• -

    Leo, het lijkt me inderdaad handig om gewoon zelf te laten kiezen?


    -

    Feyre schreef:
    (...)

    Yap, noem me maar gewoon Cheryl haha.

    Als Aliz in een caravan geplaatst zou worden met mensen die ze niet mag of wantrouwt, dan zou ze gewoon een tent en luchtbed kopen en daar in slapen :')


    Mihai zal dan waarschijnlijk in het stro tussen de paarden slapen...


    Bowties were never Cooler

    Sonorous schreef:
    Leo, het lijkt me inderdaad handig om gewoon zelf te laten kiezen?


    Yeah. Maar wel iets van dat minderjarigen niet alleen met miderjarigen in een camper/caravan mogen?


    take me back to the basics and the simple life

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Als je iets anders wil is dat ook prima


    Ik heb geen idee wat dus ik vind dit prima :x Sowieso is dit met hun koppigheid ook wel aannemelijk haha


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Okay, top


    Bowties were never Cooler

    Aveyard schreef:
    (...)

    Yeah. Maar wel iets van dat minderjarigen niet alleen met miderjarigen in een camper/caravan mogen?


    Hoezo niet dan? :')


    -

    Sonorous schreef:
    (...)

    Hoezo niet dan? :')


    Omdat die nie kunnen rijden misschien? Hahahaha


    take me back to the basics and the simple life

    Feyre schreef:
    Yap, noem me maar gewoon Cheryl haha.

    Als Aliz in een caravan geplaatst zou worden met mensen die ze niet mag of wantrouwt, dan zou ze gewoon een tent en luchtbed kopen en daar in slapen :')

    I will! Call me Anne. :)

    Ik denk ook zeker dat Valeria en Nathaniel met bepaalde mensen in de caravan willen slapen. Nathan's voorkeur ligt sowieso bij Aliz, vanwege zijn zorgen om haar veiligheid. Valeria wilt het liefste met vrienden.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Mogen jongens/meiden eigenlijk gemixt?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Sonorous schreef:
    (...)

    Hoezo niet dan? :')


    Veiligheid en verantwoordelijkheden? Aansprakelijkheid?


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    Mihai is waarschijnlijk erg onder de indruk van haar kunnen met een mes, maar ik weet niet hoe zij tegenover een overdenkende goeddoener uit het oostblok denkt
    Met Nathaniel heb ik even geen idee, sorry, al zullen ze elkaar zoizo wel tegenkomen, gezien ze beiden met de paarden werken.

    Valeria is basically een pittige Italiaanse, dus ze zal wel te maken gehad hebben met Oostblokkers. Misschien vind ze hem 'too good for this world'. Good als in een lief persoon, niet dat hij letterlijk de gehele wereld aankan.
    Ik weet niet hoe Mihai zich opstelt tegenover paarden, daar kunnen we namelijk iets op baseren.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Olympiodoros schreef:
    (...)
    Valeria is basically een pittige Italiaanse, dus ze zal wel te maken gehad hebben met Oostblokkers. Misschien vind ze hem 'too good for this world'. Good als in een lief persoon, niet dat hij letterlijk de gehele wereld aankan.
    Ik weet niet hoe Mihai zich opstelt tegenover paarden, daar kunnen we namelijk iets op baseren.


    Dat is echt heel zoet. Hij kan zeker niet de wereld aan, en al helemaal niet alleen, zelfs al probeert hij dat wel.
    Mihai ziet ze heel over het algemeen heel practisch als hetgeen wat mensen voorziet van transport en levensonderhoud. Hij raakt wel gehecht aan de dieren, maar als ze lijden, of het werk echt niet meer aan kunnen ziet hij maar een oplossing. Aan de andere kant is hij wel een jongen die in een uitgemergeld vodje van een paard potentie kan zien en tegen beterweten in zal proberen het tot een goed einde te brijen. Voor hem verdient ieder paard een kans op een goed leven, maar als het voorbij is, is het voorbij.


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    Dat is echt heel zoet. Hij kan zeker niet de wereld aan, en al helemaal niet alleen, zelfs al probeert hij dat wel.
    Mihai ziet ze heel over het algemeen heel practisch als hetgeen wat mensen voorziet van transport en levensonderhoud. Hij raakt wel gehecht aan de dieren, maar als ze lijden, of het werk echt niet meer aan kunnen ziet hij maar een oplossing. Aan de andere kant is hij wel een jongen die in een uitgemergeld vodje van een paard potentie kan zien en tegen beterweten in zal proberen het tot een goed einde te brijen. Voor hem verdient ieder paard een kans op een goed leven, maar als het voorbij is, is het voorbij.

    Ik denk dat je mijn punt niet snapt. Valeria vindt hem te 'lief' om met haar om te gaan ;).
    Dit vindt Nathaniel ervan;
    ''Nathaniel wist het al vroeg, hij was gek op de edele viervoeters, bekend voor het normale publiek als paarden. Hij had nog nooit zoveel elegantie bij een dier gezien, en werd verliefd op de beesten. Het grootste deel van zijn leven heeft hij daarom ook op de manege gespendeerd, jarenlang zeurde hij voor een paard. Die kreeg hij ook, voor zijn achttiende verjaardag kreeg hij een merrie van twee jaar oud. Ze kwam uit Noorwegen en was een Fjord, Nathaniel doopte haar om tot Devorah, wat in het Hebreeuws 'to speak kindly' betekend. Laten we eerlijk zijn, Devorah is niet de charmantste merrie die er bestaat. Dus kort na haar aankoop, besloot Nathan om zelf een paard de kopen. Dit van zijn gespaarde geld. Ook een merrie, dit keer een voskleurige Arabier, die hij Hadar heeft genoemd. Hadar betekend 'beautiful'. Na zijn middelbare school wist Nathaniel niet wat hij moest doen met zijn leven, dus hij besloot maar zijn droom te achtervolgen. Hij heeft ze in werkelijkheid gebracht, hij werkt nu bij het circus en mag zijn volle dagen met paarden besteden. Iets wat hij erg fijn vindt. Hij ziet niet alleen het wilde in de beesten, maar ook wat ze edel maakt. De elegantie, de charme. Hij is gek op paarden.''


    You can quote me on that.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Olympiodoros schreef:
    (...)

    You can quote me on that.


    Aha, bedankt voor t uitleggen. Hij is inderdaad wel heel lief en zoet. Misschien kan hij proberen haar vriend te worden, maar dat zij hem blijft afwijzen.

    Waarschijnlijk kunnen ze elkaar aan de ene kant vinden in het idee dat zelfs een schijnbaar ongeschikt paard, een kans verdient. Maar waarschijnlijk zullen er wel fikse ruzies tussen de twee kunnen ontstaan als een van de paarden te oud wordt om op te treden.


    Bowties were never Cooler

    Ik heb voor Annika nog niets met de volgende personen:
    Sapphire Catherine Evans
    Deirdre Bonnie Kincaid
    Mihai Alin Dalca
    Lukah Isabella Ratajkowski
    Abigaïl Haylee Delvin

    Ik zoek eigenlijk nog een aantal negatieve relaties, al betekend dat natuurlijk niet dat er geen vrienden o.i.d. meer bij kunnen ^^


    take me back to the basics and the simple life