• Her verbaast mij dat hier nog geen topic van is. Er is op dit moment een groot drama bezig in Parijs waarvan al 30 mensen het leven heeft gekost. Minimaal 60 mensen zijn er op dit moment gegijzeld.
    Ik wilde net gaan slapen toen ik het las op Twitter. Er is nog vrij weinig over bekend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Beter dat het nu over is


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    De lichten van de Eiffeltoren zijn uitgegaan uit respect voor de slachtoffers. Mooi gebaar.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Op sociale media zien we berichten over een brand in een vluchtelingenkamp in Calais. Details hierover zijn nog niet bekend.

    Dit meldt Nu.nl, zou het verschrikkelijk vinden als er hier onschuldige vluchtelingen van de dupe worden.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Best snel dit... https://en.wikipedia.org/wiki/November_2015_Paris_attacks

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 1:17 ]

    Ik heb ook gehoord dat er een 100 doden in Bataclan gevallen zouden zijn. Hier is geen bevestiging van, dus ik hoop op minder...

    Minstens 39 doden, zonde de bataclan doden.


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Ik heb ook gehoord dat er een 100 doden in Bataclan gevallen zouden zijn. Hier is geen bevestiging van, dus ik hoop op minder...

    Minstens 39 doden, zonde de bataclan doden.


    Meer dan 100 wordt nu gezegd, 'volgens politiebron'. Niet bevestigd natuurlijk.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Savages schreef:
    Op sociale media zien we berichten over een brand in een vluchtelingenkamp in Calais. Details hierover zijn nog niet bekend.

    Dit meldt Nu.nl, zou het verschrikkelijk vinden als er hier onschuldige vluchtelingen van de dupe worden.


    Dat zou ik echt heel erg vinden. D: Die mensen komen juist hierheen omdat het daar óók gaande is, zien ze dat dan niet? De terroristen van Charlie Hebdo woonden ook gewoon in Frankrijk, dat waren geen vluchtelingen.


    Your make-up is terrible

    BELGIUM HAS CLOSED ITS BORDERS, EURONEWS SAYS

    Liveblog doet het weer niet bij mij. Godsamme.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Chachki schreef:
    (...)

    Dat zou ik echt heel erg vinden. D: Die mensen komen juist hierheen omdat het daar óók gaande is, zien ze dat dan niet? De terroristen van Charlie Hebdo woonden ook gewoon in Frankrijk, dat waren geen vluchtelingen.


    Daar zaten wel Syriëstrijders tussen. Dat heeft natuurlijk niets te maken met de vluchelingen. Onschuldige mensen mogen hier niet voor gestraft worden. ):

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 1:28 ]


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    (...)

    Daar zaten wel Syriëstrijders tussen. Dat heeft natuurlijk niets te maken met de vluchelingen. Onschuldige mensen mogen hier niet voor gestraft worden. ):


    Foto is van twee weken terug

    BonnieFazbear schreef:
    (...)

    Foto is van twee weken terug


    Welke foto?


    What would Emma do?

    "De Franse politie laat weten dat er ongeveer 100 doden in de zaal zijn aangetroffen." Dit staat nu op nu.nl. Zestig doden bij die schietpartijen was al een belachelijk hoog aantal, maar dan moet dit er nog bij worden opgeteld.
    Iedere keer dat het klinkt alsof het nauwelijks nog veel erger kan worden, komt er weer een nieuw bericht dat dat idee ontkracht. Afschuwelijk, deze hele situatie. Niemand zou dit soort dingen moeten meemaken.

    Edit: En er zijn (onbevestigde) berichten dat die brand in het vluchtelingenkamp in Calais zou zijn aangestoken. Dat wekt nogal de indruk van een soort zeer, zeer, zeer misplaatste vergeldingsactie. De mens is zo'n bizar wezen.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 1:40 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Diplodocus schreef:
    (...)

    Welke foto?


    Van het vluchtelibgen kamp in de fik

    Onwerkelijk


    i put the fun in funeral