• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Sarah = ongewoon sexy

    TheGirlOnFire schreef:
    Is chocolade erg voor honden?

    Ja. Voor zowel honden als katten is dat best wel giftig.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Het enige antwoord op dat topic dat ik kan bedenken is dat ik wil vragen 'welke musical'.
    I have serious issues.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    TheGirlOnFire schreef:
    Is chocolade erg voor honden?


    http://www.huisdierenziekenhuis.nl/diereninfo/honden/hond-en-chocolade.html
    Ja, de cacao is giftig.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    It's your own damn fault.
    Ik ben niet degene die je geld voor jou uitgeeft. Stop whinin.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ja dus mijn ex en mijn ex zitten samen bij de verjaardag van het meisje dat een ongefundeerde haat voor me heeft met z'n drietjes over mijn persoonlijke leven te kletsen. Leuk.


    i put the fun in funeral

    ...
    Op de een of andere manier sta ik nooit op de eerste plek bij iemand die ik leuk vind.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    ...
    Op de een of andere manier sta ik nooit op de eerste plek bij iemand die ik leuk vind.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Surefire schreef:
    Ja dus mijn ex en mijn ex zitten samen bij de verjaardag van het meisje dat een ongefundeerde haat voor me heeft met z'n drietjes over mijn persoonlijke leven te kletsen. Leuk.


    Dat lukt alleen als je blijkbaar toch wel vrij belangrijk bent. Anders zouden ze überhaupt niet over je praten.
    Haters gonna hate.


    Sarah = ongewoon sexy

    Je mag vandaag wel naar een fucking feest in Antwerpen maar je mag morgen mij niet zien omdat je moet leren.
    Je ouders hebben echt een hekel aan mij, hè?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja, waarom zou je ook eens voor mij kiezen he? Het kan je helemaal niks schelen dat je me voor alles aan de kant schuift lol. Je ziet het zelf niet eens, zo erg. Ik weet niet of ik er wel goed aan gedaan heb om terug te komen, want ik voel me alleen nog maar awkward denied all the time. En dan is er nog dat ding met je psycho-ex.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hoop dat ik binnenkort weer dingen leuk ga vinden. Ik zou bijna denken dat ik soulless ben geworden.


    Your make-up is terrible

    you are making me cry
    everytime
    you are hurting me
    everytime

    i want to die

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 23:34 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Moe maar voldaan naar bed. Heerlijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I'm such a loser.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tuschinski schreef:
    (...)

    Heel naar inderdaad. Ik ben ooit aan een verhaal daar over begonnen. Too many feels


    Dat verhaal staat niet toevallig op Q? En precies! Ik wilde alleen voor NaNo weten of Ted broers of zussen had, niet wanneer hij doodging. In mijn AU wereld is er niet eens een oorlog. ;-;

    -

    Oh. Daar ging dat enthousiaste gevoel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan