• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Sarah = ongewoon sexy

    Mercader schreef:
    (...)

    Dat lukt alleen als je blijkbaar toch wel vrij belangrijk bent. Anders zouden ze überhaupt niet over je praten.
    Haters gonna hate.


    Ik ben er niet heen gegaan omdat ik geen zin had om in één ruimte met die drie te zijn, maar ik zou bijna uit mijn pyjama komen en er alsnog heengaan alleen om het te stoppen. Nu stuurt mijn ene ex foto's waarop hij en mijn andere ex beste vrienden lijken terwijl ze elkaar niet eens kenden tot vanavond. Worst nightmare.


    i put the fun in funeral

    I quit. I'm done. I will never be important to you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    I quit. I'm done. I will never be important to you.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben normaal een zeer tolerant persoon, maar als er nog een Marokkaan me zijn vrouw noemt, ga ik met dingen gooien.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    You want your girl ready to fk. Of course you're acting like this. I'm the rebound in stead of her, lol. Thinking I was the pretty and special one. Big fat lie.


    † Love? I want to sleep.

    Surefire schreef:
    (...)

    Ik ben er niet heen gegaan omdat ik geen zin had om in één ruimte met die drie te zijn, maar ik zou bijna uit mijn pyjama komen en er alsnog heengaan alleen om het te stoppen. Nu stuurt mijn ene ex foto's waarop hij en mijn andere ex beste vrienden lijken terwijl ze elkaar niet eens kenden tot vanavond. Worst nightmare.


    Heb je er al eens aan gedacht om leuke vrienden te zoeken (:? Het lijkt wel of je je in een zee van assholes bevindt.


    Sarah = ongewoon sexy

    Nonononoo.. oor doe normaal :c Ik ga ze echt nog eens amputeren. Altijd ellende met die dingen. Ik snap niet hoe m'n gehoor nog steeds redelijk scherp kan zijn.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Square schreef:
    (...)

    Dat verhaal staat niet toevallig op Q? En precies! Ik wilde alleen voor NaNo weten of Ted broers of zussen had, niet wanneer hij doodging. In mijn AU wereld is er niet eens een oorlog. ;-;

    -

    Oh. Daar ging dat enthousiaste gevoel.



    Nou, ik heb het idee uiteindelijk besloten in een 5-shot over Teddy's leven te gooien en heb door de feels alleen nog maar deel 1 geschreven, waarin hij chillt bij oma Andromeda. Toen vond ik het pijnvol en stopte ik. Deel 1 staat dus wel op Q, maar je hebt er waarschijnlijk vrij weinig aan haha.


    ONOFT: ugh emotionele barriere doorbroken mama. You win. Maar ik wil denk ik nog steeds niet naar de psych.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat ben ik toch goed in chocola delen.


    Your make-up is terrible

    Holy- ik moet echt niet dat NJAO gaan joinen om de muzikaliteit. Jeetje wat een laag niveau zeg, en dan de partijen! In het Apeldoorns accordeon orkest hoef ik mijn partij thuis niet te studeren doordat het makkelijk is, maar dit slaat alles! Ghe, gelukkig maar dat ik hier wel op voorbereid was en dat ik het sowieso puur voor het optreden ennde sociale contacten doe. :'D

    &Ik ben nog niet aan mijn nieuwe username gewend. :')

    &@Nikki
    Chocola? May I? _O_

    [ bericht aangepast op 8 nov 2015 - 0:22 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja hoooor, een stukje van mijn awesome Belgische vampiertanden, haha. 8D

    Bleh, ik voel me zo schuldig om hoe ik me voel.


    Your make-up is terrible

    Okay ik voel me ziek.. Alweer. Ugh, rotlichaam. Ik mis de dagen dat er nooit wat met me aan de hand was.. Wat is er toch aan de hand? :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dat ik maar voor altijd in slaap val en nooit meer wakker wordt. Ik haat alles aan mezelf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    Dat ik maar voor altijd in slaap val en nooit meer wakker wordt. Ik haat alles aan mezelf.

    Nee, nee, nee. Er is meer dan genoeg mooi en leuk aan jou!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mensen zijn vermoeiend. Misschien is dat wel de reden waarom ik constant niet goed ben. Ik en mensen is geen combinatie ofzo en ik snap dan ook echt niks van mensen. Mensen zijn rare wezens.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."