• Coverstore gesloten. Zie mijn nieuwe coverstore: klik

    Heb je een geweldig idee voor een verhaal, maar nog geen geschikte cover?
    Laat mij dan een cover voor je maken!



    Laat even wat informatie achter als je een cover aan wil vragen:
    × titel? wel/niet op de cover?
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    × afbeeldingen voor op de cover: (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? antwoord niet verplicht, maar maakt je cover wel mooier / uniek
    × horizontaal / verticaal?
    × sfeer?
    × overige wensen of bijzonderheden?

    Enkele voorbeelden:
    Ineffable
    Between one thin line
    Kus des doods
    Just a night away
    Project evolution
    Quizlet goes to Hogwarts
    Disney cover met bewegende GIF

    Er is veel meer mogelijk, dus wees vooral duidelijk over wat jij wil!!


    ~ Standaard maak ik covers binnen +/- 5 dagen.
    ~ Haast? Stuur even een berichtje, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
    ~ Ik kan bewegende GIFs verwerken in covers. Meld het even als je dit graag wil.
    ~ Al een cover gevonden? Laat het me weten, dan werk ik niet voor niets.


    Ik bewaar altijd alle bestanden. Achteraf kan dus alles nog aangepast worden, ook als je na een paar maanden toch iets anders wil.
    Stuur even een berichtje en ik verander het!


    Gemaakte covers:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 18:53 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    ALDL schreef:
    Haai ben ik weer (vroeger was ik Tarix)

    × titel? wel/niet op de cover?
          De titel is: Crazy en die moet op de cover.

    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
          Onderin een hoek ©ALDL en onder de titel misschien nog Leave Me Alone, I Can't Sleep

    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
         
    Katherin-Kirsten Malfoy, 14 jaar. Ze is meer dan 7 jaar in het St. Mungo's opgesloten. Vlak voor het einde van de zomervakantie, wanneer haar broer naar Hogwarts teruggaat, komt Dumbledore haar opzoeken in het St. Mungo's. Ze is toegelaten op Hogwarts en heeft van de Healers een goede gezondheidsverklaring. Hogwarts is echter niet wat Kath gewend is. Ze wordt beste vrienden met haar broers vijanden en maakt ruzie met velen. Echter komt er iets haar pad wat niet bestemd is voor haar gedachten. Haar gedachten gaan alle kanten op en ze vervloekt iedereen die te dichtbij komt. Terug naar het St. Mungo's dreigt. Haar enige vraag is: Is Kath wel bestemd voor het dagelijkse leven?
    "LEAVE ME ALONE! I CAN'T SLEEP!"


    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
          Troian Bellisario/Katherin-Kirsten Malfoy - Dit mag ook een andere zijn, als ze maar wallen heeft.
    Hogwarts - Mocht er een betere zijn, gebruik die dan graag
    Tom Felton/Draco Malfoy - Ook voor deze geldt, mocht je een betere vinden gebruik die dan.

    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover)
          Het zou ontzettend tof zijn als je een groene lichtflits erin verwerkt krijgt.

    × horizontaal / verticaal?
          Ik vind verticaal altijd heel mooi.

    × sfeer?
          Bij het stuk van Katherin duister en aan de kant van Draco moet het licht zijn. Verder... de sfeer moet verder een beetje mysterieus zijn.

    × overige wensen?
    De letters van Crazy wil ik graag zwart omlijnd en in de kleur donkerrood, als je ook wat bloeddruppels kan maken dan is dat echt fantastisch. De letters onder Crazy moeten wit zijn en met donkerrode accenten.


    Hey, ik hoop dat dit een beetje is wat je zoekt? Ik zag dat je nog bezig was met een foto van Troian, mocht je er nog een vinden dan kan ik hem uiteraard vervangen. De rest van de cover kan ook nog worden aangepast.
    Ik wist alleen niet precies hoe je de lichtflits wilde, ik heb nu iets geprobeerd maar er zijn veel meer opties. Dus als je dit niet mooi vindt, dan hoor ik graag wat jij precies in gedachten had (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Hey, ik hoop dat dit een beetje is wat je zoekt? Ik zag dat je nog bezig was met een foto van Troian, mocht je er nog een vinden dan kan ik hem uiteraard vervangen. De rest van de cover kan ook nog worden aangepast.
    Ik wist alleen niet precies hoe je de lichtflits wilde, ik heb nu iets geprobeerd maar er zijn veel meer opties. Dus als je dit niet mooi vindt, dan hoor ik graag wat jij precies in gedachten had (:



    Die lichtflits als in de Avada Kedavra vloek en deze foto van Troian is perfect :3
    Het lettertype van de ondertekst, kan dat ook in times new roman?


    all because i liked a girl

    ALDL schreef:
    (...)

    Die lichtflits als in de Avada Kedavra vloek en deze foto van Troian is perfect :3
    Het lettertype van de ondertekst, kan dat ook in times new roman?


    Hey, ik heb het lettertype aangepast en de Avada Kedavra flits gebruikt. Hopelijk is dit wat je bedoelde?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Hey, ik heb het lettertype aangepast en de Avada Kedavra flits gebruikt. Hopelijk is dit wat je bedoelde?



    Ja! Dit is echt geweldig!


    all because i liked a girl

    Daisy_Evans schreef:
    Ik eil graag een aanvraag doen.
    × madness wel op de cover deze naam staat nog niet vast
    ×

    Cheyenne een jonge tiener leeft samen met haar ouders en haar zusje in een klein dorpje. Als ze achter de waarheid komt en blijkt dat haar familie al heeft gelogen sinds ze haar kende beland ze in een gekke maar toch prachtige wereld.
    Dit is een fanfiction over de madhatter

    × afbeeldingen voor op de cover:

    deze maar dan het blauwe van het hartje een foto van de queen of hearts



    en zou je twee ouders kunnen plaatsen die bezorgt zijn en staan alsof ze je willen tegen houden weetjewel met je hand zo naar voren niet alle foto's hoeven erin ik had alleen veel inspiratie
    × horizontaal / verticaal? Maakt niet uit
    × sfeer? Mysterious maar toch blij en vrolijk en gewoon gek



    Hii, wat vind je van deze cover? Alles kan nog worden aangepast (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    O wauw zo je alleen het lettertype iets sierlijker kunnen maken niet te sierlijk

    Daisy_Evans schreef:
    O wauw zo je alleen het lettertype iets sierlijker kunnen maken niet te sierlijk


    Zoiets?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ja dees is echt perfect echt heeeeel erg bedankt

    Perpetual schreef:
    (...)

    Hey, ik heb het lettertype aangepast en de Avada Kedavra flits gebruikt. Hopelijk is dit wat je bedoelde?



    Hey ik heb het een beetje veranderd en zou je de cover een klein beetje aan kunnen passen?

    De ondertekst moet nu: Types Of Insanity zijn
    De titel moet nu: Mentally Deranged zijn
    Draakiepoe mag weg en Troian moet in het midden :3

    Verder hoeft er niks aangepast te worden :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 11:33 ]


    all because i liked a girl

    ZivaDiNozzo schreef:
    (...)

    Hey ik heb het een beetje veranderd en zou je de cover een klein beetje aan kunnen passen?

    De ondertekst moet nu: Types Of Insanity zijn
    De titel moet nu: Mentally Deranged zijn
    Draakiepoe mag weg en Troian moet in het midden :3

    Verder hoeft er niks aangepast te worden :3


    Hoii, ik heb het aangepast!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Hoii, ik heb het aangepast!



    Thanks!


    all because i liked a girl

    × titel? - Eleanor Delilah Bishop en deze moet erop
    × overige tekst? - ©Carianne
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal -

    Eleanor Delilah Bishop is een jongedame met vele dromen. Haar leven wordt bepaald door de dingen die gebeuren, ze plant helemaal niks in. Wanneer het Triwizard Tournament gehouden wordt, lijkt haar wereld in te storten. Het eens zo perfecte leven van een Eleanor lijkt niet zo perfect meer. (lol ik weet niet hoe ik het moet uitleggen dus ik hoop dat je hier wat aan hebt)

    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. -
    Emily Wickersham

    Deze of

    deze. Als achtergrond Hogwarts :3 kun je er ook nog een blond meisje en een jongen zoenend erop zetten?

    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? - Eh... Ik zou het enorm tof vinden als je een zwarte roos/vlinder erop kan krijgen
    × horizontaal / verticaal? - Verticaal
    × sfeer? - Ehm... Ik denk mysterieus?
    × overige wensen of bijzonderheden? - Zou je met beide foto's van Emily Wickersham de cover kunnen maken?


    all because i liked a girl

    ZivaDiNozzo schreef:
    × titel? - Eleanor Delilah Bishop en deze moet erop
    × overige tekst? - ©Carianne
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal -
    Eleanor Delilah Bishop is een jongedame met vele dromen. Haar leven wordt bepaald door de dingen die gebeuren, ze plant helemaal niks in. Wanneer het Triwizard Tournament gehouden wordt, lijkt haar wereld in te storten. Het eens zo perfecte leven van een Eleanor lijkt niet zo perfect meer. (lol ik weet niet hoe ik het moet uitleggen dus ik hoop dat je hier wat aan hebt)

    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. -
    Emily Wickersham

    Deze of

    deze. Als achtergrond Hogwarts :3 kun je er ook nog een blond meisje en een jongen zoenend erop zetten?

    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? - Eh... Ik zou het enorm tof vinden als je een zwarte roos/vlinder erop kan krijgen
    × horizontaal / verticaal? - Verticaal
    × sfeer? - Ehm... Ik denk mysterieus?
    × overige wensen of bijzonderheden? - Zou je met beide foto's van Emily Wickersham de cover kunnen maken?


    Hii, ik heb twee covers voor je gemaakt. Persoonlijk vind ik de tweede iets mooier, maar je moet het natuurlijk zelf weten (:
    Zoals gewoonlijk kan ook alles nog aangepast worden.




    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Hii, ik heb twee covers voor je gemaakt. Persoonlijk vind ik de tweede iets mooier, maar je moet het natuurlijk zelf weten (:
    Zoals gewoonlijk kan ook alles nog aangepast worden.





    Ze zijn allebei heel mooi! Alleen heb ik jaar 4 veranderd naar jaar 7 dus als die beker het Deathly Hallows teken kan worden?


    all because i liked a girl