• -

    Aveyard schreef:
    Ik heb voor Annika nog niets met de volgende personen:
    Sapphire Catherine Evans
    Deirdre Bonnie Kincaid
    Mihai Alin Dalca
    Lukah Isabella Ratajkowski
    Abigaïl Haylee Delvin

    Ik zoek eigenlijk nog een aantal negatieve relaties, al betekend dat natuurlijk niet dat er geen vrienden o.i.d. meer bij kunnen ^^


    Net als bij Nathaniel zullen zij en Mihai waarschijnlijk meningsverschillen hebben over paarden en hun lot als ze niet meer kunnen werken. Meer heb ik op dit moment helaas niet. Ze komen uit totaal verschillende milieus, maar zullen elkaar wel moeten vertrouwen voor hun werk.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2015 - 20:49 ]


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Net als bij Nathaniel zullen zij en Mihai waarschijnlijk meningsverschillen hebben over paarden en hun lot als ze niet meer kunnen werken. Meer heb ik op dit moment helaas niet. Ze komen uit totaal verschillende milieus, maar zullen elkaar wel moeten vertrouwen voor hun werk.


    Dus, vriendschappelijk?


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    (...)

    Dus, vriendschappelijk?


    Maar waarschijnlijk met fikse meningsverschillen door opvoeding en culturele verschillen


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Maar waarschijnlijk met fikse meningsverschillen door opvoeding en culturele verschillen


    Is goed ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Wie wil er bij Mihai in de trailer?


    Bowties were never Cooler

    Niet om te pushen, amar weet je ongeveer wanneer je wil beginnen?


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    Niet om te pushen, amar weet je ongeveer wanneer je wil beginnen?


    Dat staat in het rollentopic.


    take me back to the basics and the simple life

    Thanks (K)


    Bowties were never Cooler

    HET SCHRIJFTOPIC!
    Ik zou iedereen bij deze ook willen vragen zijn/haar rol(len) af te maken. Het is wel zo dat je ook mag schrijven als je rol niet volledig af is, maar het innerlijk en de basis van je personage moeten dan wel af zijn!


    take me back to the basics and the simple life

    Iemand voor Annika? Met wie ze kon staan praten o.i.d?


    take me back to the basics and the simple life

    Ik zie dat er al een indeling voor de Campers en dergelijke gemaakt is, maar ik dacht dat we die zelf mochten bepalen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    Ik zie dat er al een indeling voor de Campers en dergelijke gemaakt is, maar ik dacht dat we die zelf mochten bepalen?


    Ik heb er zo snel even eentje gemaakt maar er ook boven gezet dat als je iets anders wou, je het gewoon aan mocht geven. Op deze manier is er namelijk wel een begin, zodat je er iets mee kan. Het kan nog helemaal omgegooid worden op verzoek hoor ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Wie oh wie wilt even chillen met Lydia? (: (Misschien iemand nood aan een toekomstvoorspelling? Ghehe.)


    A girl who wonders.

    Aveyard schreef:
    (...)

    Ik heb er zo snel even eentje gemaakt maar er ook boven gezet dat als je iets anders wou, je het gewoon aan mocht geven. Op deze manier is er namelijk wel een begin, zodat je er iets mee kan. Het kan nog helemaal omgegooid worden op verzoek hoor ^^


    Alright, want Anne en ik wilden eigenlijk wel Nathaniel en Aliz bij elkaar :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    (...)

    Alright, want Anne en ik wilden eigenlijk wel Nathaniel en Aliz bij elkaar :')


    Is goed hoor ^^, dan pas ik dat aan


    take me back to the basics and the simple life