• Coverstore gesloten. Zie mijn nieuwe coverstore: klik

    Heb je een geweldig idee voor een verhaal, maar nog geen geschikte cover?
    Laat mij dan een cover voor je maken!



    Laat even wat informatie achter als je een cover aan wil vragen:
    × titel? wel/niet op de cover?
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    × afbeeldingen voor op de cover: (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? antwoord niet verplicht, maar maakt je cover wel mooier / uniek
    × horizontaal / verticaal?
    × sfeer?
    × overige wensen of bijzonderheden?

    Enkele voorbeelden:
    Ineffable
    Between one thin line
    Kus des doods
    Just a night away
    Project evolution
    Quizlet goes to Hogwarts
    Disney cover met bewegende GIF

    Er is veel meer mogelijk, dus wees vooral duidelijk over wat jij wil!!


    ~ Standaard maak ik covers binnen +/- 5 dagen.
    ~ Haast? Stuur even een berichtje, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
    ~ Ik kan bewegende GIFs verwerken in covers. Meld het even als je dit graag wil.
    ~ Al een cover gevonden? Laat het me weten, dan werk ik niet voor niets.


    Ik bewaar altijd alle bestanden. Achteraf kan dus alles nog aangepast worden, ook als je na een paar maanden toch iets anders wil.
    Stuur even een berichtje en ik verander het!


    Gemaakte covers:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 18:53 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    × titel? wel/niet op de cover: Gave It All Away
    × overige tekst: Nee hoef je niks voor te doen
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal: Neala is een jonge vrouw dat het altijd moeilijk heeft gehad om erbij te horen, vanaf klein meisje werd haar al verteld dat ze niet goed genoeg was. Door leraren en klasgenoten, Neala heeft het altijd moeilijk gehad met vrienden maken en mensen vertrouwen omdat ze alleen maar gebruikt en aardig gevonden werd om haar geld, omdat haar ouders er hard voor werkte. In haar tienerjaren is het er niet beter op gegaan. Pesten werd erger en ze was geforceerd haar af te sluiten van de rest, niemand wilde met haar om gaan, dus toen zocht ze haar uitweg muziek. Neala heeft muziek altijd als een uitweg gezocht, en dat doet ze ook in haar donkere tijd. Haar wereld stort in als haar idool Stephen Gately van Boyzone overlijd. Terwijl ze volle verdriet heeft probeert ze met alle kracht door te zetten, op het moment dat ze het niet meer ziet zitten krijgt ze hulp van boven. Ze krijgt een beschermengel Stephen, hij heeft de missie gekregen om Neala's leven weer beter te maken dat doet hij op twee manieren, een op een als een geest, maar ook in de buitenwereld als hij een alter ego aanneemt. De twee bouwen een vriendschap op die te sterk is voor hemel en aarde.
    × afbeeldingen voor op de cover: Ja voor Neala zou ik graag deze foto van mijzelf willen gebruiken:

    en als deze niet goed genoeg is word het deze:

    En ik heb helaas geen goeie foto van Stephen, maar waarschijnlijk kan je wel veel vinden als je op google Stephen Gately intikt of je kan me een PB sturen dan stuur ik je foto's
    × horizontaal / verticaal?: Ik zou er graag eentje Horizontaal en eentje Verticaal willen
    × sfeer?: De sfeer moet een beetje zielig/romantisch zijn
    × overige wensen?: Het liefst heb ik dat je die 1e foto van zwart wit/grijstinten gebruikt maar als het onmogelijk is om daarmee te werken mag je foto twee gebruiken. De achtergrond mag je zelf uitmaken

    [ bericht aangepast op 24 nov 2015 - 22:47 ]

    RickGrimes schreef:
    Ik zoek een cover voor mijn nog niet begonnen verhaal Judaskus.

    Het is een misdaaddrama/detective-ish

    Samenvatting:
    Jane Garraty de hoofdinspecteur van het rustige kustplaatsje Golddale krijgt veel hooi op haar vork als er plots een zaak in de eeuwig saaie golddale oprukt. Er is een lichaam van een rijke vrouw aangetroffen en met enkele richtlijnen van haar collega John Hale, opent ze het onderzoek.

    Al snel ondervind Jane moeilijkheden met een nieuw stel bewoners en ook worstelt ze met diverse persoonlijke dilemma's die Jane anders nooit tegen was gekomen..

    Maar als het onderzoek vastloopt zorgt dat voor veel onrust in het kleine plaatsje.
    Zeker als de hoofdinspecteur zelf ook iets te verbergen heeft.


    John Hale: Tom Hiddleston (mogen foto's in pak zijn.' Er zijn veel cutouts/pngs van hem.
    'bad' guy: Norman Reedus (hier zijn ook wel genoeg foto's van.

    Ik gebruik geen faceclaim voor Jane dus ik wil er niet een vrouw in ofzo. Alleen die twee mannen. Voor de rest is alle invulling aan jullie qua achtergrond invulling en lettertype.

    Sfeer: Duister, beklemt, thriller
    Titel: Graag een met en een zonder
    Verticaal.


    Hii, hoe vind je deze cover? Ik heb wat nieuws geprobeerd met de titel, maar als je dat niets vindt, kan ik dat uiteraard aanpassen!




    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik vind het leuk, maar zou Norman iets groter kunnen? Zodat ze ongeveer gelijk staan en Tom iets opzij zodat zn gezicht een stukje buiten de cover valt?

    [ bericht aangepast op 25 nov 2015 - 13:06 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    RickGrimes schreef:
    Ik vind het leuk, maar zou Norman iets groter kunnen? Zodat ze ongeveer gelijk staan en Tom iets opzij zodat zn gezicht een stukje buiten de cover valt?


    Zo beter? (:



    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ja top!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    × titel? wel/niet op de cover?
    Look Alike • 73rd Hunger Games • Capitol Girl is de titel. Alleen de woordjes ''Look Alike'' hoeven erop.
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    The 73rd Hunger Games
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal

    Het gaat over een meisje, Samantha. Zij zit zelf in het capitool van de hungergames. Bij de loting van de districten op tv ziet ze bij district 1 een meisje dat precies op haar lijkt, een look alike. Zij probeert uit te zoeken wie dit is. Wanneer enkele hooggeplaatste mensen (waaronder haar vader) + hun kinderen de tributen mogen ontmoeten kiest Samantha het meisje uit en beginnen ze te praten. Ze smeden een plannetje om het meisje eruit te krijgen. De volgende dag kan Samantha haar weer bezoeken en ze praten verder. Maar dan is alles zwart voor haar ogen.. Als ze wakker wordt ligt ze in een bed in een ruime, prachtige kamer. Later in het verhaal blijkt dan dat het meisje Samantha bewusteloos geslagen heeft (dit wil ik anders maar ik weet nog niet hoe dus voorlopig is het dat) en de kleren omgewisseld waardoor Samantha in de hunger games zit.

    × afbeeldingen voor op de cover (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    Geen specifieke foto maar de faceclaim is Tamara Weijenberg
    × horizontaal / verticaal?
    Horizontaal. Als je veel tijd over hebt mag verticaal ook :')
    × sfeer?
    Kwaad, een beetje donker.
    × overige wensen?
    Nope.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2015 - 16:52 ]


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    × titel? wel/niet op de cover? De titel is: The Queen | DM, maar alleen de twee woorden The Queen hoeven erop.
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) Nope, tenzij je onderaan de cover Love Can Be Such A Hard Thing kan zetten, het liefst in de kleur rood
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal

    Ariana Montgomery heeft het allemaal, een geweldige familie en magie. Ze zit in Gryffindor en is dé Queen Of The School. Er zijn al veel meisjes jaloers op Ariana, maar het wordt alleen maar erger zodra Draco Malfoy op haar verliefd wordt. Zij voelt helemaal niks voor hem, want ze heeft een regelrechte hekel aan alles wat met Slytherin te maken heeft. Ariana gaat door met haar leven, totdat ze in de Hospital Wing belandt en hij haar vanaf dat moment niet meer met rust laat.

    × afbeeldingen voor op de cover (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen) Als je een betere foto van Sasha Pieterse kan vinden of van Tom Felton vind ik dat ook prima, anders zou ik graag deze willen:


    Ariana Montgomery


    Draco Malfoy

    × horizontaal / verticaal? Wat jij het mooiste vind (:
    × sfeer? Romantisch, duister
    × overige wensen? Nope


    all because i liked a girl

    WrittenWords schreef:
    × titel? wel/niet op de cover? Secrets. Kijk maar of het mooi staat op de foto of niet
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) Verder wil ik niks op de foto
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    Een blonde jongen, genaamd Draco Malfoy, is gewend om alles te krijgen wat zijn hartje begeert. Al vanaf zijn geboorte heeft hij alles gekregen wat hij maar wilde, en vanaf het moment dat hij interesse kreeg in vrouwen, heeft hij elk meisje gehad waar zijn oog op viel. Hij heeft nooit een serieuze relatie gehad, omdat hij het veel te leuk vindt om harten te breken. Maar wat als hij verliefd wordt op het enige meisje dat hem niet lijkt te zien staan?
    Een meisje heeft altijd geleerd om hard te werken, aangezien ze weet dat niks vanzelf komt. Door alles wat ze mee heeft gemaakt, is ze hard en doorzettend geworden. Ze heeft een hekel aan players, en negeert ze daarom ook volkomen. Maar wat als ze verliefd wordt op de grootste player van de school, die haar ook heel erg ziet zitten? Kan ze dit geheim voor hem houden? En wat als dit niet haar grootste geheim blijkt te zijn?

    × afbeeldingen voor op de cover (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen) Ik wil heel graag iets van groen/een slang, wat het Slytherin aangeeft. Verder denk ik dat het een beetje sexy, maar tegelijkertijd donker en mysterieus moet zijn
    × horizontaal / verticaal? Kijk maar
    × sfeer? Mysterieus, sexy en donker/gevaarlijk
    × overige wensen? Ik hoop dat je hier iets mee kan!


    Ten eerste: het spijt me dat het zo lang geduurd heeft. Ik had wat persoonlijke dingetjes en dat koste veel meer tijd dan ik had verwacht...
    Hopelijk ben je een beetje tevreden, want ik vond het erg lastig om hier iets moois van te maken. Mocht je het niets vinden, vooral even laten weten! Dan pas ik het aan (en ik beloof je dat het dan sneller gaat dan nu).


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    (...)

    Ten eerste: het spijt me dat het zo lang geduurd heeft. Ik had wat persoonlijke dingetjes en dat koste veel meer tijd dan ik had verwacht...
    Hopelijk ben je een beetje tevreden, want ik vond het erg lastig om hier iets moois van te maken. Mocht je het niets vinden, vooral even laten weten! Dan pas ik het aan (en ik beloof je dat het dan sneller gaat dan nu).



    Ik vind hem echt mooi :)

    × titel? wel/niet op de cover?
    Love me like you do

    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    Nope

    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    Evelynn word op een dag door haar moeder het huis uitgezet
    Maar waar gaat ze heen? Ze kent niemand bij wie ze terecht kan..
    Onderweg komt ze de mysterieuze Delano tegen en hij zorgt voor een dak boven haar hoofd
    Daar staat echter wel iets tegenover..
    Evelynn beland in een wereldje waarvan ze nooit dacht dat ze terecht zou komen
    Bevalt het haar of wilt ze zo snel mogelijk weer weg?

    × afbeeldingen voor op de cover (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    Dat laat ik aan jou over
    Als er maar een meisje en een jongen op staan :)
    Het meisje zie ik voor me met lange donkerblonde haren en een slank lichaam. De jongen heeft een getraind lichaam, donker haar en is een mysterieus type
    (Ik weet niet of je daar iets mee kan maar ik kan het maar gemeld hebben :)

    × horizontaal / verticaal?
    Maakt niet uit, ik vind het allebei goed

    × sfeer?
    Toch wel een beetje duister aangezien het verhaal de kant van Fifty Shades op zal gaan

    × overige wensen?
    Nee


    "It means no worries, for the rest of your days"

    IbrahimAfellay schreef:
    Titel: Stamroos
    Samenvatting verhaal:
    1940, Hoofdpersoon die op dit moment nog geen naam heeft is net getrouwd met haar man als hij weg moet naar het leger. Ze probeert door te gaan met haar eigen leven en als ze dan ineens gevraagd word om in het verzet mee te helpen , dan wordt de oorlog niet zomaar een zware tijd voor haar.

    Afbeelding voor de cover:

    (stamroos en vrouw vervaagd)
    Horizontaal/Verticaal?: Horizontaal
    Sfeer?: Een beetje grimmig

    Alvast bedankt :)


    Hii, hoe vind je dit? Sorry dat het zo lang geduurd heeft, hopelijk heb je hier niet teveel last van gehad...


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    (...)

    Hii, hoe vind je dit? Sorry dat het zo lang geduurd heeft, hopelijk heb je hier niet teveel last van gehad...



    Hey , op zich vind ik de foto zelf superleuk en supermooi , alleen zou ik liever een ander, rustigere lettertype willen.


    Firm believer of all that is magic

    × titel? wel/niet op de cover? Ju ni Rabu ~ Kisshu (Tokyo Mew Mew) Maar alleen Ju ni Rabu hoeft erop
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) Tokyo Mew Mew misschien, maar dat hoeft niet persé
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal Het is een fanfiction op mijn favoriete anime, over de vijf liefdes die Kisshu (De rivaal) heeft gehad.
    × afbeeldingen voor op de cover (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)

    Het liefst alleen anime- plaatjes. Voor Kisshu het liefst deze, of anders deze.
    Deze meiden wil ik er graag in, niet alles hoeft, maar ik zou 1, 2 en 3 wel graag willen. Kisshu graag groter dan de meisjes
    1
    2
    3
    4
    5

    × horizontaal / verticaal? Verticaal
    × sfeer? Romantisch, droevig. Het verhaal gaat over vijf liefdes die Kisshu allemaal verliest, dus tja.
    × overige wensen? Ik zal zelf waarschijnlijk ook een aantal pogingen doen, dus echt veel haast heeft 't niet. Sowieso ga ik pas na deel 1 van dit verhaal beginnen.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2015 - 16:37 ]


    obsessive rage

    IbrahimAfellay schreef:
    (...)

    Hey , op zich vind ik de foto zelf superleuk en supermooi , alleen zou ik liever een ander, rustigere lettertype willen.


    Is het zo beter? (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    (...)

    Is het zo beter? (:




    Dit is echt perfect!


    Firm believer of all that is magic