• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Trees schreef:
    Even serieus, waarom doet iedereen die stomme quiz die in de top staat? En vervolgens gaan ze ook nog klagen over dat het nergens op slaat. Guys, doe die quiz dan gewoon níét. :')


    dit dus ^


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    God, ik kan hier echt niet tegen. Laat mij gewoon mijn ding doen en bemoei je er niet mee. Ga roken of zo.


    Caution first, always.


    Exactly.


    Take me to wonderland

    Lang verhaal onder de spoiler....

    Wat doe ik ook alweer op deze nutteloze studie? Ik leer hier absoluut niets dat ik het echte leven kan gebruiken, en daar kunnen twee docenten die in hun leven nog nooit de universiteit verlaten hebben, echt niets aan veranderen. Ik werk me kapot, en straks verschijnt er weer een 6 op progress. Oh, wat zal ik toch trots zijn. Ik bedoel, als ik het überhaupt haal na weken hard werk. Ik bak er niets van. Op het werk heb ik meer het idee dat ik iets nuttigs doe, en ik ben een kassière! School is geen uitdaging, maar gewoon een verzameling nutteloze informatie en opdrachten (en stress!) die ze vakken noemen. Zodra ik hier weg ben, zal ik toch nooit een meer een onderzoek doen, dus waarom moet ik nu leren? Voor die 1% die de eer krijgt lekker op de universiteit te mogen blijven? Bij geschiedenis leer je een unieke manier van denken, vertellen ze me. Maar ik heb niet leren denken, ik heb alleen leren doodgaan van de stress. Hoe speciaal denk ik dan? Vertel me dat eens, in plaats van je eigen vak op te hemelen. Niemand kan me uitleggen waarom ik dit doe, zelfs de studieadviseur vertelt me dat geen enkele geschiedenisstudent echt iets met geschiedenis gaat doen. Nou, ik doe dit om een stom stukje papier dat ze een bachelor noemen. En de wil om hier zo snel mogelijk weg te zijn. Dit voelt net als een gevangenis de laatste tijd.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb zo veel inspiratie om te schrijven, yaaay! ... Maar geen plot of idee. Blijkbaar is het óf alles perfect uit je vingers krijgen, óf een heel goed idee voor een plot. Wtf hoofd :c

    AHHHH, hij heeft een plekje in torens afgewezen omdat hij liever met mij loopt <3 waarom moet hij zo lief zijn? <3 oke, ik heb dat plekje ook afgewezen omdat ik liever met hem loop, maar ik had het niet verwacht <3
    God, dit is niet goed voor mijn hart. En wat zullen mijn medebewoners wel denken dat mijn fangirl -ikbenuberblij- geschreeuw denken? XD

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 17:32 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Deze muziek is heel chill op een maffe manier en ik snap niet dat hij nog niet totaal doorgebroken is, like wtf


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    It'd be nice if you'd tell stuff like this earlier.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Life can be shit.
    I am not going to lie cuz certain things happen.
    If you like someone, love him.
    Cuddle with him and kiss him.
    Just don't give your heart to him.
    Cuz you're gonna need bandages.
    I told you that you can't trust people like 1 2 3.
    But just like always, you didn't listen to me.
    Face the consequences.
    Don't come crying to me.
    I was that friend that warned you.
    That friend that helped you.
    And now i'm that friend.
    Who doesn't care about you.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 19:04 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    En weer is er helemaal niemand als ik opnieuw terug val. Komt er ooit nog iemand achter wat er behind the masks zit?

    Ik wil gewoon weer goed slapen.


    16 - 09 - '17

    * zucht eens diep *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mam, ik weet dat je professioneel blokfluitist bent, maar je bent geen muzikaal genie. :W Dit is nu al de vierde keer dat je deze week in een speech van minstens dertig minuten klaagt over dat de rest van je barokgroep amateurs zijn en jij tien keer beter bent. Dat je nou het conservatorium hebt gedaan, betekent niet dat je de nieuwe Mozart bent.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik hoop dat je weet dat autorijden na een joint ook rijden onder invloed is? Ik vind het heel fijn om zometeen bij je in de auto te moeten, terwijl het ook zo slecht weer is. Maar dat kan jou natuurlijk niks schelen. En ik maar denken dat onze relatie nog gered kon worden..

    Wees blij dat ik je nu niet naar huis stuur omdat het al zo laat is en slecht weer is. Ik ben veel te lief voor je.

    Ik heb helemaal geen zin meer om zo met je naar de bioscoop te gaan. En wist ik maar hoe ik je er op aan moest spreken....

    Ik had beter moeten weten na de eerste keer dat je weer begon met blowen. Had ik het toen maar uitgemaakt. Nu kan ik dat denk ik echt niet..

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 20:44 ]

    That moment that you realize that you are too sensitive.

    Ik kan er niks aan doen, dat meen ik oprecht.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]