    ~ Bleh. ~