• It continues.

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Elvenking schreef:
    Die stomme lelijke trends die je gewoon de neus in geboord worden.
    Wie de fuck versierd zijn kerstboom nou met geometrische vormen, mega koper/witte objecten en GEEN piek, want dat is "helemaal in". Wie zegt dat?!
    Bullshit. Seriously. /EndOfRant


    Weet je wat hier nu een trend is? Een paspop kerstboom. |: En dan ook echt haast de hele buurt heeft het. Zucht. Maar geen piek? Dat is echt vreemd...
    Het te druk hebben voor de dingen die echt moeten gebeuren, omdat anderen je er geen tijd voor willen geven. Ik heb er al geen zin in... en dan moet ik mezelf nog eens gaan pushen. Yeah, right.


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Weet je wat hier nu een trend is? Een paspop kerstboom. |: En dan ook echt haast de hele buurt heeft het. Zucht. Maar geen piek? Dat is echt vreemd...
    Het te druk hebben voor de dingen die echt moeten gebeuren, omdat anderen je er geen tijd voor willen geven. Ik heb er al geen zin in... en dan moet ik mezelf nog eens gaan pushen. Yeah, right.

    Wut. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Gewoon een complete paspop in je woonkamer met slingers er om heen? ._.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Wut. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Gewoon een complete paspop in je woonkamer met slingers er om heen? ._.


    De bovenkant is dan een paspop, en de onderkant is dan een kerstboom, als een rok om het zo maar te zeggen. Dan krijg je zoiets, al zijn er duizend verschillende van inmiddels:


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    De bovenkant is dan een paspop, en de onderkant is dan een kerstboom, als een rok om het zo maar te zeggen. Dan krijg je zoiets, al zijn er duizend verschillende van inmiddels:


    Leluk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vedder schreef:
    (...)
    Leluk.


    I totally agree. De eerste keer dat ik het zag had ik nog zoiets van; oké,apart. Maar die was volledig wit, dus dan is het al snel wat neutraler. Maar toen ik ze overal tevoorschijn zag komen, in alle kleuren die je je maar kunt bedenken, zag ik het niet meer zitten.


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    De bovenkant is dan een paspop, en de onderkant is dan een kerstboom, als een rok om het zo maar te zeggen. Dan krijg je zoiets, al zijn er duizend verschillende van inmiddels:


    Oké, wat. :'D
    In winkels en dergelijke vind ik het wel grappig staan, maar thuis? No way.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Oké, wat. :'D
    In winkels en dergelijke vind ik het wel grappig staan, maar thuis? No way.


    Haha, precies. Een kledingwinkel zou nog wel een leuke versiering daaraan hebben, maar ik vind het gewoon echt te erg worden, in alle kleuren en zo. Niet mijn smaak.


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    I totally agree. De eerste keer dat ik het zag had ik nog zoiets van; oké,apart. Maar die was volledig wit, dus dan is het al snel wat neutraler. Maar toen ik ze overal tevoorschijn zag komen, in alle kleuren die je je maar kunt bedenken, zag ik het niet meer zitten.

    Het is gewoon te gestileerd. Blegh. Ik houd gewoon van een rommelige, gezellig ogende kerstboom. Liefst met een locomotiefje eromheen. :V


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als klankkast gebruikt worden, yay.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn haar werkt bijna nooit mee, ik wou dat ik gewoon een kort kapsel kon hebben, maar ja :/

    [ bericht aangepast op 12 dec 2015 - 16:26 ]


    Don't believe the lies you've been told

    Mensen die alsmaar om hetzelfde zeuren of klagen maar alle oplossingen die ze worden geboden niet eens overwegen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Adara schreef:
    Mensen die alsmaar om hetzelfde zeuren of klagen maar alle oplossingen die ze worden geboden niet eens overwegen.


    Zoals mijn zusje.


    obsessive rage

    Iets twintig keer leren en het nog niet kennen.


    <3

    Dat je wel 999999999999 foto's maakt en dat er niet één enigszins het resultaat heeft wat je wilde !@!@#!$#%#$%#!@!!...


    26 - 02 - '16

    Adara schreef:
    Mensen die alsmaar om hetzelfde zeuren of klagen maar alle oplossingen die ze worden geboden niet eens overwegen.

    omg ja


    No growth of the heart is ever a waste