• Coverstore gesloten. Zie mijn nieuwe coverstore: klik

    Heb je een geweldig idee voor een verhaal, maar nog geen geschikte cover?
    Laat mij dan een cover voor je maken!



    Laat even wat informatie achter als je een cover aan wil vragen:
    × titel? wel/niet op de cover?
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    × afbeeldingen voor op de cover: (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? antwoord niet verplicht, maar maakt je cover wel mooier / uniek
    × horizontaal / verticaal?
    × sfeer?
    × overige wensen of bijzonderheden?

    Enkele voorbeelden:
    Ineffable
    Between one thin line
    Kus des doods
    Just a night away
    Project evolution
    Quizlet goes to Hogwarts
    Disney cover met bewegende GIF

    Er is veel meer mogelijk, dus wees vooral duidelijk over wat jij wil!!


    ~ Standaard maak ik covers binnen +/- 5 dagen.
    ~ Haast? Stuur even een berichtje, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
    ~ Ik kan bewegende GIFs verwerken in covers. Meld het even als je dit graag wil.
    ~ Al een cover gevonden? Laat het me weten, dan werk ik niet voor niets.


    Ik bewaar altijd alle bestanden. Achteraf kan dus alles nog aangepast worden, ook als je na een paar maanden toch iets anders wil.
    Stuur even een berichtje en ik verander het!


    Gemaakte covers:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 18:53 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    (...)

    Hey, is de cover zo beter? Ik heb Cindy Mello gebruikt, zoals je had gevraagd (:




    Aaah, perfect!


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    × titel? wel/niet op de cover?
    Ik heb nog geen titel, dus niet op de cover.
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    Nee
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal.
    Sunset is een onzeker meisje, dat zich meestal op de achtergrond houd. Als haar oog valt op een jongen, en hij haar laat weten dat hij wel wat met haar wilt, maakt haar hart en hoofd overuren. Tot blijkt dat hij hele andere ideeën heeft. Hij wil namelijk geen relatie. Of nou ja, geen 'vriendje-vriendinnetje' relatie. Hij wil een Friends with Benefits relatie. De twee hebben elkaar inmiddels goed leren kennen en zijn inderdaad ook vrienden. Sunset gaat er in mee.
    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    -Een verlegen meisje van tussen de 16 en 19 jaar
    -Een blonde jongen van rond de 21/23

    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover)
    -Handboeien, blinddoek
    × horizontaal / verticaal?
    Wat het beste uitkomt
    × sfeer?
    Mysterieus
    × overige wensen?
    Geen

    Titel? Wel/niet op de cover? De titel is 'Indringers' en hij moet op de cover c:
    Overige tekst? /
    Korte samenvatting of uitleg van het verhaal:
    Mijn heel shitty korte samenvatting die waarschijnlijk nog zal veranderen:

    In een wereld tussen alle andere leeft er een prins die de naam Jullian draagt. Zijn familie, die over het land regeert, bestaat uit zijn vader, zijn moeder en zijn kleine zusje. Als leiders van deze unieke wereld, voelen ze zich geroepen om de inwoners te beschermen tegen de gruwelen van buitenaf. Met een bijzondere gave die hun geschonken is door de grootste godheid bestrijden zij de Indringers, demonen uit een andere wereld die de hunne onzuiver proberen te maken.

    Jullian is zich bewust van zijn plicht, en staat erom bekend om iedere Indringer genadeloos af te maken, om zo zijn volk te beschermen. Wanneer hij een mysterieus, onbekend meisje, genaamd Phoebe, ontmoet, veranderen zijn inzichten echter drastisch. Hij wordt steeds vatbaarder voor de ‘menselijkheid’ van de Indringers en alsof dat nog niet schandalig genoeg is, leent hij zijn gave uit aan Phoebe, die wanhopig op zoek is naar haar broer.

    Is hun toekomst op de een of andere manier verbonden, of zal het lot hen op een vreselijke manier uit elkaar rukken?

    Afbeeldingen voor op de cover: Ik weet eigenlijk niet goed wat ik op de cover wil (dat doe ik nooit, eigenlijk XD). Het verhaal speelt zich wel af in een soort magisch bos, dus misschien kun je daar iets mee? Voor de rest laat ik alles aan jou over: verras me :p
    Zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? Het wapen van mijn hoofdpersonage is een zeis, en een sprekende sprinkhaan is een van de hoofdpersonages (maar daar heb je waarschijnlijk niet veel aan, tenzij je een heel mooie sprinkhaan kunt vinden, ik wil ook niet echt een lelijk insect op m'n cover, voor de duidelijkheid XD). De Indringers komen doorheen magische poorten, die dus letterlijk een doorgang vormen tussen twee werelden, maar slechts heel af en toe verschijnen. Die poorten zien er letterlijk uit als zwarte spiegels die aan de hemel verschijnen en waaruit monsters kruipen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt (:
    Horizontaal / verticaal? Verticaal^^
    Sfeer? Magisch, opgewekt, misschien een beetje dromerig.
    Overige wensen? Ik heb eigenlijk liever niet dat er een bekende persoon op de cover komt, omdat ik dus ook niet werk met faceclaimes. Als je toch per se een persoon wilt gebruiken, zou ik het leuk vinden als het ofwel een silhouet is, ofwel een onbekende persoon.

    Alvast bedankt! c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    × titel? wel/niet op de cover?
    Ik heb nog geen titel, dus niet op de cover.
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    Nee
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal.
    Het is een Hunger Games fanfictie over Finnick Odair, verder heb ik de verhaallijn te ingewikkeld om het samen te vatten. Het gaat vooral over schijn en leugens, en is bitterzoet.
    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    - Finnick Odair, sophie turner
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover)
    deze tritand , maar deze hoeft niet persee, verder is de kleur blauw ook belangrijk
    × horizontaal / verticaal?
    verticaal
    × sfeer?
    pffff. uh... spannend, bitterzoet, avontuurlijk?
    × overige wensen?
    Geen


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    × titel? wel/niet op de cover? De titel wel op de cover :)
    The Prinses

    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) Mijn naam op de cover graag :) Anouk Vos
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal: Raegan. Raegan moet Prinses van Ethena worden. Alleen er is een probleem, ze wil helemaal geen prinses zijn, laat staan koningin worden. Haar ouders, de koning en de koningin veranderen een paar dingen in hun leven zodat Roslin de koningin van Ethena moet worden. Maar alles verandert wanneer ze een ei vind. was ze dan toch het meisje waar sommige mensen op hoopte
    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    ik van alles 2 zodat je kan kiezen welke je pakt :) je mag natuurlijk ook zelf zoeken
    Foto 1 Raegan
    foto 2 Raegan
    Background 1
    Background 2
    Dragon 1
    Dragon 2

    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover) Er moet echt een draak op
    × horizontaal / verticaal? Verticaal graag :)
    × sfeer? Graag donker, maar niet te, er mag ook nog wel een beetje licht in zitten
    × overige wensen? Heb ik niet, maar deze cover is voor Wattpad dan weet je dat :) ik zit niet vaak op Quizlet, als je iets wil vragen of ze zeggen stuur dan even een prive bericht :D


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    nvm

    [ bericht aangepast op 15 feb 2016 - 12:16 ]


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    × titel? wel/niet op de cover?
    Wel; The Prediction

    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    Mijn username; ItsMeXxX

    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    Bella blijkt het meisje te zijn uit een voorspelling waar ook de Twilight boeken op gebaseerd zijn. Niemand weet alleen van die voorspelling en zelf is ze helemaal gek op The Twilight Saga.
    Edward komt haar tegen op de school waar hij nieuw is en weet meteen dat zij het is, hij wordt meteen verliefd op haar en zij -natuurlijk- ook op hem. Maar hun relatie gaat niet vanzelf en het lijkt wel alsof alles wat op hun pad terecht komt ze tegenwerkt.

    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)



    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover)
    Tja, als je weet waar Twilight over gaat, misschien kan je daar nog iets van toevoegen ofzo? Hoeft echt niet hoor.

    × horizontaal / verticaal?
    Verticaal!

    × sfeer?
    Liefdevol, romantisch, misschien een beetje geheimzinnig. Niet kil ofzo.

    × overige wensen?
    Ik had de cover een beetje in gedachten zoals de cover/poster van The Last Song.


    " Every story has an ending, even if it is not written yet "

    Titel: Letters to my heart || Liam Payne
    Wel of geen username: Geen
    Beschrijving: Tweede wereldoorlog : Als - haar grote liefde wordt opgeroepen voor het leger , besluit ze om brieven naar hem te schrijven om hem toch een beetje bij haar te houden. In die tijd komt ze in het verzet terecht en beleeft ze veel meer dan dat ze ooit gedacht had.
    Foto's:


    Sfeer: Beetje vintage/historisch
    Horizontaal / Verticaal: Wat voor jou het beste uitkomt


    Firm believer of all that is magic

    We (ik en Scintellare) hebben al een topic gemaakt waar we vragen om een cover, maar kon het niet laten om ook te vragen of je er eentje voor ons wilt maken. We kunnen niet beloven dat we hem gaan gebruiken, maar misschien ook wel. Ik hoop niet dat je dit erg vind? Als je dat wel vind, sorry dan :$
    Titel en moet die erop?: I Hate You (graag er op en er onder of boven wat kleiner: Harry Potter)
    Username (En moet die erop?): Scintellare en Lucens (hoeft niet per se)
    Korte samenvatting:
    Jaren nadat Harry Voldemort verslagen heeft, krijgt zijn oudste dochter 'Rose' een brief van Hogwarts dat ze mag komen. Maar ze is natuurlijk niet de enige. Ook Lily Malfoy mag komen. Het begint allemaal al voor het sorteren. Ze haten elkaar, geen twijfel aan. Het is altijd al zo geweest en het gaat ook nooit meer veranderen, toch?
    Plaatjes:
    Voor Rose hebben wij nog geen plaatje gevonden, daarom mogen jullie die kiezen. Let er wel op dat ze er van dezelfde leeftijd als Lily uit ziet en dat ze bruin haar moet moet hebben.Ze zijn allebei 11/12 jaar. Lily moet blond haar hebben!
    Horizontaal/Verticaal: Horizontaal
    Sfeer: Een beetje kil omdat ze elkaar haten.
    Faceclaims:-
    Extra?:-

    [ bericht aangepast op 21 feb 2016 - 12:22 ]


    i wanna die with you once or twice.

    HalfBloodPrince schreef:
    Ik zou graag een gewone cover willen hebben en een gif cover van hetzelfde verhaal. Alle info staat hieronder.

    × titel? wel/niet op de cover? Battlefield (wel op de cover)
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    A Destiel story
    (Written by) Sharon
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    In de serie Supernatural zijn twee hoofdpersonen Sam en Dean, twee broers, die jagen op supernatural wezens zoals geesten, vampieren, weerwolven etc. Vanaf seizoen 4 komen er engelen bij. Castiel is diegene die Dean uit de hel heeft gered. De fandom shipt Destiel, Castiel en Dean. Daarover schrijf ik een story.


    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)

    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover)
    Surprise me!
    × horizontaal / verticaal? Kijk maar wat het beste is.
    × sfeer? Dark romance
    × overige wensen? Verras me maar!


    Hii, de gewone cover is af. Ik ga nu aan de slag met de gif cover! Kun je me alsjeblieft laten weten wat je van deze cover vindt?
    Alles kan nog worden aangepast (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    perpetual schreef:
    (...)

    Hii, de gewone cover is af. Ik ga nu aan de slag met de gif cover! Kun je me alsjeblieft laten weten wat je van deze cover vindt?
    Alles kan nog worden aangepast (:




    its really pretty :3


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hoihoi! Ik had al een topic aangemaakt, maar toch hoop ik dat jij ook een kansje zou willen wagen. Je hebt ook eens een andere cover voor me gemaakt, en daar ben ik nog steeds echt heel blij mee. Het topic kun je hier vinden. Maar voor het gemak maak ik het lijstje ook nog even. (:

    × titel? wel/niet op de cover? Wel: A small town called home
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) Nvt.
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal

    I could move to a small town
    And become a waitress
    Say my name was Stacy
    And I was figuring things out

    Here I was, miles away from everything I knew and loved. What had I done? And better even, why had I done it? I had everything I could wish for, and more. I had that. Not anymore. I shattered all of that when I left my fiancée at the altar. Boy, did I need to figure things out.

    As soon as Isabela left her fiancée at the altar, she knew she had just thrown away everything she had ever dreamt of. Gone were the promises of tomorrow, and the dream of settling down. Husband, kids, a cat? All gone. Torn between what she thought she wanted, and what she felt as soon as she finally got it, Isabela flees. By chance she stumbles upon the small town of … . Surrounded by greenery and forests, … seems to be all the paradise somebody like Isabela could ever wish for. Life in … seems slow and steady, everything Isabela needs to finally figure things out. Desperate to regain her sanity and peace, she finally settles in the small town. She introduces herself as Stacy and manages to get a job as a waitress. Just when life seems to quiet down, and Isabela gets used to the steady rhythm, her decisions come back to haunt her. And as if that wasn’t enough, the universe seems hell-bent on sending her down a bumpy road instead of the steady stream she so desperately searches for.

    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen) Ik heb momenteel geen faceclaims of foto's, dit is dus helemaal vrij.
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover) Ik heb geen faceclaim, maar ik vind het wel leuk om een persoon er op te hebben staan. Het personage is rond de 30 en ik heb verder nog geen uiterlijke kenmerken voor haar (Ik denk blond of bruin haar). Verder speelt een heel groot deel van het verhaal zich af in een roadside diner, dit zou ik graag een beetje terug willen zien. Als het kan ook iets van een beboste (boomrijke omgeving). De omgeving ligt niet vast, dus je mag zelf het mooiste plaatje kiezen.
    × horizontaal / verticaal? Verticaal, maar als horizontaal beter werkt mag dat ook.
    × sfeer? De sfeer is echt een beetje van iemand die op zoek is naar haar pad in het leven. Het mag best wel een wat 'positievere' uitstraling hebben.
    × overige wensen? Nope. (:


    The truth is out there.

    Pans_Daughter schreef:
    × titel? wel/niet op de cover?
    Ik heb nog geen titel, dus niet op de cover.
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    Nee
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal.
    Sunset is een onzeker meisje, dat zich meestal op de achtergrond houd. Als haar oog valt op een jongen, en hij haar laat weten dat hij wel wat met haar wilt, maakt haar hart en hoofd overuren. Tot blijkt dat hij hele andere ideeën heeft. Hij wil namelijk geen relatie. Of nou ja, geen 'vriendje-vriendinnetje' relatie. Hij wil een Friends with Benefits relatie. De twee hebben elkaar inmiddels goed leren kennen en zijn inderdaad ook vrienden. Sunset gaat er in mee.
    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    -Een verlegen meisje van tussen de 16 en 19 jaar
    -Een blonde jongen van rond de 21/23

    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover)
    -Handboeien, blinddoek
    × horizontaal / verticaal?
    Wat het beste uitkomt
    × sfeer?
    Mysterieus
    × overige wensen?
    Geen


    Hey, ik vond het echt enorm lastig om geschikte foto's voor je personages vinden, dus ik heb besloten ze weg te laten.
    Mocht je er wel faceclaims in willen, dan zul je zelf even op zoek moeten naar foto's/faceclaims en dan kan ik ze er alsnog voor je in verwerken.
    Dit is het geworden:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    perpetual schreef:
    (...)

    Hey, ik vond het echt enorm lastig om geschikte foto's voor je personages vinden, dus ik heb besloten ze weg te laten.
    Mocht je er wel faceclaims in willen, dan zul je zelf even op zoek moeten naar foto's/faceclaims en dan kan ik ze er alsnog voor je in verwerken.
    Dit is het geworden:



    Ohh hij is echt gaaf! Dank je wel!

    Romi schreef:
    Titel? Wel/niet op de cover? De titel is 'Indringers' en hij moet op de cover c:
    Overige tekst? /
    Korte samenvatting of uitleg van het verhaal:
    Mijn heel shitty korte samenvatting die waarschijnlijk nog zal veranderen:
    In een wereld tussen alle andere leeft er een prins die de naam Jullian draagt. Zijn familie, die over het land regeert, bestaat uit zijn vader, zijn moeder en zijn kleine zusje. Als leiders van deze unieke wereld, voelen ze zich geroepen om de inwoners te beschermen tegen de gruwelen van buitenaf. Met een bijzondere gave die hun geschonken is door de grootste godheid bestrijden zij de Indringers, demonen uit een andere wereld die de hunne onzuiver proberen te maken.

    Jullian is zich bewust van zijn plicht, en staat erom bekend om iedere Indringer genadeloos af te maken, om zo zijn volk te beschermen. Wanneer hij een mysterieus, onbekend meisje, genaamd Phoebe, ontmoet, veranderen zijn inzichten echter drastisch. Hij wordt steeds vatbaarder voor de ‘menselijkheid’ van de Indringers en alsof dat nog niet schandalig genoeg is, leent hij zijn gave uit aan Phoebe, die wanhopig op zoek is naar haar broer.

    Is hun toekomst op de een of andere manier verbonden, of zal het lot hen op een vreselijke manier uit elkaar rukken?

    Afbeeldingen voor op de cover: Ik weet eigenlijk niet goed wat ik op de cover wil (dat doe ik nooit, eigenlijk XD). Het verhaal speelt zich wel af in een soort magisch bos, dus misschien kun je daar iets mee? Voor de rest laat ik alles aan jou over: verras me :p
    Zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? Het wapen van mijn hoofdpersonage is een zeis, en een sprekende sprinkhaan is een van de hoofdpersonages (maar daar heb je waarschijnlijk niet veel aan, tenzij je een heel mooie sprinkhaan kunt vinden, ik wil ook niet echt een lelijk insect op m'n cover, voor de duidelijkheid XD). De Indringers komen doorheen magische poorten, die dus letterlijk een doorgang vormen tussen twee werelden, maar slechts heel af en toe verschijnen. Die poorten zien er letterlijk uit als zwarte spiegels die aan de hemel verschijnen en waaruit monsters kruipen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt (:
    Horizontaal / verticaal? Verticaal^^
    Sfeer? Magisch, opgewekt, misschien een beetje dromerig.
    Overige wensen? Ik heb eigenlijk liever niet dat er een bekende persoon op de cover komt, omdat ik dus ook niet werk met faceclaimes. Als je toch per se een persoon wilt gebruiken, zou ik het leuk vinden als het ofwel een silhouet is, ofwel een onbekende persoon.

    Alvast bedankt! c:


    Hii, is dit wat je zoekt? Graag even laten weten wat je ervan vindt. Ik kan alles nog aanpassen (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.