• Coverstore gesloten. Zie mijn nieuwe coverstore: klik

    Heb je een geweldig idee voor een verhaal, maar nog geen geschikte cover?
    Laat mij dan een cover voor je maken!



    Laat even wat informatie achter als je een cover aan wil vragen:
    × titel? wel/niet op de cover?
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    × afbeeldingen voor op de cover: (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? antwoord niet verplicht, maar maakt je cover wel mooier / uniek
    × horizontaal / verticaal?
    × sfeer?
    × overige wensen of bijzonderheden?

    Enkele voorbeelden:
    Ineffable
    Between one thin line
    Kus des doods
    Just a night away
    Project evolution
    Quizlet goes to Hogwarts
    Disney cover met bewegende GIF

    Er is veel meer mogelijk, dus wees vooral duidelijk over wat jij wil!!


    ~ Standaard maak ik covers binnen +/- 5 dagen.
    ~ Haast? Stuur even een berichtje, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
    ~ Ik kan bewegende GIFs verwerken in covers. Meld het even als je dit graag wil.
    ~ Al een cover gevonden? Laat het me weten, dan werk ik niet voor niets.


    Ik bewaar altijd alle bestanden. Achteraf kan dus alles nog aangepast worden, ook als je na een paar maanden toch iets anders wil.
    Stuur even een berichtje en ik verander het!


    Gemaakte covers:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 18:53 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    ZivaDiNozzo schreef:
    (...)

    Ze zijn allebei heel mooi! Alleen heb ik jaar 4 veranderd naar jaar 7 dus als die beker het Deathly Hallows teken kan worden?


    Geen enkel probleem (:





    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Geen enkel probleem (:






    Super bedankt! Geen woorden zo mooi!


    all because i liked a girl

    -

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 10:42 ]


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Hallooooo!

    ¤ The Diary en die moet erop
    ¤ Mijn naam, Carianne
    ¤

    In Frankrijk hebben ze een bibliotheek. Een bibliotheek met alleen maar boeken uit WW II. Isabella Monroe, 20, uit Marseille bezoekt deze bibliotheek. Hier vindt ze een dagboek en raakt ze betrokken in het verhaal van een Joods meisje dat smoorverliefd is op een Duitse soldaat. Een onmogelijke liefde, wel gezegd. Isabella voelt wat de Joodse gevoeld moet hebben met deze onmogelijke liefde aangezien zij zelf ook een onmogelijke liefde heeft.

    ¤ Een blond meisje (ik heb geen FC, maar doe maar een achterkant van een blond meisje), als achtergrond een dagboek, een jodenster en een Duitse soldaat
    ¤ De jodenster x'D
    ¤ Verticaal :3
    ¤ Duister met een romantisch tintje
    ¤ Het liefst voor 4 september (als dit niet lukt in de week na 4 september)


    all because i liked a girl

    -titel; the subway dude who saved her / hoeft niet erp
    -overige teksten hoeft niet
    -Het gaat over een meisje, Jane, dat al een jaar een relatie heeft met een jongen, Cameron. Hij mishandelt haar vaker als hij een woedeaanval heeft. Als het weer zo een dag is geweest, en ze met tranen in de metro naar haar huis zit komt er een jongen, Niall Horan, naast haar zitten. Ze kon hem niet en leek iets te verbergen, en dat maakte hem geïnteresseerd. In eerste instantie vindt ze hem maar een bemoeial, hij vroeg hoe ze aan de wonden kwam en zag daar geen goede bedoeling achter. Later komt ze hem nog eens tegen, en hij biedt zoveel interesse voor haar, dat ook zij verliefd raakt op hem. Cameron gaat er alles aan om die relatie kapot te maken.
    -Ik zou graag een foto van Niall Horan (maakt niet echt uit welke) willen, een blond meisje van ongeveer 17 jaar, en een van deze fotos http://weheartit.com/entry/251715714 , http://weheartit.com/entry/234903375/via/mauudx?page=11 , http://weheartit.com/entry/238223228/via/mauudx?page=8, http://weheartit.com/entry/253531459 van Ash Stymest (zo ziet Cameron er in mijn gedachten uit haha).
    -Uhm, geweld en liefde zijn denk ik de hoofdonderwerpen. Weet niet of je daar iets aan hebt.
    -Verticaal
    -mysterieus en een beetje duister misschien

    Alvast heel erg bedankt!! X

    × titel? wel/niet op de cover?
    Thunder and Lightning.
    Graag wel op de cover.
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    De Hongerspelen
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    Eén briefje uit een grote glazen bol om je lot te bezegelen.
    Eén briefje als een ticket naar je dood.
    De negenenvijftigste Hongerspelen zijn begonnen.
    Er kan er maar één overleven.
    Drieëntwintig doden, één winnaar.

    Mogen de kansen immer in je voordeel zijn.

    Daniel - oftewel Day - (donkerbruin haar, grijze ogen) wordt getrokken voor de 59e Hongerspelen. Hoe het verhaal zich gaat ontwikkelen is niet van te voren vast gelegd, dus ik kan nog niet veel zeggen. Alleen dat bomen belangrijk zijn en dat Day veel te aardig is.
    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    Ook hier ben je helemaal vrij in. Ik zou er wel graag een referentie naar de titel in hebben. Dus graag iets van donder en bliksem. En misschien iets met een brief, maar dat is aan jou.
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar maakt je cover wel mooier / uniek)
    Niet direct.
    × horizontaal / verticaal?
    Verticaal
    × sfeer?
    Stormachtig, zo kan ik het het beste beschrijven. Een angstaanjagende kalmte, als de stilte voor de storm. Dit is niet echt belangrijk, dus kijk maar wat je doet (:
    × overige wensen of bijzonderheden?
    Liever geen typische tekens van De Hongerspelen, zoals de spotgaaispeld. Verder ben je helemaal vrij (:

    Alvast bedankt ^^


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    IrreplaceabIe schreef:
    Hallooooo!

    ¤ The Diary en die moet erop
    ¤ Mijn naam, Carianne
    ¤
    In Frankrijk hebben ze een bibliotheek. Een bibliotheek met alleen maar boeken uit WW II. Isabella Monroe, 20, uit Marseille bezoekt deze bibliotheek. Hier vindt ze een dagboek en raakt ze betrokken in het verhaal van een Joods meisje dat smoorverliefd is op een Duitse soldaat. Een onmogelijke liefde, wel gezegd. Isabella voelt wat de Joodse gevoeld moet hebben met deze onmogelijke liefde aangezien zij zelf ook een onmogelijke liefde heeft.

    ¤ Een blond meisje (ik heb geen FC, maar doe maar een achterkant van een blond meisje), als achtergrond een dagboek, een jodenster en een Duitse soldaat
    ¤ De jodenster x'D
    ¤ Verticaal :3
    ¤ Duister met een romantisch tintje
    ¤ Het liefst voor 4 september (als dit niet lukt in de week na 4 september)


    Hii, je cover is af (:
    Ik hoop dat je tevreden bent en zo niet, dan kan alles nog worden aangepast. Ik hoor graag wat je ervan vindt!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Hii, je cover is af (:
    Ik hoop dat je tevreden bent en zo niet, dan kan alles nog worden aangepast. Ik hoor graag wat je ervan vindt!



    Wat betekent Juif? :')


    all because i liked a girl

    IrreplaceabIe schreef:
    (...)

    Wat betekent Juif? :')


    Jood, denk ik, maar geen idee in welke taal.


    Mhm?

    Frisk schreef:
    Jood, denk ik, maar geen idee in welke taal.

    Ik denk in het Frans.


    She wanted a storm to match her rage.

    IrreplaceabIe schreef:
    (...)

    Wat betekent Juif? :')


    Juif is jood in het Frans, aangezien je verhaal zich afspeelt in Frankrijk leek me dit toepasselijk. Als je liever een Nederlandse hebt, dan zal ik het aanpassen (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    × titel? wel/niet op de cover? Nee
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) Nee, ook niet
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal:

    In het mitst van de oorlog lijken er steeds meer bewijzen te komen dat een oude mythe tot leven is gekomen.
    Twee eeuwenoude magische zielen zouden twee lichamen hebben gevonden om voort te leven. De zielen vinden het lichaam van een jonge , beeldschone hofdame en de ander een verwilderde avonturier. De een word de kracht van ijs geschonken en de ander vuur.

    De twee zielen komen allebei aan een ander front in de oorlog te staan.
    De twee vrouwen zijn in levensgevaar omdat hun krachten grote voor vernielingen kunnen zorgen.
    Als de twee zielen lijnrecht tegenover elkaar staan, kan dit het einde betekenen voor de huidige oorlog, maar een heel nieuw begin voor een andere catastrofe.

    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    Faceclaims:
    Mary Stuart (Reign)1 , 2, 3 4
    Lagertha (Vikings) 1, 2, 3
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar maakt je cover wel mooier / uniek): Vuur en ijs zijn heel belangrijk.
    Mary stuart fc = ijs
    Lagertha fc = vuur
    × horizontaal / verticaal?: Verticaal
    × sfeer? Spannend, magisch, mysterieus
    × overige wensen of bijzonderheden? Nee.


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    fxirytale schreef:
    -titel; the subway dude who saved her / hoeft niet erp
    -overige teksten hoeft niet
    -Het gaat over een meisje, Jane, dat al een jaar een relatie heeft met een jongen, Cameron. Hij mishandelt haar vaker als hij een woedeaanval heeft. Als het weer zo een dag is geweest, en ze met tranen in de metro naar haar huis zit komt er een jongen, Niall Horan, naast haar zitten. Ze kon hem niet en leek iets te verbergen, en dat maakte hem geïnteresseerd. In eerste instantie vindt ze hem maar een bemoeial, hij vroeg hoe ze aan de wonden kwam en zag daar geen goede bedoeling achter. Later komt ze hem nog eens tegen, en hij biedt zoveel interesse voor haar, dat ook zij verliefd raakt op hem. Cameron gaat er alles aan om die relatie kapot te maken.
    -Ik zou graag een foto van Niall Horan (maakt niet echt uit welke) willen, een blond meisje van ongeveer 17 jaar, en een van deze fotos http://weheartit.com/entry/251715714 , http://weheartit.com/entry/234903375/via/mauudx?page=11 , http://weheartit.com/entry/238223228/via/mauudx?page=8, http://weheartit.com/entry/253531459 van Ash Stymest (zo ziet Cameron er in mijn gedachten uit haha).
    -Uhm, geweld en liefde zijn denk ik de hoofdonderwerpen. Weet niet of je daar iets aan hebt.
    -Verticaal
    -mysterieus en een beetje duister misschien

    Alvast heel erg bedankt!! X


    Hey, ik hoop dat de cover past bij wat je in gedachten had? Zo niet, laat het me dan vooral weten!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Jaa geweldig! enorm bedankt .)