• Mystic High
    Geïnspireerd op Harry Potter, Percy Jackson en de andere Rick Riordan boekenseries.

    12 meiden en 8 jongens worden opgeroepen voor Mystic High, dit is een school voor kinderen van goddelijke ouders, halfbloeden dus. De school is gelegen in de Verenigde Staten op de grens met Canada op Pirates Island in de Niagara Rivier, het dorpje dat op het vaste land in de buurt van de school ligt, heet Rheang. De eerste grote stad die je tegen komt is Buffalo, New York. De goden zijn van allerlei verschillende afkomsten: Griekse, Egyptische, Romeinse, Hindoeïstische, Noorse en Germaanse. De kinderen worden hier op school opgeleid tot helden van iedere soort, zoals een Soldaat of een Geneeskundige.
    Als het einde van het jaar nadert wordt de school geteisterd door de Kaeri, dit is een wezen dat al het slechte van de verschillende mythologieën verwezenlijkt. Deze nieuwe halfbloeden moeten het proberen te stoppen.




    R O L L E N

    Naam | god(in) | user.

    Griekse
    Asra Thomas Hadrian|Hades|Krueger
    Jitana Nique Néterya Alexandria Yana Pobeda|Nike|MDC

    Romeinse
    Sofia Victoria Andarillo|Bellona|Athenalove
    Devina|Mars|Morgen

    Germaanse
    Xavier Dane Bennett|Freya|TrueBlood

    Noorse
    Lisa Magnhild|Loki|Firefly
    |Nott|laetitia

    Hindoeïsme
    Salitya Kalà Sángita Hàzara|Sarasvati|MDC

    Egyptische
    Sarah Badru Crawford|Osiris|Valeska
    Timber “Tim” Garron Knight|Bastet|TeddyPoke


    R E G E L S
    Algemeen:
    — Huisregels van Quizlet.
    — Reservaties blijven 4 dagen staan, uitstel vragen is mogelijk.
    — Er is geen limiet voor personages, maar zorg wel dat je geen personages gaat verwaarlozen.
    — Bespeel niet de personage's van anderen zonder toestemming.
    Op school:
    — Pesten, van zowel leraren als leerlingen, is ten strengste verboden.
    — Alle lessen dienen bijgewoond te worden door de leerlingen, tenzij er een geldige reden is om dit niet te doen.
    — Het gebruik en verkoop van verdovende middelen is ten strengste verboden.
    — Vernieling van andermans bezittingen is niet toegestaan.

    K A M E R I N D E L I N G


    Op één kamer kunnen twee mensen slapen.

    Als er al indelingen waren gemaakt via GB/PB graag even laten weten!
    Jongens:
    - Tim + Xavier
    - Asra + ...

    Meisjes:
    - Jitana + Sofia.
    - Devina + Lisa.
    - Salitya + Sarah.

    V A K K E N P A K K E T (per mythologie verschillend)
    - Mythen en sagen
    Professor Grace
    - Rekenen
    Professor Remy
    - Astronomie (buiten les)
    Professor Gerda
    - Latijn
    Professor Azda
    - Mythologie (buiten les)
    Professor Norman
    - Kunsten (tekenen, beeldende vorming, muziek)
    Professor Indi
    - Vechtkunst (buiten les)
    Professor Ell-Lin
    - Literatuur
    Professor Wehka
    - Taal (taal die gesprokken wordt in die mythologie)
    Professor Adira
    - Aardkunde
    Professor Nanny
    - BiNaS (Biologie-Natuurkunde-Scheikunde)
    Professor Fenne


    I N V U L L I J S T J E
    Naam:
    Leeftijd: (16/17/18)
    Mythologie en goddelijke ouder:
    Innerlijk:
    Uiterlijk [afbeelding en fc]:
    Wapens/krachten:
    Relaties: roommate, best friend, Frenemies etc.
    Extra: favoriete vak, slecht in..., etc.


    Faceclaims:
    - Kendall Jenner.
    - Rachel Platten.
    - Pyper America Smith.
    - Bridget Satterlee.
    - Marie Avgeropoulos.
    - Crystal Reed.
    - Selena Gomez.
    - Caity Lotz.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2015 - 20:39 ]


    ~ Bleh. ~

    Tamaki - We kunnen Asra en Saim kamergenoten maken, als je wil? ^^

    [ bericht aangepast op 4 nov 2015 - 21:18 ]


    A girl who wonders.

    Krueger schreef:
    Tamaki - We kunnen Asra en Saim kamergenoten maken, als je wil? ^^


    I'd like that ^^ Ook vrienden or something, of gewoon kamergenoten?


    kindness is never a burden.

    Tamaki schreef:
    (...)

    Ik ga je lastigvallen in je gb.


    Hij is trouwens echt een bad boy omg love it. Maar ik weet niet wat je wilt.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Olympiodoros schreef:
    (...)

    Hij is trouwens echt een bad boy omg love it. Maar ik weet niet wat je wilt.


    Check yo gb, mate (':


    kindness is never a burden.

    Tamaki schreef:
    Check yo gb, mate (':


    Sos wifi is v bad, coudnt check at first. Now Ive responded. G8 m8


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Feyre schreef:
    Is het trouwens idee dat de school al enkele weken of maanden begonnen is bij de start van de RPG? Dat scheelt weer allerlei kenningsmakingsgedoe wat vaak veel tijd in beslag neemt.

    Oke, dat is wel een goed idee!


    ~ Bleh. ~

    Alaska haar innerlijk is ook grotendeels wel af, dus iemand voor relaties?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ze hebben heel wat gemeen op 't vlak van krachten & wapens, Alaska en Asra - haha. (Pyrokinese & Dolk.) Dus misschien kennen ze elkaar wel.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2015 - 0:49 ]


    A girl who wonders.

    Ik schrijf me uit.


    kindness is never a burden.

    Iemand toevallig nog een idee voor een gave/talent voor mijn personage Asra - zoon van de Griekse god Hades? Ik zou heel graag iets vinden in verband met de dood of angst, maar mijn hersenen weigeren te coöpereren.


    A girl who wonders.

    Met geesten praten?
    Of schaduwreizen, zoals Nico ;3


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Tamaki schreef:
    Ik schrijf me uit.

    Oké jammer


    ~ Bleh. ~

    Feyre schreef:
    (...)


    ALASKA PALOMA GUERRERO

    Naam
    Alaska Paloma Guerrero
    Leeftijd
    Achttien
    Mythologie en goddelijke ouder
    Aztec • Xiuhtecuhtli
    Xiuhtecuhtli was the god of fire, day and heat. He was the lord of volcanoes,[4] the personification of life after death, warmth in cold (fire), light in darkness and food during famine. Daarnaast wordt hij geassocieerd met jonge warriors en heersers

    Innerlijk
          Alaska valt zeker een manipulatief persoon te noemen. Ze krijgt graag haar zin en ze vindt het niet erg als ze daarvoor leugens moet vertellen of moet stoken tussen mensen. Daarnaast zal ze ook zeker haar charmes in de strijd gooien als ze iets voor elkaar te krijgen, of als ze onder een straf uit wilt komen. Ze heeft er geen problemen mee om te doen alsof ze iemand leuk vindt, als ze er iets goeds voor zichzelf uit kan halen. Wat dat betreft valt ze wel een goede actrice te noemen, maar ze is zeker geen goede actrice wat betreft haar temperament. Ze heeft een kort lontje en als ze boos is steekt ze dat zeker niet onder stoelen of banken.
          Ze is ook een wraakzuchtig persoon. Ze wordt er namelijk echt niet vrolijk van wanneer je haar iets flikt en haar daarmee bijvoorbeeld voor schut zet. Doordat ze haar woede slecht bewaren kan, is het dan ook niet lastig te raden dat ze wraak zal nemen. Echter kan ze een dag later wraak nemen, maar het kan ook zomaar een halfjaar later zijn. Ook verschilt het nogal of ze "opvallend" wraak neemt, of dat ze iets meer sneaky doet.
          Alaska doet haar eigen ding. Ze houdt niet van regels, groepsgedrag of mensen volgen. Ze is meer het leidinggevende type. Soms kan het lijken alsof Alaska geen verantwoordelijksheidgevoel heeft, maar wanneer het er op aan komt zal ze er voor proberen te zorgen dat haar groepsleden niks overkomt. Wanneer ze de leider van de groep is en iets gebeurd met een van de groepsleden, dan kan ze zich daar zelfs schuldig over voelen.
          Hoewel mensen het niet snel bij haar verwachten, is ze een erg gepassioneerd persoon. Als ze van iemand houdt, dan is dat vaak met heel haar hart. Als je iemand pijn doet om wie zij veel geeft, dan kan je beter maken dat je wegkomt want Alaska zou je er zeker van langs geven.
          Alaska heeft natuurlijk ook nog andere gevoelens, maar die laat ze absoluut niet graag aan mensen zien. Zo is ze bijvoorbeeld van mening dat het een zwakte is om in het bijzijn van andere mensen te huilen.
          Daarnaast is Alaska ongeduldig, sarcastisch, impulsief, koppig en speels.

    Uiterlijk
    Wapens/krachten
    Pyrokinesis • Ze heeft dit inmiddels redelijk onder controle. Toen ze jonger was stak ze behoorlijk vaak per ongeluk dingen in de fik wanneer ze boos was, maar inmiddels weet ze het te beheersen, al is het wel makkelijker om vuur te genereren wanneer ze boos is.
    Time manipulation • Alaska beheerst dit nog niet heel goed. Ze kan de tijd laten vertragen, iets versnellen of enkele seconden stil laten staan, maar niet in grote mate

    Alaska vecht liever dichtbij met iemand, dan veraf. Veraf beschouwd ze vaak maar als lafjes, gezien ze vindt dat het vanaf afstand veel makkelijk is om iemand uit te schakelen. De wapens waarmee ze vecht zijn dan ook voornamelijk voor korte afstandsgevechten. Ze gebruikt onder andere dolken.

    Relaties
    Saim Ramzi Khalid • Ex en vijand
    Extra
    Likes
    Red lipstick • sex • alcohol • mountains • dawn • spicy food • street food • dancing
    Dislikes
    Ignorant people • flatlands • baby's • peanutbutter • undecisive persons
    Seksualiteit
    Biseksueel

    Ik denk dat Jita en Alaska het wel met elkaar kunnen vinden, ze willen allebei graag hun zin. Een soort van Sisters-in-Crime-effect? Haha

    [ bericht aangepast op 5 nov 2015 - 12:44 ]


    ~ Bleh. ~

    Krueger schreef:
    Iemand toevallig nog een idee voor een gave/talent voor mijn personage Asra - zoon van de Griekse god Hades? Ik zou heel graag iets vinden in verband met de dood of angst, maar mijn hersenen weigeren te coöpereren.


    Ik heb Valeria nog, maar moet nu weg voor werk.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Mijn rol is helemaal af! FC is nu Crystal Reed, ze is een Apollokid en open voor alle relaties!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded