• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Sarah = ongewoon sexy

    Ughhgggghg


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Aaaah, nieuwe winterjas en truien. *-* So happy!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Blurryface schreef:
    Bam, gerend. c: Die zombie app is zo nice.


    Wut? Zombie app om te hardlopen? :'D

    Even m'n oude vriend, genaamd Quizlet bezocht... c:


    You are beautiful, you are love.

    Trees schreef:
    (...)

    Wut? Zombie app om te hardlopen? :'D

    Het heet Zombies Run! of zo. Het is echt grappig. :')


    Caution first, always.

    Meh, nobody wants to make a cover. I really need it :c

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 19:31 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil die 100 eigenlijk echt halen.


    Ik was totaal vergeten dat Ted Tonks doodgaat tijdens de oorlog. Dat betekent dat Andromeda binnen enkele maanden haar man, haar enige dochter en haar schoonzoon verloor (en een van haar zussen!), en er opeens in haar eentje voorstond met haar kleinzoon. Wtf, deze feels waren nergens voor nodig. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik was totaal vergeten dat Ted Tonks doodgaat tijdens de oorlog. Dat betekent dat Andromeda binnen enkele maanden haar man, haar enige dochter en haar schoonzoon verloor (en een van haar zussen!), en er opeens in haar eentje voorstond met haar kleinzoon. Wtf, deze feels waren nergens voor nodig. (no_chears)


    Heel naar inderdaad. Ik ben ooit aan een verhaal daar over begonnen. Too many feels


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Het heet Zombies Run! of zo. Het is echt grappig. :')


    Ik vind het geweldig, haha. Ik moet het nodig weer eens doen.


    Your make-up is terrible

    Echt ieder jaar met sinterklaas krijg ik altijd mn tante :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Needles schreef:
    (...)

    Ik vind het geweldig, haha. Ik moet het nodig weer eens doen.

    Dat is het echt. :'D Ik moest echt even mijn energie kwijt, ook al regende het nogal hard, maar dat droeg alleen maar bij aan de sfeer. :')


    Caution first, always.

    Sunday, please. I want my sleepover.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Dat is het echt. :'D Ik moest echt even mijn energie kwijt, ook al regende het nogal hard, maar dat droeg alleen maar bij aan de sfeer. :')


    Oh, ik vind rennen in de regen sowieso wel lekker, koelt lekker af. Al is het vervelend als het in je ogen regent...


    Your make-up is terrible

    Wat is er mis met de vrouwen op Tinder. Serieus. Ik verbaas me


    Sarah = ongewoon sexy