• Coverstore gesloten. Zie mijn nieuwe coverstore: klik

    Heb je een geweldig idee voor een verhaal, maar nog geen geschikte cover?
    Laat mij dan een cover voor je maken!



    Laat even wat informatie achter als je een cover aan wil vragen:
    × titel? wel/niet op de cover?
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    × afbeeldingen voor op de cover: (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? antwoord niet verplicht, maar maakt je cover wel mooier / uniek
    × horizontaal / verticaal?
    × sfeer?
    × overige wensen of bijzonderheden?

    Enkele voorbeelden:
    Ineffable
    Between one thin line
    Kus des doods
    Just a night away
    Project evolution
    Quizlet goes to Hogwarts
    Disney cover met bewegende GIF

    Er is veel meer mogelijk, dus wees vooral duidelijk over wat jij wil!!


    ~ Standaard maak ik covers binnen +/- 5 dagen.
    ~ Haast? Stuur even een berichtje, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
    ~ Ik kan bewegende GIFs verwerken in covers. Meld het even als je dit graag wil.
    ~ Al een cover gevonden? Laat het me weten, dan werk ik niet voor niets.


    Ik bewaar altijd alle bestanden. Achteraf kan dus alles nog aangepast worden, ook als je na een paar maanden toch iets anders wil.
    Stuur even een berichtje en ik verander het!


    Gemaakte covers:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 18:53 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Heeee neem je nog aanvragen? (:
    If so:

    × titel? wel/niet op de cover? Plague, wel op de cover.
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) Ondertitel: Violence doesn't discern.
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal

    Canning (voormalig Zuid-Noorwegen), 2386 — Een samenleving uit elkaar gevallen, en met brute kracht weer terug in elkaar gezet. Scheef.
    Golf één: toen in 2377 een extreem dodelijk en besmettelijk virus uitbrak, dat zich alleen onder vrouwen verspreidde, brak de paniek voor het eerst los. Zonder behandeling, en met een case fatality rate van 90%, liet het virus de autoriteiten al snel geen andere keus dan executie van meer dan 150.000 vrouwen en meisjes. Golf twee: rellen braken uit. Niet door het uitroeien van zo veel meisjes en vrouwen, maar door de huizen- en hongersnood die uitbreekt. De schuld wordt gegeven aan de vrouwen, kwetsbaar voor het virus. Ze kregen de schuld van het ontstaan van de chaos, waardoor zij doelwit worden van allerlei soorten uitingen van ongenoegen en agressie van het mannelijke deel van de samenleving.
    Golf drie: herordening. Nadat het wekelijkse dodenaantal begon af te nemen, begon de wederopbouw. Om besmetting tot in de uiterste puntjes te voorkomen, werden de vrijheid en mogelijkheden van de vrouwen strict gelimiteerd, tot een punt waarop ze nauwelijks meer iets over zichzelf te zeggen hebben. Alle uiteindelijke bepalingen komen op de man uit. De kloof tussen arm en rijk wordt hierbij ook steeds groter. Enkel getrouwde vrouwen hebben recht op een woning, en enkel getrouwde vrouwen die minder dan 40% kans hebben om het virus op te lopen hebben recht op werk. De rest wordt hierdoor gedwongen om op straat of in een vrouwenopvang te leven, waar het virus vrij baan heeft. Diegenen zonder de hulp en bescherming van een man, hebben geen kans op een goed leven. Maar zodra het virus begint uit te doden, en de samenleving weer stabiel is, komen de vrouwen weer in wederopstand.

    × afbeeldingen voor op de cover
    Deze afbeeldingen:
    Viktoria
    Magnus 1 of Magnus 2
    Julith
    plague doctor (optioneel en niet te opvallend)

    Faceclaims (voor als de afbeeldingen hierboven een beetje ongelukkig uitkomen): Lagertha Lothbrok & Ragnar Lothbrok (Vikings, maar dan een foto waarop niet echt zichtbaar is dat het Vikingen zijn, hehe) en Katniss Everdeen (The Hunger Games). Je kunt ook een andere foto van een plague doctor gebruiken als je deze besluit erin te doen.
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? nope (:
    × horizontaal / verticaal? verticaal
    × sfeer? duister-achtig, maar wel met een soort gevoel van verandering en revolutie eronder (als je daar iets mee kunt :p). Misschien iets met zwart en daarnaast rood (kleur van vuur of zo).
    × overige wensen? asap :Y) maar neem je tijd natuurlijk


    how dare you speak of grace

    Perpetual schreef:
    (...)

    Is dit wat je zoekt? Alles kan nog worden aangepast. Laat me even weten wat je ervan vindt!



    Wauw, wat is hij mooi! Ik had zelf nog niet echt een beeld in mijn hoofd van hoe de cover eruit zou zien, maar deze is wel zoals ik hem wil hebben. Zou je alleen ergens in het klein nog Disney Princesses kunnen zetten?
    Ik ga hem zeker gebruiken, heel erg bedankt!

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 11:23 ]


    " Every story has an ending, even if it is not written yet "

    Framboise schreef:
    (...)

    Wauw, wat is hij mooi! Ik had zelf nog niet echt een beeld in mijn hoofd van hoe de cover eruit zou zien, maar deze is wel zoals ik hem wil hebben. Zou je alleen ergens in het klein nog Disney Princesses kunnen zetten?
    Ik ga hem zeker gebruiken, heel erg bedankt!


    Sorry, ik had je bericht helemaal over het hoofd gezien :$
    Maar bij deze alsnog de cover met de extra tekst erbij!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    × titel? wel/niet op de cover?
    Him and Him
    (Op de Cover alsjeblief (: )
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    /
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    Wat gebeurt er wanneer je hele wereld in de war wordt gebracht door het vallen van één dominosteentje?

    Ethan ziet zijn leven ruw overhoop gehaald worden door de komst van een nieuwe jongen. Niet alleen dreigt de nieuweling zijn reputatie omver te gooien, ook palmt hij langzaam maar zeker zijn vrienden in. Ethan zou hem moeten haten, verafschuwen met heel zijn hart. Toch beslist het lot er helemaal anders over, en alsof het zo al niet lastig genoeg was blijkt zijn leven ook nog eens helemaal uiteen te vallen.
    Oftewel,
    Een verhaal over een jongen, zijn zoektocht naar zichzelf en de vele obstakels die hem daarvan weerhouden.
    Zowel van buitenaf, als van binnenaf.
    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    Mijn twee belangrijkste FC zijn francesco lakowski (de hoofdrol) en Marlon Teixeira (als tegenspeler). Als je er personen op zou plaatsen, dan het liefst die twee (;
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover)
    /
    × horizontaal / verticaal?
    Verticaal, alsjeblief.
    × sfeer?
    Misschien een beetje verdrietig, of wat mysterieus? Het is een romantiek/drama.
    × overige wensen?
    Nope, ik laat je volledig vrij, het enigste wat er echt op moet staan is de titel (:

    Als je eventueel nog wat info nodig hebt, dit is de link naar mijn Story; Him and Him


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Haai ben ik weer (vroeger was ik Tarix)

    × titel? wel/niet op de cover?
          De titel is: Crazy en die moet op de cover.

    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
          Onderin een hoek ©ALDL en onder de titel misschien nog Leave Me Alone, I Can't Sleep

    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
         

    Katherin-Kirsten Malfoy, 14 jaar. Ze is meer dan 7 jaar in het St. Mungo's opgesloten. Vlak voor het einde van de zomervakantie, wanneer haar broer naar Hogwarts teruggaat, komt Dumbledore haar opzoeken in het St. Mungo's. Ze is toegelaten op Hogwarts en heeft van de Healers een goede gezondheidsverklaring. Hogwarts is echter niet wat Kath gewend is. Ze wordt beste vrienden met haar broers vijanden en maakt ruzie met velen. Echter komt er iets haar pad wat niet bestemd is voor haar gedachten. Haar gedachten gaan alle kanten op en ze vervloekt iedereen die te dichtbij komt. Terug naar het St. Mungo's dreigt. Haar enige vraag is: Is Kath wel bestemd voor het dagelijkse leven?
    "LEAVE ME ALONE! I CAN'T SLEEP!"


    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
          Troian Bellisario/Katherin-Kirsten Malfoy - Dit mag ook een andere zijn, als ze maar wallen heeft.
    Hogwarts - Mocht er een betere zijn, gebruik die dan graag
    Tom Felton/Draco Malfoy - Ook voor deze geldt, mocht je een betere vinden gebruik die dan.

    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover)
          Het zou ontzettend tof zijn als je een groene lichtflits erin verwerkt krijgt.

    × horizontaal / verticaal?
          Ik vind verticaal altijd heel mooi.

    × sfeer?
          Bij het stuk van Katherin duister en aan de kant van Draco moet het licht zijn. Verder... de sfeer moet verder een beetje mysterieus zijn.

    × overige wensen?
    De letters van Crazy wil ik graag zwart omlijnd en in de kleur donkerrood, als je ook wat bloeddruppels kan maken dan is dat echt fantastisch. De letters onder Crazy moeten wit zijn en met donkerrode accenten.


    all because i liked a girl

    × titel? wel/niet op de cover? De titel is: 'La lune et le soleil' en die moet er op, ja.
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) ik dacht aan zo een cool ondertiteltje met: 'A HIVER ORIGINAL'
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal

    Ik hou dit heel kort en bondig want het is nogal gecompliceerd kind of.
    Een man die rond de 20/30 is, wordt gediagnoseerd met bloedkanker. Hij is heel ontkennend over want hij heeft zijn vriendin onlangs ten huwelijk gevraagd. De man geraakt in een coma en begint zijn leven eens op een rijtje te zetten. Misschien moest hij dat niet gedaan hebben en misschien dat juist wel. Volg de hersenspinsels van deze man, tenminste, totdat de dokter de stekker uittrekt.

    × afbeeldingen voor op de cover ik heb geen afbeeldingen maaaar ik zou graag misschien een ziekenhuis afbeelding hebben en nog iets dat te maken heeft met intens geluk want dit is een gemengde-gevoelens-verhaal. en kennen jullie zo een hartslagmeter ding dat zo naar boven en beneden gaat zo: als afbeelding of gif zou dat heel mooi zijn
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? het belangrijkste element in dit verhaal is de trouw/verlovings-ring.
    × horizontaal / verticaal? verticaal
    × sfeer? blij, beetje angstig maar voornamelijk sunshine met wat bewolktheid
    × overige wensen? een cover met een bewegende gif zou leuk zijn maar als je dit om watvoor reden niet kan; een stilstaande is ook goed.

    hopelijk lukt dit maar jouw covers zijn mooi dus ik denk van wel


    Heaven is a place that we all have

    Ik ou graag een aanvraagje willen doen voor mijn story
    Titel: you mewling quim graag erop
    Geen ondertitel
    Samenvatting

    het is een loki fanfiction een meisje wordt ontvoerd op de plek van misdrijf wordt enkel een vreemd noors teken gevonden dit teken trekt shields aandacht. Dit is precies wat de ontvoerder wil. Maar dit meisje heeft nogal een grote invloed op hem.

    Afbeeldingen: zou loki erop kunnen met terwijl die shh doet. Als je begrijpt wat ik bedoel. Graag zou ik er ook een meisje van tussen de 12 en 14 bij willen. En als het lukt zou een noors teken erbij mooi zijn dit teken kan ook achterwegen gelaten worden.
    Kies zelf maar of het horizontaal of verticaal wordt.
    Sfeer: beetje mysterious en geheimzinnig maar toch een heel klein beetje koninklijk

    Dazai schreef:
    Hallo, ik kom ook een aanvraag doen :')

    × Titel? wel/niet op de cover? Pferza, en hij moet op de cover.
    × Overige tekst? (ondertitel, username etc.) Het zou leuk zijn als mijn naam (Romi De Temmerman) op de cover kon, maar dat hoeft niet per se als het niet mooi uitkomt.
    × Korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    Dit is mijn korte samenvatting die eigenlijk heeeeeel lang is, dus bereid je voor:
    Een nucleaire oorlog vaagt alles wat onze aarde leefbaar maakt weg - of, dat zou er toch gebeurd zijn als de Vserkiërs (Vserky's in de volksmond) niet waren opgekomen. Zij zijn erin geslaagd een stukje van de wereld weer leefbaar te maken voor de mens.

    Helaas ontstaat er al snel nieuwe wrijving tussen de Vserkiërs, geëvolueerde mensen die zichzelf als superieur beschouwen, en de mensen zelf. De mensen vinden dat de Vserky's het onmogelijke van hen verlangen en dat een deel van hun vrijheid hen wordt ontnomen door hun maatregelen, terwijl de Vserkïers zelf van mening zijn dat de mensen hypocriete wezens zijn, die hoe dan ook een nieuwe oorlog zullen ontketenen en de wereld opnieuw naar de rand van een afgrond zullen drijven.

    En dan ontploft de figuurlijke bom: een menselijke man verkracht en vermoordt een Vserkeens kind. De Vserkïers nemen een drastische beslissing: de mensen moet verdwijnen, voordat ze nog meer schade kunnen aanrichten.

    Natuurlijk laat de mensheid dit niet zomaar gebeuren. Een groep menselijke rebellen trekt zich terug in een ondergrondse basis midden in een gigantisch bos, onvindbaar voor de Vserky's, terwijl ze haast terroristische plannen smeden in de hoop hun eigen wil door te drijven en de Vserky's te onderdrukken.

    Op hetzelfde moment gaat de Vserkeense regering, onder leiding van de president Yume, op zoek naar een manier om de mensheid voor eens en voor altijd uit te roeien. Hun oog valt op Pferza, de kracht om een persoon te vermoorden met één enkele gedachte. Maar of die gave echt bestaat, of niet meer is dan gewoon een gerucht, weten ze niet. En dan komt Nio in beeld, een jonge Vserky wiens vrienden en familie als bij toverslag om het leven komen.

    Nio, opgejaagd door de regering, belandt door een stom toeval in het kamp van de menselijke rebellen. Hij verwacht dat de menselijke leider, Lonely, hem zal martelen en vervolgens vermoorden, maar tot zijn grote verbazing wordt hij in het hoofdkwartier van de mensen redelijk goed behandeld. Hoe langer hij in het kamp gevangen zit, hoe meer hij begint in te zien dat de mensheid niet een en al onheil is. Hij begint zelfs de schoonheid van de mens in te zien, maar op hetzelfde moment worden ook al zijn vermoedens bevestigd; de mensheid is gruwelijk en barbaars, tot diep in de kern van hun hart.

    × Afbeeldingen voor op de cover: Hmm, ik weet eigenlijk niet zo heel erg goed wat ik op de cover wil, dus je bent er vrij in. Het is wel zo dat de geëvolueerde mensen in mijn verhaal allemaal paarse ogen hebben en mijn hoofdpersonage een jongen van ongeveer 18 is met ros haar (en dus ook paarse ogen), dus als je hem er op wil zetten, zou het wel leuk zijn als je een jongen gebruikte die een beetje aan die eisen voldoet. Voor de rest ben je helemaal vrij in hoe je het aanpakt.
    × Zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? Eigenlijk alleen de paarse ogen, maar dat had ik al gezegd bij het vorige puntje. Oh ja, en het speelt zich voor de helft af in een soort utopia, maar ik weet niet of je daar iets aan hebt.
    × Horizontaal / verticaal? Verticaal.
    × Sfeer? Futuristisch, utopisch.
    × Overige wensen? Ik denk het niet.



    Hii, ik ben echt veel te laat en waarschijnlijk heb je de cover niet eens meer nodig, maar ik vond het wel zo netjes om toch even alle aanvragen af te werken. Bij deze dus (:
    Natuurlijk geldt ook voor deze cover dat ik alles nog kan aanpassen en dit graag voor je doe, indien nodig. Gewoon even laten weten!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 22:37 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik ben weer helemaal back in business!

    Door school en problemen thuis heb ik de afgelopen tijd helaas geen covers kunnen maken. Maar ik heb mijn examens gehaald en het gaat thuis allemaal weer wat beter, dus ik ben weer terug op Quizlet!
    Ik ga zo snel mogelijk alle aanvragen afwerken, want dat vind ik wel zo netjes. Natuurlijk begrijp ik het volledig als je er niets meer aan hebt, geen enkel probleem.

    Mocht je een cover aan willen vragen, ga je gang! Het zal een paar dagen duren voor ik de achterstand heb weggewerkt, maar daarna zal het allemaal heel snel gaan. Je cover komt er dus zo snel mogelijk aan!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)


    Hii, ik ben echt veel te laat en waarschijnlijk heb je de cover niet eens meer nodig, maar ik vond het wel zo netjes om toch even alle aanvragen af te werken. Bij deze dus (:
    Natuurlijk geldt ook voor deze cover dat ik alles nog kan aanpassen en dit graag voor je doe, indien nodig. Gewoon even laten weten!


    Ik heb hem inderdaad niet meer nodig, mazr toch bedankt om hem af te werken^^ Ik vind hem iig wel heel mooi (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik meld even dat ik de cover niet meer nodig heb

    Shireen schreef:
    Heeee neem je nog aanvragen? (:
    If so:

    × titel? wel/niet op de cover? Plague, wel op de cover.
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) Ondertitel: Violence doesn't discern.
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    Canning (voormalig Zuid-Noorwegen), 2386 — Een samenleving uit elkaar gevallen, en met brute kracht weer terug in elkaar gezet. Scheef.
    Golf één: toen in 2377 een extreem dodelijk en besmettelijk virus uitbrak, dat zich alleen onder vrouwen verspreidde, brak de paniek voor het eerst los. Zonder behandeling, en met een case fatality rate van 90%, liet het virus de autoriteiten al snel geen andere keus dan executie van meer dan 150.000 vrouwen en meisjes. Golf twee: rellen braken uit. Niet door het uitroeien van zo veel meisjes en vrouwen, maar door de huizen- en hongersnood die uitbreekt. De schuld wordt gegeven aan de vrouwen, kwetsbaar voor het virus. Ze kregen de schuld van het ontstaan van de chaos, waardoor zij doelwit worden van allerlei soorten uitingen van ongenoegen en agressie van het mannelijke deel van de samenleving.
    Golf drie: herordening. Nadat het wekelijkse dodenaantal begon af te nemen, begon de wederopbouw. Om besmetting tot in de uiterste puntjes te voorkomen, werden de vrijheid en mogelijkheden van de vrouwen strict gelimiteerd, tot een punt waarop ze nauwelijks meer iets over zichzelf te zeggen hebben. Alle uiteindelijke bepalingen komen op de man uit. De kloof tussen arm en rijk wordt hierbij ook steeds groter. Enkel getrouwde vrouwen hebben recht op een woning, en enkel getrouwde vrouwen die minder dan 40% kans hebben om het virus op te lopen hebben recht op werk. De rest wordt hierdoor gedwongen om op straat of in een vrouwenopvang te leven, waar het virus vrij baan heeft. Diegenen zonder de hulp en bescherming van een man, hebben geen kans op een goed leven. Maar zodra het virus begint uit te doden, en de samenleving weer stabiel is, komen de vrouwen weer in wederopstand.

    × afbeeldingen voor op de cover
    Deze afbeeldingen:
    Viktoria
    Magnus 1 of Magnus 2
    Julith
    plague doctor (optioneel en niet te opvallend)

    Faceclaims (voor als de afbeeldingen hierboven een beetje ongelukkig uitkomen): Lagertha Lothbrok & Ragnar Lothbrok (Vikings, maar dan een foto waarop niet echt zichtbaar is dat het Vikingen zijn, hehe) en Katniss Everdeen (The Hunger Games). Je kunt ook een andere foto van een plague doctor gebruiken als je deze besluit erin te doen.
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? nope (:
    × horizontaal / verticaal? verticaal
    × sfeer? duister-achtig, maar wel met een soort gevoel van verandering en revolutie eronder (als je daar iets mee kunt :p). Misschien iets met zwart en daarnaast rood (kleur van vuur of zo).
    × overige wensen? asap :Y) maar neem je tijd natuurlijk


    Ik hoop dat je de cover mooi vindt en dat hij past bij het verhaal (:
    Zo niet, laat het me dan alsjeblieft weten zodat ik het nog kan aanpassen!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Ik hoop dat je de cover mooi vindt en dat hij past bij het verhaal (:
    Zo niet, laat het me dan alsjeblieft weten zodat ik het nog kan aanpassen!




    Zou je op de een of andere manier Viktoria meer in het middelpunt/groter kunnen plaatsen? Aangezien zij het hoofdpersonage is (:

    Volgorde van hoe belangrijk een personage is:
    1. Viktoria
    2. Magnus
    3. Julith

    hehe

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 17:17 ]


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)


    Zou je op de een of andere manier Viktoria meer in het middelpunt/groter kunnen plaatsen? Aangezien zij het hoofdpersonage is (:

    Volgorde van hoe belangrijk een personage is:
    1. Viktoria
    2. Magnus
    3. Julith

    hehe


    Hii, is dit beter?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Hii, is dit beter?



    Zou ze in het midden geplaatst kunnen worden? Ik weet niet of dat mogelijk is met de foto :3


    how dare you speak of grace