• Her verbaast mij dat hier nog geen topic van is. Er is op dit moment een groot drama bezig in Parijs waarvan al 30 mensen het leven heeft gekost. Minimaal 60 mensen zijn er op dit moment gegijzeld.
    Ik wilde net gaan slapen toen ik het las op Twitter. Er is nog vrij weinig over bekend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Euhh... Zal deze website betrouwbaar zijn? :/ Klik!

    [ bericht aangepast op 17 nov 2015 - 22:15 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Nos bevestigt het nu ook.


    Huh, bijzonder


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hooverphonic schreef:
    Euhh... Zal deze website betrouwbaar zijn? :/ Klik!


    Nee.


    Your make-up is terrible

    Quote van een leraar met betrekking tot dit: "This world is pretty messed up and complicated and it is up to your generation to fix it. And I must admit I do not envy you guys."

    Maar al te opbeurend.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2015 - 22:15 ]


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Azaryn schreef:
    Quote van een leraar met betrekking tot dit: "This world is pretty messed up and complicated and it is up to your generation to fix it. And I must admit I do not envy you guys."

    Maar al te opbeurend.


    Ik heb zulke quotes vaker gehoord en nooit echt begrepen. Hoezo moet een bepaalde generatie dat doen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kharjo schreef:
    (...)

    Ik heb zulke quotes vaker gehoord en nooit echt begrepen. Hoezo moet een bepaalde generatie dat doen?

    Omdat de vorige generatie geen tijd meer heeft, denk ik.


    Take me to wonderland

    Wat is er allemaal aan de hand in België?


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    Wat is er allemaal aan de hand in België?


    Ik weet alleen dat het dreigingsniveau nu op vier staat, omdat ze aanwijzingen over mogelijke aanslagen met wapens en explosieven in Brussel hebben gevonden. Zo goed als alles is afgeschaft in Brussel. Metro's rijden niet meer, winkels zijn dicht, concerten zijn afgelast ...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het hoogste veiligheidsniveau in de hoofdstad.

    Maar toch zeggen dat we ons gewone leven moeten aanhouden.X)


    Queer zijn is gewoon alles

    Er zijn aanwijzingen dat er een aanslag gepleegd zou worden in België, in Brussel, dus in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest is het dreigingsniveau opgetrokken naar 4, het hoogste niveau. Alles is ongeveer gesloten daar atm.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh wat naar


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zelfs het leger patrouilleert nu in Brussel, alle evenementen in de AB dit weekend zijn afgelast. Het UZ is ook afgesloten en onder de hoogste beveiliging geplaatst... Laat ons hopen dat ze op deze manier de aanslagen kunnen verijdelen.


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Maar wat ik dan niet snap, IS zou toch geen aanslag plegen als het zo duidelijk is dat er heel veel beveiliging is. Dan is het toch veel logischer dat ze even wachten totdat de beveiliging weer wat minder is?

    [ bericht aangepast op 21 nov 2015 - 18:46 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...