• Coverstore gesloten. Zie mijn nieuwe coverstore: klik

    Heb je een geweldig idee voor een verhaal, maar nog geen geschikte cover?
    Laat mij dan een cover voor je maken!



    Laat even wat informatie achter als je een cover aan wil vragen:
    × titel? wel/niet op de cover?
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    × afbeeldingen voor op de cover: (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? antwoord niet verplicht, maar maakt je cover wel mooier / uniek
    × horizontaal / verticaal?
    × sfeer?
    × overige wensen of bijzonderheden?

    Enkele voorbeelden:
    Ineffable
    Between one thin line
    Kus des doods
    Just a night away
    Project evolution
    Quizlet goes to Hogwarts
    Disney cover met bewegende GIF

    Er is veel meer mogelijk, dus wees vooral duidelijk over wat jij wil!!


    ~ Standaard maak ik covers binnen +/- 5 dagen.
    ~ Haast? Stuur even een berichtje, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
    ~ Ik kan bewegende GIFs verwerken in covers. Meld het even als je dit graag wil.
    ~ Al een cover gevonden? Laat het me weten, dan werk ik niet voor niets.


    Ik bewaar altijd alle bestanden. Achteraf kan dus alles nog aangepast worden, ook als je na een paar maanden toch iets anders wil.
    Stuur even een berichtje en ik verander het!


    Gemaakte covers:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 18:53 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Framboise schreef:
    × titel? wel/niet op de cover?
    Reality (dit weet ik nog niet zeker, dus het kan nog veranderen)
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    Mijn username
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    Het is een verhaal over de Disneyprinsessen. Ze bestaan echt, op een plek ergens op de aarde, waar niemand vanaf weet. Als er in ze wordt gelooft, is er niks aan de hand. Maar als dit op een dag steeds minder wordt, moeten de prinsessen er samen voor zorgen dat ze niet langzaam vervagen.
    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    Het gaat je waarschijnlijk niet lukken om alle prinsessen erin te krijgen, maar als je er een paar gebruikt, het liefst zo echt lijkende tekeningen (dus niet uit films). Je bent hier helemaal vrij in. Zelf zal ik ook nog op zoek gaan naar plaatjes.
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover)
    -
    × horizontaal / verticaal?
    verticaal
    × sfeer?
    Ik dacht aan magisch, sprookjesachtig
    × overige wensen?
    -


    Ik heb een tip voor je, als je op *Naam prinses* real opzoekt vindt je tekeningen van iemand die Disney karakters heeft getekend op zo'n manier dat ze net echt lijken. Het is gewoon bijna een foto maar je herkent de karakters wel echt, heel handig dus!


    obsessive rage

    Alleen schreef:
    (...)

    Wauw, die is mooi! Zou je alleen misschien die schelpen willen wegwerken en het hartje Bv maken dat ze erin staan?


    Hey, is het zo beter? (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Golden_Ratio schreef:
    (...)

    Nu ik nog eens naar de plaatje kijk... is het mogelijk dat je de eerste als achtergrond gebruikt maar dan het spoort van de tweede in de eerste zet? & dan 3 mensen ipv 1. Dan zou zo gaaf zijn!

    Als je hem wil maken dan. Ik hoop het wel. Alvast bedankt!

    EDIT: Liever geen naam er op, alleen titel.



    Hii, wat vind je hiervan? Ik ben benieuwd of je hem donker genoeg vindt. Alles kan in ieder geval nog aangepast worden!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)


    Hii, wat vind je hiervan? Ik ben benieuwd of je hem donker genoeg vindt. Alles kan in ieder geval nog aangepast worden!



    Hii dankjewel! Ik vind hem echt super cool! Ik heb er eerst goed na gekeken, hij is anders dan is verwachte, maar echt super gaaf! Misschien de linker jonger iets veller? Ik bekeek de foto net op mijn mobiel en mijn scherm stond op zacht en toen zag je maar twee personen omdat die linker weg viel.. maar verder echt top! :D


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    -

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 17:40 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Golden_Ratio schreef:
    (...)

    Hii dankjewel! Ik vind hem echt super cool! Ik heb er eerst goed na gekeken, hij is anders dan is verwachte, maar echt super gaaf! Misschien de linker jonger iets veller? Ik bekeek de foto net op mijn mobiel en mijn scherm stond op zacht en toen zag je maar twee personen omdat die linker weg viel.. maar verder echt top! :D



    Hey, nu je het zo zegt is hij inderdaad niet goed zichtbaar. Het scherm van mijn laptop staat altijd heel helder, dus mij was het niet zo opgevallen. Als het goed is, is het nu beter (:
    Je zei dat je dit niet had verwacht? Mag ik vragen wat je dan wel verwacht had? Gewoon uit nieuwsgierigheid (a)


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Fantastisch!


    You are my piece of paradise.

    Ik kom binnenkort met een nieuwe aanvraag


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    -

    [ bericht aangepast op 22 april 2016 - 11:49 ]


    “Sleep is cousin to death. And both are mine.”

    Perpetual schreef:
    (...)


    Hey, nu je het zo zegt is hij inderdaad niet goed zichtbaar. Het scherm van mijn laptop staat altijd heel helder, dus mij was het niet zo opgevallen. Als het goed is, is het nu beter (:
    Je zei dat je dit niet had verwacht? Mag ik vragen wat je dan wel verwacht had? Gewoon uit nieuwsgierigheid (a)



    Jaa zo is ie nog mooier dankje! :D
    eh.. ik weet eigenlijk niet precies wat ik verwachte. Ik denk de kleuren samen stelling. Ik dacht denk ik meer aan zwarte rand, kleur midden, maar jij hebt het later over lopen en dan krijg je zo n groenige gloed. & ja heb de plaatjes die ik je stuurde gebruikt allen dan zeg maar bij gesneden & dat geeft meteen een ander beeld :D


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    - Nog even beter het verhaal uitdenken dan doe ik opnieuw een aanvraag.

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 12:56 ]

    WensAter schreef:
    × titel? wel/niet op de cover? Bounded, ja
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) Zou je ergens in het klein "Fenne en Ava" kunnen zetten?
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    Nadat twee zusjes hun broer zijn kwijtgeraakt door Rumplestiltskin, besluiten ze wraak te nemen op de sprookjesfiguren.
    Wraak met magie.
    Ze spreken een vloek uit, maar het mislukt deels.
    In plaats van de vloek die de Boze Koningin uitsprak, waardoor iedereen zou vergeten wie hij of zij is, hebben ze een andere uitgesproken.
    Eentje waardoor elk persoon uit de magische wereld verbonden werd met een kind uit onze wereld.
    Misschien lijkt dit niet heel erg, maar voor de enkele onsterfelijke is het een marteling.
    Want alles wat de één oploopt qua verwondingen, voelt de ander ook.
    Dus als de één sterft, valt de ander ook dood neer.

    Daar heeft Peter Pan niet echt zoveel zin in.
    Daarom gaat hij meteen opzoek naar degene met wie hij verbonden is, zodat ze op Neverland ook voor eeuwig jong zal blijven en zo beide blijven leven.

    Omdat dit waarschijnlijk best vaag is, het gaat over twee meisjes, eentje is verbonden met Sneeuwwitje (Fenne) en de ander met Peter Pan (Ava)

    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen) Ik gebruik voor Fenne Chloë Grace Moretz en voor Peter Pan Robbie Kay. Mocht je Snow er ook in willen verwerken kan je Ginnifer Goodwin gebruiken, maar over het algemeen is Pan belangrijker in het verhaal. Hook hoeft er niet in maar zo wel, de faceclaim is Colin O'Donoghue.
    Misschien kan je er twee sterren in stoppen, of iets wat een verbintenis aangeeft?
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover) Misschien kan je er wel een sprookjesboek in stoppen. Of iets anders dat het begrip "sprookjes" aangeeft.
    × horizontaal / verticaal? Verticaa;
    × sfeer? Mysterieus, sprookjesachtig, misschien aan de duistere kant
    × overige wensen? -


    Hii, hoe vind je deze cover? Zoals gewoonlijk kan alles nog worden aangepast!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Hii, hoe vind je deze cover? Zoals gewoonlijk kan alles nog worden aangepast!



    Ik vind hem mooi, alleen heb ik twee dingen die misschien niet heel duidelijk waren, heheh (sorry)
    Robbie Kay speelt ook Peter Pan in een serie, kan je daar een plaatje van nemen?
    En ik denk dat Georgie Henley/Ava net een iets belangrijker karakter is, maar het ziet er al erg goed uit!

    EDIT: Whoops, ik zie nu dat ik er niet in had gezet wat Ava's faceclaim was, sorry!

    [ bericht aangepast op 24 april 2016 - 22:10 ]


    obsessive rage

    Framboise schreef:
    × titel? wel/niet op de cover?
    Reality (dit weet ik nog niet zeker, dus het kan nog veranderen)
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    Mijn username
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    Het is een verhaal over de Disneyprinsessen. Ze bestaan echt, op een plek ergens op de aarde, waar niemand vanaf weet. Als er in ze wordt gelooft, is er niks aan de hand. Maar als dit op een dag steeds minder wordt, moeten de prinsessen er samen voor zorgen dat ze niet langzaam vervagen.
    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    Het gaat je waarschijnlijk niet lukken om alle prinsessen erin te krijgen, maar als je er een paar gebruikt, het liefst zo echt lijkende tekeningen (dus niet uit films). Je bent hier helemaal vrij in. Zelf zal ik ook nog op zoek gaan naar plaatjes.
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover)
    -
    × horizontaal / verticaal?
    verticaal
    × sfeer?
    Ik dacht aan magisch, sprookjesachtig
    × overige wensen?
    -


    Is dit wat je zoekt? Alles kan nog worden aangepast. Laat me even weten wat je ervan vindt!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    × Titel (wel/niet op de cover): Een jaar met jou (wel op de cover)

    × overige tekst (ondertitel, username etc.): Golden_Ratio & yourfriend

    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal:

    Gezocht: Vrouw die tegen betaling een jaar lang doet alsof ze een relatie met mij heeft.
    Beloning: €1.000.000,00
    Durf jij de uitdaging aan?


    × afbeeldingen voor op de cover: Wij hebben eigenlijk niet echt een afbeelding die we er op willen. We zaten de dachten misschien een krantenknipsel met de bovenstaande tekst, zodat het een echte advertentie lijkt. Voor onze personages gebruikten wij Jamie Dornan en Sophie Turner. Misschien is het leuk om hun hoofden half er op te plaatsen aan beide zij kanten van de cover? Dit zijn enkele gedachten. Voel je vrij zelf plaatjes te zoeken en met ideeën te komen!
    Enkele plaatjes:

    Sophie Turner


    Jamie Dornan


    Krant ?


    - Voel je vrij andere plaatjes te zoeken -


    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover) x

    × horizontaal / verticaal: (het liefst) Verticaal

    × sfeer: In het begin wat gespannen, awkward en geheim zinnig, later wat romantisch.

    × overige wensen? x

    Link naar het verhaal: >Klik<


    EDIT: IS NIET MEER NODIG ;)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2016 - 14:59 ]


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!