• Her verbaast mij dat hier nog geen topic van is. Er is op dit moment een groot drama bezig in Parijs waarvan al 30 mensen het leven heeft gekost. Minimaal 60 mensen zijn er op dit moment gegijzeld.
    Ik wilde net gaan slapen toen ik het las op Twitter. Er is nog vrij weinig over bekend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Erg dit! Klootzakken die mannen


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik weet vrij zeker, dat als de daders bijvoorbeeld een stel christenen waren die het uit naam van Jezus en de bijbel deden, dat niemand zou roepen van "sluit de grenzen" en dat "alle christenen slecht zijn".


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    Ik weet vrij zeker, dat als de daders bijvoorbeeld een stel christenen waren die het uit naam van Jezus en de bijbel deden, dat niemand zou roepen van "sluit de grenzen" en dat "alle christenen slecht zijn".

    Dan kwamen ze met: "Niet alle christenen zijn zo," en "Dat is maar een kleine groep,"


    Take me to wonderland

    Feyre schreef:
    Ik weet vrij zeker, dat als de daders bijvoorbeeld een stel christenen waren die het uit naam van Jezus en de bijbel deden, dat niemand zou roepen van "sluit de grenzen" en dat "alle christenen slecht zijn".


    Inderdaad, het is gewoon weer eens de moslims hun schuld -.-
    De sarcasme druipt er van af.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Dan zouden ze de grenzen idd niet dichtgooien. Er zijn immers christenen in overvloed al in Europa. Ze zouden ze alleen in het land opsluiten :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Dan kwamen ze met: "Niet alle christenen zijn zo," en "Dat is maar een kleine groep,"


    Dat zou ik echt nog wel horen op het nieuws; "Regering zegt dat het geen bedreiging is" et cetera.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Is er nou al bevestigd dat het IS-strijders/extremisten waren? (Ik noem ze expres geen moslims want moslims moorden niet, evenals christenen of boeddhisten of joden of wat dan ook.) Ik weet dat IS het opgeeist heeft maar dat betekent natuurlijk op zich nog niks.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    Is er nou al bevestigd dat het IS-strijders/extremisten waren? (Ik noem ze expres geen moslims want moslims moorden niet, evenals christenen of boeddhisten of joden of wat dan ook.) Ik weet dat IS het opgeeist heeft maar dat betekent natuurlijk op zich nog niks.


    Nou, één iemand is geïdentificeerd als een Fransman, maar dat betekent dus niet dat het geen IS-strijder is, want dat weet ik niet. Het lijkt me wel duidelijk dat het extremisten zijn, though.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Je prie pour vous.

    Volgens RTL Nieuws heeft IS de aanslagen geclaimd, ja. Ik hoop inderdaad echt dat de vluchtelingen hier niet op worden afgerekend, dit is precies waar die mensen van wegvluchten...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.


    You are my piece of paradise.

    Het komt allemaal gewoon zo dicht bij... gewoon om kippenvel van te krijgen.

    De wereld verandert echt naar slecht


    Don't trust anyone . . .

    Mijn klein zusje is gestopt met huilen.
    Hij is thuisgekomen.
    Veilig verborgen onder mijn armen.
    En ik verborgen in die van hem.
    En ik ben blij.
    Maar niet heus.
    Want Parijs is maar 250 km van Belgie.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Cesaria schreef:
    Volgens RTL Nieuws heeft IS de aanslagen geclaimd, ja. Ik hoop inderdaad echt dat de vluchtelingen hier niet op worden afgerekend, dit is precies waar die mensen van wegvluchten...


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Chachki schreef:
    (...)

    Nah, Frankrijk is een heel ander verhaal dan Nederland. Fransen zijn rasechte racisten. Nederlanders mopperen wel, maar op zich accepteren wij buitenlanders veel sneller in onze gemeenschappen en doen wij veel meer voor die mensen. Als jij zo slecht behandeld wordt waar je woont, heb je toch eerder de neiging om zoiets te doen dan als de mensen om je heen je accepteren.


    Oké ja, Amsterdam inderdaad niet zo hard, maar in Brussel zijn er een hoop Europese instellingen gevestigd. Het is zowat de 'hoofdstad' van Europa. Het zou me niet verbazen moest Brussel de volgende zijn.


    Er zijn blijkbaar ook drie mensen opgepakt in Molenbeek vandaag en één van de drie zou gisterenavond in Parijs geweest zijn. (nog niet bevestigd door het federaal parket)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.