• Coverstore gesloten. Zie mijn nieuwe coverstore: klik

    Heb je een geweldig idee voor een verhaal, maar nog geen geschikte cover?
    Laat mij dan een cover voor je maken!



    Laat even wat informatie achter als je een cover aan wil vragen:
    × titel? wel/niet op de cover?
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    × afbeeldingen voor op de cover: (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? antwoord niet verplicht, maar maakt je cover wel mooier / uniek
    × horizontaal / verticaal?
    × sfeer?
    × overige wensen of bijzonderheden?

    Enkele voorbeelden:
    Ineffable
    Between one thin line
    Kus des doods
    Just a night away
    Project evolution
    Quizlet goes to Hogwarts
    Disney cover met bewegende GIF

    Er is veel meer mogelijk, dus wees vooral duidelijk over wat jij wil!!


    ~ Standaard maak ik covers binnen +/- 5 dagen.
    ~ Haast? Stuur even een berichtje, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
    ~ Ik kan bewegende GIFs verwerken in covers. Meld het even als je dit graag wil.
    ~ Al een cover gevonden? Laat het me weten, dan werk ik niet voor niets.


    Ik bewaar altijd alle bestanden. Achteraf kan dus alles nog aangepast worden, ook als je na een paar maanden toch iets anders wil.
    Stuur even een berichtje en ik verander het!


    Gemaakte covers:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 18:53 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Shireen schreef:
    (...)

    Zou ze in het midden geplaatst kunnen worden? Ik weet niet of dat mogelijk is met de foto :3


    Het is lastig vanwege het haar, dus ik heb de titel moeten verplaatsen. Wat vind je hiervan?

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 14:18 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    MrsNobody schreef:
    × titel? wel/niet op de cover?
    Him and Him
    (Op de Cover alsjeblief (: )
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    /
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    Wat gebeurt er wanneer je hele wereld in de war wordt gebracht door het vallen van één dominosteentje?

    Ethan ziet zijn leven ruw overhoop gehaald worden door de komst van een nieuwe jongen. Niet alleen dreigt de nieuweling zijn reputatie omver te gooien, ook palmt hij langzaam maar zeker zijn vrienden in. Ethan zou hem moeten haten, verafschuwen met heel zijn hart. Toch beslist het lot er helemaal anders over, en alsof het zo al niet lastig genoeg was blijkt zijn leven ook nog eens helemaal uiteen te vallen.
    Oftewel,
    Een verhaal over een jongen, zijn zoektocht naar zichzelf en de vele obstakels die hem daarvan weerhouden.
    Zowel van buitenaf, als van binnenaf.
    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    Mijn twee belangrijkste FC zijn francesco lakowski (de hoofdrol) en Marlon Teixeira (als tegenspeler). Als je er personen op zou plaatsen, dan het liefst die twee (;
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover)
    /
    × horizontaal / verticaal?
    Verticaal, alsjeblief.
    × sfeer?
    Misschien een beetje verdrietig, of wat mysterieus? Het is een romantiek/drama.
    × overige wensen?
    Nope, ik laat je volledig vrij, het enigste wat er echt op moet staan is de titel (:

    Als je eventueel nog wat info nodig hebt, dit is de link naar mijn Story; Him and Him


    Hey, ik had niet zoveel om mee te werken dus ik vond het behoorlijk lastig... Persoonlijk vind ik het nu een beetje simpel, maar misschien is dat wel wat je zoekt? Zo niet, dan moeten we samen even kijken wat je dan wel graag wil. Er is heel veel mogelijk (:

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 16:38 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Het is lastig vanwege het haar, dus ik heb de titel moeten verplaatsen. Wat vind je hiervan?



    Woah ik werd zo gespamd door een ander topic dat ik je over het hoofd heb gezien, hehe.

    Dit is veel beter, dank je wel!


    how dare you speak of grace

    Aerate schreef:
    × titel? wel/niet op de cover? De titel is: 'La lune et le soleil' en die moet er op, ja.
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) ik dacht aan zo een cool ondertiteltje met: 'A HIVER ORIGINAL'
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    Ik hou dit heel kort en bondig want het is nogal gecompliceerd kind of.
    Een man die rond de 20/30 is, wordt gediagnoseerd met bloedkanker. Hij is heel ontkennend over want hij heeft zijn vriendin onlangs ten huwelijk gevraagd. De man geraakt in een coma en begint zijn leven eens op een rijtje te zetten. Misschien moest hij dat niet gedaan hebben en misschien dat juist wel. Volg de hersenspinsels van deze man, tenminste, totdat de dokter de stekker uittrekt.

    × afbeeldingen voor op de cover ik heb geen afbeeldingen maaaar ik zou graag misschien een ziekenhuis afbeelding hebben en nog iets dat te maken heeft met intens geluk want dit is een gemengde-gevoelens-verhaal. en kennen jullie zo een hartslagmeter ding dat zo naar boven en beneden gaat zo: als afbeelding of gif zou dat heel mooi zijn
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? het belangrijkste element in dit verhaal is de trouw/verlovings-ring.
    × horizontaal / verticaal? verticaal
    × sfeer? blij, beetje angstig maar voornamelijk sunshine met wat bewolktheid
    × overige wensen? een cover met een bewegende gif zou leuk zijn maar als je dit om watvoor reden niet kan; een stilstaande is ook goed.

    hopelijk lukt dit maar jouw covers zijn mooi dus ik denk van wel



    Hey, het is gelukt om er een bewegende meter in te verwerken :) Ik hoop dat dit is wat je zoekt.
    Laat je nog even weten wat je ervan vindt?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 15:20 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Nog 1 klein verzoekje :Y)
    Kun je het font aanpassen naar iets antiquers/ruigers. Of in ieder geval minder modern, of zo :'D
    Als je begrijpt wat ik bedoel :p


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    Nog 1 klein verzoekje :Y)
    Kun je het font aanpassen naar iets antiquers/ruigers. Of in ieder geval minder modern, of zo :'D
    Als je begrijpt wat ik bedoel :p


    Zoiets?

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 14:18 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Zoiets?



    Hmmm nog iets de vlot/modern. Iets dat een beetje meer lijkt op Times New Roman maar misschien iets edgier :')


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Hmmm nog iets de vlot/modern. Iets dat een beetje meer lijkt op Times New Roman maar misschien iets edgier :')


    Zo dan?

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 14:18 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Zo dan?



    Oke ik kan mezelf echt niet uitleggen :'D als ik thuis ben zoek ik wel een font want ik zit een beetje moelijk te doen hier.

    Okay? (:


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Oke ik kan mezelf echt niet uitleggen :'D als ik thuis ben zoek ik wel een font want ik zit een beetje moelijk te doen hier.

    Okay? (:


    Ja dan is het inderdaad handiger als je zelf even zoekt (A) Je kunt op websites zoals dafont kijken en gewoon een naam doorgeven!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Ja dan is het inderdaad handiger als je zelf even zoekt (A) Je kunt op websites zoals dafont kijken en gewoon een naam doorgeven!


    Ik denk deze?

    http://www.dafont.com/1942-report.font?text=plague

    maar nu weet ik zelf ook al niet meer wat ik wil :'D
    Kun je dan alleen de titel in dit font doen, en de ondertitel in het font houden die je als laatste had geprobeerd?

    Thanks :')


    how dare you speak of grace

    Oh en zonder hoofdletter op het begin!
    Gewoon alleen kleine letters zonder punt of zo
    ondertitel ook als dat kan :Y)


    how dare you speak of grace

    Ik eil graag een aanvraag doen.
    × madness wel op de cover deze naam staat nog niet vast
    ×


    Cheyenne een jonge tiener leeft samen met haar ouders en haar zusje in een klein dorpje. Als ze achter de waarheid komt en blijkt dat haar familie al heeft gelogen sinds ze haar kende beland ze in een gekke maar toch prachtige wereld.
    Dit is een fanfiction over de madhatter

    × afbeeldingen voor op de cover:

    deze maar dan het blauwe van het hartje een foto van de queen of hearts



    en zou je twee ouders kunnen plaatsen die bezorgt zijn en staan alsof ze je willen tegen houden weetjewel met je hand zo naar voren niet alle foto's hoeven erin ik had alleen veel inspiratie
    × horizontaal / verticaal? Maakt niet uit
    × sfeer? Mysterious maar toch blij en vrolijk en gewoon gek

    Shireen schreef:
    (...)

    Ik denk deze?

    http://www.dafont.com/1942-report.font?text=plague

    maar nu weet ik zelf ook al niet meer wat ik wil :'D
    Kun je dan alleen de titel in dit font doen, en de ondertitel in het font houden die je als laatste had geprobeerd?

    Thanks :')


    Lettertypes kiezen blijft lastig haha, maar het is wel belangrijk dat het er goed uit ziet (:
    Hopelijk is dit goed zo?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Lettertypes kiezen blijft lastig haha, maar het is wel belangrijk dat het er goed uit ziet (:
    Hopelijk is dit goed zo?



    thanks (:


    how dare you speak of grace