• Wat is NaNoWriMo?
    NaNoWriMo staat voor National Novel Writing Month. Het is de bedoeling dat je binnen een maand, tussen 1 en 30 november, 50.000 woorden schrijft. Dat komt neer op 1.666 woorden per dag.


    Hoe kan ik meedoen?
    Door je aan te melden op nanowrimo.org! Vanaf 1 november kun je op de site bijhouden hoeveel woorden je al hebt geschreven. Je krijgt ook af en toe bemoedigende berichtjes of schrijftips en er is een forum vol andere schrijvers. (:


    Topic 1



    FAQ
    [list][*]Moet ik mijn verhaal op de website zetten?
    Nee. Sterker nog, dat kan niet eens. Je schrijft het verhaal niet op de site zelf, maar in Word, op papier, op Q of ergens anders waar jij normaal gesproken schrijft. Het enige wat je met je verhaal moet doen op de site, is iedere dag aangeven hoeveel woorden je hebt. Als je wint, krijg je aan het einde van de maand een badge.

    [*]Kan ik een ander wordgoal nemen dan 50k?
    Dat kan, maar als ik me niet vergis is het alleen bij Camp NaNo (NaNoWriMo in de zomer) mogelijk om dat ook echt in te voeren op de site. In november moet iedereen automatisch voor 50.000 woorden gaan. Je kunt natuurlijk alsnog voor jezelf een ander doel nemen. Je krijgt dan alleen niet de officiële status van "winnaar" op de NaNo site.
    Edit: Melisza merkte op dat het wel mogelijk is om je eigen doel te kiezen bij het Young Writers Program, de jeugdversie van NaNo.

    [*]Waar staat k voor?
    1.000 woorden. 50k zijn dus 50.000 woorden.

    [*]Mag ik fanfic/in het Engels/meerdere verhalen/... schrijven?
    Ja! Je mag helemaal zelf weten hoe je die 50k invult. [/list]


    Quizlet users die meedoen
    Q naam | NaNo naam | Titel verhaal
    Square | Squares | Lights all askew in the heavens
    Rosencrantz | Antithese | Alléén maar hemelsblauw
    Wiarda | Wiarda | dineeggs
    Delfino | xSunshineee | Dinsdag de 12de
    Polovina | Geen account | Elementrials & Playing with Fire
    Gayle | Sushita | Donderwolk
    Martian | Veerlaa | The Paper Girl
    Hiiragi | EmptyStairs | Voorlopig naamloos
    Vikings | Elladan | Leviathan
    Starlord | Asmodom | Schimmenspel
    Monteriggioni | Nog geen account | Donkere Dagen
    Surefire | Chanice | Limbo
    wervelwind | littledovess | Arabella
    SecondStar | LovePan | Morgensstrijd
    Yayde | Yadinn | Deadman's Alley
    tubbietoost | Irmiej | Voorlopig naamloos
    Madrugada | ElfCitadel | Unnamed
    Stevenson | Nog geen account | Voorlopig naamloos
    volturilover | janevolturi | my life||volturi and cullens
    Quies | Dubio | LGBTQ safehouse
    gleggie | OneNatascha | Voorlopig naamloos
    Fyrmester | Phrese | Engeleneiland
    Melisza | x-Melis-x | Project Evolution
    DreamerN | DreamerN | Nevermore

    Zijn er meer Q'ers die al weten dat ze weer deelnemen? Laat hier je NaNo account en de titel van je verhaal achter. ^^

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 19:38 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb 1.071 woorden geschreven. Meh, niet zoveel als ik had gehoopt. Maar toch. (:


    The truth is out there.

    Dit ging heel prima!
    766 woorden, het ging heel lekker (bloos)

    Jahoor, komt zij met meer dan duizend woorden. Ach, waar doe ik het voor. De rest heeft er zeker meer dan 1500 :')
    Ik als eenzaam, traag schrijvertje tussen de profs. Nah, een mens moet iets zijn *O*
    Supergoed Cersei!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb er 672 geschreven, waarmee ik eindelijk de 15k heb gehaald. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ashallayn schreef:
    Dit ging heel prima!
    766 woorden, het ging heel lekker (bloos)

    Jahoor, komt zij met meer dan duizend woorden. Ach, waar doe ik het voor. De rest heeft er zeker meer dan 1500 :')
    Ik als eenzaam, traag schrijvertje tussen de profs. Nah, een mens moet iets zijn *O*
    Supergoed Cersei!!


    Hahaha! 766 is een prima aantal hoor. Ik heb al heel wat wordwars gedaan, dan ga je vanzelf sneller schrijven. Oefening baart kunst! Maar zolang jij blij bent met wat je hebt geschreven is er helemaal niks ergs aan welk woordaantal dan ook. Goed gedaan! (:


    The truth is out there.

    Square schreef:
    Ik heb er 672 geschreven, waarmee ik eindelijk de 15k heb gehaald. ^^


    Oehh netjeessss
    Goedzoo


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Cersei schreef:
    (...)

    Hahaha! 766 is een prima aantal hoor. Ik heb al heel wat wordwars gedaan, dan ga je vanzelf sneller schrijven. Oefening baart kunst! Maar zolang jij blij bent met wat je hebt geschreven is er helemaal niks ergs aan welk woordaantal dan ook. Goed gedaan! (:


    Hahahah klopt inderdaad. Jaah ik ben heel blij met wat ik nu heb. Een stukje fanfic droom opgeschreven. Das heel knap van mij.

    Ik ga NaNo gewoon gebruiken te oefenen met word wars xD

    Dit is mijn laatste zin: De spreuk hef ik echter niet op, zodat ik met één beweging van mijn stok weer twee meter boven de grond kan komen.
    En die van jullie?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 21:12 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Eerste word war en een totaal van 715 (hoera)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 21:14 ]

    volturilover schreef:
    Eerste word wat en een totaal van 715 (hoera)


    Netjes hoor!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Allemaal mooie woordenaantallen. :Y)

    Mijn laatste zin: “Huiswerk dus,” stelde hij vast. “Dan mag je me dankbaar zijn dat ik je kom afleiden.”


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Allemaal mooie woordenaantallen. :Y)

    Mijn laatste zin: “Huiswerk dus,” stelde hij vast. “Dan mag je me dankbaar zijn dat ik je kom afleiden.”


    Hahah die is leukkk


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nog 400 woorden en dan mag ik ook stoppen voor vandaag. :Y)


    The truth is out there.

    Ik zit nu op 16,2k en stop ermee voor vandaag. Laatste zin: Voor het volgende potje werd Lily verbannen naar een plek naast Sirius.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik sluit mijn dag af met een totaal van 17.401 woorden. Wauw, dan mag ik morgen wel even rust nemen van mezelf. xD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik sluit mijn dag af met een totaal van 17.401 woorden. Wauw, dan mag ik morgen wel even rust nemen van mezelf. xD


    Mooi! Altijd fijn als je jezelf een rustdag kunt veroorloven. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga zo even sprinten naar de 25.000. Dan lig ik 5 dagen voor op schema. (:


    The truth is out there.