• Your make-up is terrible

    Ik was net bezig met het maken van een nieuwe topic haha, maar bedankt.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tuschinski schreef:
    Ik was net bezig met het maken van een nieuwe topic haha, maar bedankt.


    Haha, sorry. Ik keek een paar keer of er al een nieuw topic was, meestal hebben mensen niet door dat ze een nieuw topic moeten maken of zitten ze op hun telefoon of zo en hebben ze er geen zin in. 8D


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Haha, sorry. Ik keek een paar keer of er al een nieuw topic was, meestal hebben mensen niet door dat ze een nieuw topic moeten maken of zitten ze op hun telefoon of zo en hebben ze er geen zin in. 8D


    Ja, maakt ook vrij weinig uit opzich


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mooie mensen hier!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 18:26 ]


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Hmm.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eentje dan. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Met m'n zusje mee als model voor het Avant Garde thema — paste wel ontzettend goed bij Halloween moet ik zeggen. :Y)


    Pretending to be short-haired (cat)



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Eavan schreef:
    Eentje dan. (:


    Hoe ziet je tatoeage er helemaal uit? En heb je er meerdere? c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    (...)
    Hoe ziet je tatoeage er helemaal uit? En heb je er meerdere? c:


    Ik heb er op dit moment vier, mijn vijfde staat gepland voor over twee weken - die laat ik samen met mijn zusje zetten. ^^

    Ik heb er een op mijn buik staan, die is helaas niet af door bepaalde omstandigheden :'), en een op mijn onderrug. Van deze twee heb ik zo alleen even geen foto.

    Onder de spoilerknop staat die op mijn onderarm, en de ander staat op de zijkant van mijn rechteronderbeen. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Ik heb er op dit moment vier, mijn vijfde staat gepland voor over twee weken - die laat ik samen met mijn zusje zetten. ^^

    Ik heb er een op mijn buik staan, die is helaas niet af door bepaalde omstandigheden :'), en een op mijn onderrug. Van deze twee heb ik zo alleen even geen foto.

    Onder de spoilerknop staat die op mijn onderarm, en de ander staat op de zijkant van mijn rechteronderbeen. ^^



    Ik voel me vereerd dat ik op de zijkant van je rechteronderbeen sta :Y)

    [ bericht aangepast op 8 nov 2015 - 9:35 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 9:12 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Ik heb er op dit moment vier, mijn vijfde staat gepland voor over twee weken - die laat ik samen met mijn zusje zetten. ^^

    Ik heb er een op mijn buik staan, die is helaas niet af door bepaalde omstandigheden :'), en een op mijn onderrug. Van deze twee heb ik zo alleen even geen foto.

    Onder de spoilerknop staat die op mijn onderarm, en de ander staat op de zijkant van mijn rechteronderbeen. ^^


    Ik vind ze erg mooi, maar nu ben ik wel benieuwd naar hoe de verhalen van je andere tatoeages haha. En hoe ze eruit zien.


    Don't walk. Run, you sheep, run.