• Her verbaast mij dat hier nog geen topic van is. Er is op dit moment een groot drama bezig in Parijs waarvan al 30 mensen het leven heeft gekost. Minimaal 60 mensen zijn er op dit moment gegijzeld.
    Ik wilde net gaan slapen toen ik het las op Twitter. Er is nog vrij weinig over bekend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Surefire schreef:
    Onwerkelijk

    Al zeker 120 doden. Niet te bevatten. :c

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 9:14 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Neen, neen, neen. Neen. Niet weer. Alsjeblieft niet weer.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    What the fuck heb ik gisteren allemaal gemist. Onwerkelijk gewoon. Parijs is zo dichtbij, damn. Ik vind het ook een enge gedachte dat dit op een vrijdag de dertiende is gebeurd, want dat kan ook gewoon geen toeval zijn. Bah, bah, bah

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 9:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Heeft iemand ondertussen de aanslagen al opgeëist, trouwens?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aliyah schreef:
    Heeft iemand ondertussen de aanslagen al opgeëist, trouwens?


    Ik heb daarstraks even op HLN gekeken en ze zeiden van niet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik keek gisteravond Frankrijk-Duitsland op ARD, en toen hoorde ik een best wel harde knal. Ik vroeg aan m'n moeder "Wat was dat?" en toen zei ze "Oh dat zijn vast de voetbalsupporters"

    Ze wilde toen per sé The Voice kijken, dus heb niet meer meegekregen gisteravond en sliep dan ook al dus heb er toen niet zoveel van meegekregen. Nu ik het terug lees denk ik: "Jezus..."

    Ik heb hier gewoon geen woorden voor.
    Vreselijk.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vreselijk nieuws. Ik ben geschokt. Probeer het met slecht internet vanuit Luxemburg te volgen. De mensen die ik ken in Parijs waren allebei heel dicht bij dr aanslagen maar hebben geluk gehad.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    IS heeft de aanval opgeëist.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wilde gisteren gaan slapen en toen las ik er iets over op facebook, dus toen ben ik even gaan kijken. Het blijft gewoon echt shocking.
    Vanavond willen we op het plein tussen onze college gebouwen verzamelen om ons respect te tonen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik keek gisteren naar België-Italië (België won met 3-1) en toen ze na de match commentaar gaven zei de presentator opeens dat er een aanslag geweest was en Parijs. Ik keek onmiddellijk op Facebook en zag dat het meerdere aanslagen waren en er al zeker 28 doden zijn. Ik word vanmorgen wakker, kijk op HLN en zie dat het nu al 120 doden zijn. Gewoon verschrikkelijk.


    What is a bookshelf other than a treasure chest for a curious mind?

    Ik was aan het kijken naar België-Italië en plots zag ik op facebook een berichtje van schietpartijen in Parijs. Dan kwam het onder aan het scherm op televisie dat we na de match meer uitleg zouden krijgen. Als je dat ziet, besef je meteen hoe erg het is. Ik krijg er gewoon nog altijd kippenvel van.


    What would Emma do?

    Oh nee... Dit is verschrikkelijk


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Zoveel gebeurt nog.:/


    Queer zijn is gewoon alles

    Aliyah schreef:
    Neen, neen, neen. Neen. Niet weer. Alsjeblieft niet weer.


    I don't think you quite understand, honey

    Nou ja, dit zat er ook aan te komen:

    Antwerpen maakt zich zaterdag klaar voor de intocht van de Sint in Antwerpen. Het evenement lokt altijd veel kijklustigen. Na de aanslagen in Parijs hebben het stadsbestuur en de politie daarom beslist om meer politiemensen in te zetten en om extra waakzaam te zijn.




    "We hebben meer personeel opgetrommeld van de mobiele eenheid en de wijkwerking. Die zullen zichtbaar aanwezig zijn, maar we houden ook nog wat mensen achter de hand. Er worden ook een aantal extra snelleresponsteams op het terrein ingezet", zegt politiewoordvoerder Sven Lommaert.

    De politie gaat extra waakzaam zijn tijdens het evenement. "We zullen de ontwikkelingen in verband met Parijs en de maatregelen die eventueel nog genomen zullen worden door het OCAD en de Nationale Veiligheidsraad ook op de voet opvolgen", zegt Lommaert.

    Bron: hln.be


    Queer zijn is gewoon alles