• Coverstore gesloten. Zie mijn nieuwe coverstore: klik

    Heb je een geweldig idee voor een verhaal, maar nog geen geschikte cover?
    Laat mij dan een cover voor je maken!



    Laat even wat informatie achter als je een cover aan wil vragen:
    × titel? wel/niet op de cover?
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    × afbeeldingen voor op de cover: (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? antwoord niet verplicht, maar maakt je cover wel mooier / uniek
    × horizontaal / verticaal?
    × sfeer?
    × overige wensen of bijzonderheden?

    Enkele voorbeelden:
    Ineffable
    Between one thin line
    Kus des doods
    Just a night away
    Project evolution
    Quizlet goes to Hogwarts
    Disney cover met bewegende GIF

    Er is veel meer mogelijk, dus wees vooral duidelijk over wat jij wil!!


    ~ Standaard maak ik covers binnen +/- 5 dagen.
    ~ Haast? Stuur even een berichtje, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
    ~ Ik kan bewegende GIFs verwerken in covers. Meld het even als je dit graag wil.
    ~ Al een cover gevonden? Laat het me weten, dan werk ik niet voor niets.


    Ik bewaar altijd alle bestanden. Achteraf kan dus alles nog aangepast worden, ook als je na een paar maanden toch iets anders wil.
    Stuur even een berichtje en ik verander het!


    Gemaakte covers:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 18:53 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Neala schreef:
    × titel? wel/niet op de cover: Gave It All Away
    × overige tekst: Nee hoef je niks voor te doen
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal: Neala is een jonge vrouw dat het altijd moeilijk heeft gehad om erbij te horen, vanaf klein meisje werd haar al verteld dat ze niet goed genoeg was. Door leraren en klasgenoten, Neala heeft het altijd moeilijk gehad met vrienden maken en mensen vertrouwen omdat ze alleen maar gebruikt en aardig gevonden werd om haar geld, omdat haar ouders er hard voor werkte. In haar tienerjaren is het er niet beter op gegaan. Pesten werd erger en ze was geforceerd haar af te sluiten van de rest, niemand wilde met haar om gaan, dus toen zocht ze haar uitweg muziek. Neala heeft muziek altijd als een uitweg gezocht, en dat doet ze ook in haar donkere tijd. Haar wereld stort in als haar idool Stephen Gately van Boyzone overlijd. Terwijl ze volle verdriet heeft probeert ze met alle kracht door te zetten, op het moment dat ze het niet meer ziet zitten krijgt ze hulp van boven. Ze krijgt een beschermengel Stephen, hij heeft de missie gekregen om Neala's leven weer beter te maken dat doet hij op twee manieren, een op een als een geest, maar ook in de buitenwereld als hij een alter ego aanneemt. De twee bouwen een vriendschap op die te sterk is voor hemel en aarde.
    × afbeeldingen voor op de cover: Ja voor Neala zou ik graag deze foto van mijzelf willen gebruiken:

    en als deze niet goed genoeg is word het deze:

    En ik heb helaas geen goeie foto van Stephen, maar waarschijnlijk kan je wel veel vinden als je op google Stephen Gately intikt of je kan me een PB sturen dan stuur ik je foto's
    × horizontaal / verticaal?: Ik zou er graag eentje Horizontaal en eentje Verticaal willen
    × sfeer?: De sfeer moet een beetje zielig/romantisch zijn
    × overige wensen?: Het liefst heb ik dat je die 1e foto van zwart wit/grijstinten gebruikt maar als het onmogelijk is om daarmee te werken mag je foto twee gebruiken. De achtergrond mag je zelf uitmaken


    Hii, sorry dat het zo lang geduurd heeft. Hoe vind je deze covers? Ik heb bij de horizontale cover iets geprobeerd met de titel, maar ik zou hem ook gewoon wit kunnen maken.
    Ik kan de covers uiteraard nog helemaal aanpassen (:



    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    (...)

    Hii, sorry dat het zo lang geduurd heeft. Hoe vind je deze covers? Ik heb bij de horizontale cover iets geprobeerd met de titel, maar ik zou hem ook gewoon wit kunnen maken.
    Ik kan de covers uiteraard nog helemaal aanpassen (:





    Holy shit, ze zijn prachtig. Je hebt me laten huilen./

    Noledam schreef:
    × titel? wel/niet op de cover?
    Look Alike • 73rd Hunger Games • Capitol Girl is de titel. Alleen de woordjes ''Look Alike'' hoeven erop.
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    The 73rd Hunger Games
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    Het gaat over een meisje, Samantha. Zij zit zelf in het capitool van de hungergames. Bij de loting van de districten op tv ziet ze bij district 1 een meisje dat precies op haar lijkt, een look alike. Zij probeert uit te zoeken wie dit is. Wanneer enkele hooggeplaatste mensen (waaronder haar vader) + hun kinderen de tributen mogen ontmoeten kiest Samantha het meisje uit en beginnen ze te praten. Ze smeden een plannetje om het meisje eruit te krijgen. De volgende dag kan Samantha haar weer bezoeken en ze praten verder. Maar dan is alles zwart voor haar ogen.. Als ze wakker wordt ligt ze in een bed in een ruime, prachtige kamer. Later in het verhaal blijkt dan dat het meisje Samantha bewusteloos geslagen heeft (dit wil ik anders maar ik weet nog niet hoe dus voorlopig is het dat) en de kleren omgewisseld waardoor Samantha in de hunger games zit.

    × afbeeldingen voor op de cover (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    Geen specifieke foto maar de faceclaim is Tamara Weijenberg
    × horizontaal / verticaal?
    Horizontaal. Als je veel tijd over hebt mag verticaal ook :')
    × sfeer?
    Kwaad, een beetje donker.
    × overige wensen?
    Nope.


    Ik loop heel erg achter met de coverstore, het spijt me. Is dit een beetje wat je zoekt? Ik kan uiteraard alles aanpassen.
    (het lettertype is trouwens van de hungergames ^^)


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett: Je zegt wel dat je achterloopt, maar in de meeste coverstores moet je echt een week wachten. Dus het gaat echt helemaal goed zo!
    (Liever een mooie cover die wat later komt dan een slechte binnen een minuut, toch? ^^)

    Die is trouwens echt heel mooi, moest het even kwijt (:


    obsessive rage

    Hij is enorm mooi, ga hem zeker gebruiken!


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Iaetitia schreef:
    × titel? wel/niet op de cover? De titel is: The Queen | DM, maar alleen de twee woorden The Queen hoeven erop.
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) Nope, tenzij je onderaan de cover Love Can Be Such A Hard Thing kan zetten, het liefst in de kleur rood
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    Ariana Montgomery heeft het allemaal, een geweldige familie en magie. Ze zit in Gryffindor en is dé Queen Of The School. Er zijn al veel meisjes jaloers op Ariana, maar het wordt alleen maar erger zodra Draco Malfoy op haar verliefd wordt. Zij voelt helemaal niks voor hem, want ze heeft een regelrechte hekel aan alles wat met Slytherin te maken heeft. Ariana gaat door met haar leven, totdat ze in de Hospital Wing belandt en hij haar vanaf dat moment niet meer met rust laat.

    × afbeeldingen voor op de cover (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen) Als je een betere foto van Sasha Pieterse kan vinden of van Tom Felton vind ik dat ook prima, anders zou ik graag deze willen:


    Ariana Montgomery


    Draco Malfoy

    × horizontaal / verticaal? Wat jij het mooiste vind (:
    × sfeer? Romantisch, duister
    × overige wensen? Nope


    Ik ben echt heel erg lang bezig geweest met deze cover, wauw. Het spijt me dat het zo lang geduurd heeft. Ik ben echt heel lang aan het puzzelen geweest met deze cover, hij was steeds te druk of te saai en de kleuren klopten eerst totaal niet. Hopelijk vind je het resultaat mooi!
    Mocht je niet tevreden zijn, vooral even laten weten. Dan pas ik het aan! (en dan hoef je uiteraard een stuk minder lang te wachten)


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    (...)

    Ik ben echt heel erg lang bezig geweest met deze cover, wauw. Het spijt me dat het zo lang geduurd heeft. Ik ben echt heel lang aan het puzzelen geweest met deze cover, hij was steeds te druk of te saai en de kleuren klopten eerst totaal niet. Hopelijk vind je het resultaat mooi!
    Mocht je niet tevreden zijn, vooral even laten weten. Dan pas ik het aan! (en dan hoef je uiteraard een stuk minder lang te wachten)



    Ik ben sprakeloos. Het is heel mooi geworden! *omhelst Secrett stevig*


    all because i liked a girl

    × titel? wel/niet op de cover? Wel, Butterflies of the dead
    × overige tekst? NCIS onder de titel, kleiner lettertype.
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal

    Spencer Duvall komt bij NCIS werken om ervoor te zorgen dat haar ouders die haar jeugd tot een hel hebben gemaakt, er voor boeten en in de cel belanden. Als ze DiNozzo leert kennen, besuit ze hem haar verhaal te vertellen en neemt haar leven een onverwachte wending.
    × afbeeldingen voor op de cover: NCIS cast/ Anthony DiNozzo (michael weatherly) en een meisje (Darya Lebedeva.) Iets met vlinders erbij.
    × horizontaal / verticaal? Verticaal, normale grootte & graag in deze grootte (wattpad(: 275x175
    × sfeer? Mysterieus / spannend.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2015 - 22:19 ]

    girlicious schreef:
    × titel? wel/niet op de cover?
    Love me like you do

    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    Nope

    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    Evelynn word op een dag door haar moeder het huis uitgezet
    Maar waar gaat ze heen? Ze kent niemand bij wie ze terecht kan..
    Onderweg komt ze de mysterieuze Delano tegen en hij zorgt voor een dak boven haar hoofd
    Daar staat echter wel iets tegenover..
    Evelynn beland in een wereldje waarvan ze nooit dacht dat ze terecht zou komen
    Bevalt het haar of wilt ze zo snel mogelijk weer weg?

    × afbeeldingen voor op de cover (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    Dat laat ik aan jou over
    Als er maar een meisje en een jongen op staan :)
    Het meisje zie ik voor me met lange donkerblonde haren en een slank lichaam. De jongen heeft een getraind lichaam, donker haar en is een mysterieus type
    (Ik weet niet of je daar iets mee kan maar ik kan het maar gemeld hebben :)

    × horizontaal / verticaal?
    Maakt niet uit, ik vind het allebei goed

    × sfeer?
    Toch wel een beetje duister aangezien het verhaal de kant van Fifty Shades op zal gaan

    × overige wensen?
    Nee


    Nogmaals, excuses voor de enorme vertraging. Ik zal jullie niet lastigvallen met stomme excuses. In ieder geval, ik heb nu een heleboel geprobeerd met deze cover maar eigenlijk ben ik nog steeds niet helemaal tevreden. Hopelijk vind je het een beetje mooi. Zo niet, laat het me dan alsjeblieft weten en dan pas ik het aan!
    Ik heb wat paarse elementen toegevoegd om het toch wat kleur te geven, maar uiteraard kan het ook helemaal zwart-wit of met een andere kleur.


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Je mag mijn aanvraag laten vervallen, ik heb zelf een redelijk geslaagd resultaat bereikt, dus dan is je lijstje ook weer wat leger (:


    obsessive rage

    Yisha schreef:
    × titel? wel/niet op de cover? Wel, Butterflies of the dead
    × overige tekst? NCIS onder de titel, kleiner lettertype.
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    Spencer Duvall komt bij NCIS werken om ervoor te zorgen dat haar ouders die haar jeugd tot een hel hebben gemaakt, er voor boeten en in de cel belanden. Als ze DiNozzo leert kennen, besuit ze hem haar verhaal te vertellen en neemt haar leven een onverwachte wending.
    × afbeeldingen voor op de cover: NCIS cast/ Anthony DiNozzo (michael weatherly) en een meisje (Darya Lebedeva.) Iets met vlinders erbij.
    × horizontaal / verticaal? Verticaal, normale grootte & graag in deze grootte (wattpad(: 275x175
    × sfeer? Mysterieus / spannend.


    Hey, ik heb eerst alleen de verticale cover gemaakt. Hoe vind je het? Ik ben volgens mij een beetje doorgeschoten met de vlinders, uiteraard kunnen het er ook minder zijn. Of juist meer, alles kan!
    Als dit een beetje is wat je zoekt, zal ik ook een wattpad cover voor je maken. (het is een beetje zonde van mijn tijd als ik nu twee covers maak terwijl je iets heel anders wil, haha)


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    × titel? wel/niet op de cover?
    Silver Bells, graag op de cover.
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    -
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal

    Een jonge vrouw, die dochter is van een koppelaarster in de stad, merkt dat Kerstmis elke jaar weer triester wordt. Winkels hebben minder uitverkoop voor cadeautjes, omdat er weinig volk door de straten loopt om er te kopen. Op tv wordt in het nieuws meegedeeld dat interesse in Kerstmis elk jaar weer sterker verlaagd, waardoor veel mensen denken dat Kerstmis binnenkort wel eens een vergeten feestdag kan worden. Ouders blijken ook minder geld te hebben om hun kinderen cadeaus te geven, waardoor ze eerder vertellen dat de Kerstman niet bestaat en het heeft ook al eeuwen niet meer gesneeuwd.
    Uit onderzoek door een vriend van de vrouw/tweeling, blijkt dat dit grotendeels te maken heeft met twee dingen. Liefde en de feestdag zelf. Veel mensen blijken minder te daten, waardoor ze vaker Kerstmis alleen beginnen te vieren in plaats van met vrienden en familie. Daarbij zijn er zoveel elementen waardoor de feestdag zelf minder interessant wordt voor de mensen.
    De vrouw wil graag dat Kerstmis zo leuk was als ze zich herinnerde als kind, dus pakt ze alles uit om Kerstmis dit jaar te redden. Ze koppelt mensen aan elkaar op manieren die een ander niet meteen zou gebruiken. Daarbij gaat ze ook kinderen weer laten geloven en zorgen dat alles weer aantrekkelijker wordt om Kerstmis te vieren.

    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    Zooey Deschanel (heel belangrijk) en Rami Malek (hoeft niet per se), misschien nog iets met Kerstmis?
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover)
    Het is in principe een kerstverhaal, dus Kerstmis is toch wel een belangrijk onderdeel van de story.
    × horizontaal / verticaal?
    Verticaal vind ik altijd mooier.
    × sfeer?
    Niet te triest, maar ook niet te vrolijk. Ik hoop dat je misschien iets kan met de sfeer die te vinden is in mijn korte samenvatting.
    × overige wensen?
    -

    Kan je misschien ook zo'n banner maken die ik boven elk hoofdstuk kan plaatsen?


    16 - 09 - '17

    × titel? wel/niet op de cover? Mist, die moet erop.
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) Ava de Goede mag erop, maar het hoeft niet.
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal

    Het leven van Mira, oftewel Mist, wordt helemaal op z'n kop gezet als ze ontdekt dat er tovenaarsbloed door haar aderen stroomt. En misschien nog wel meer als ze ontdekt dat ze niet de enige is in haar lichaam, ook de geest van een machtige demon kan haar gedachtes manipuleren met enige inspanning.
    Een demon die al heel lang ruzie heeft met de zogenoemde Demonenmeester, een zwarte magiër, die alles op alles zal zetten om zijn aardsvijand te wreken wegens zijn verraad.
    Hierdoor besluit Mist samen met een paar andere halfbloeden een bond te sluiten tegen de Demonenmeester, maar om die te verslaan, zal Mist eerst langs zijn demonen moeten komen. En bij eentje zitten haar gevoelens meer in de weg dan gehoopt.

    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen) Raffey Cassidy is mijn faceclaim voor Mira, ik heb voor de andere vier halfbloeden ook faceclaims, maar die hoeven er niet op.
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover) Vlinders en mist. Maar vooral mist, het symboliseert zowel de hoofdpersoon als de verhalen waarvan je niet weet of ze waar zijn, maar ook niet of ze onzin zijn.
    × horizontaal / verticaal? Verticaal.
    × sfeer? Mysterieus, maar ergens ook wel lieflijk. Het is een duister verhaal, maar toch zou ik er iets lichts in willen. Want het is ook absoluut geen horror.
    × overige wensen? Heb ik niet, maar mocht je wat meer informatie willen, moet je het maar zeggen.


    obsessive rage

    × titel? wel/niet op de cover? He's Eyes
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) Ashtonirwinswifee
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal

    Emmelie Newt gaat naar Zweinstein, krijgt vrienden en heeft alles wat ze maar wil. Maar dat is niet zo. Ze wil maar een ding. Draco Malfoy

    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen) het liefst deze http://24.media.tumblr.com/d27c56cc8d54ddd3f7ef149424c26445/tumblr_mtmyfjmoKj1r75gygo2_250.png voor de rest vertouw ik jou :D
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover) Het liefst dat zijn ogen goed te zien zijn.
    × horizontaal / verticaal? verticaal
    × [/b]sfeer?[/b] koud, maar toch warm (lastrig hé :D)
    × overige wensen? nee die heb ik niet. als je iets meer wilt weten of zo, moet je maar even een pb sturen :D

    dankjewel alvast ik verheug mezelf op de cover


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    × titel? wel/niet op de cover? Ja : Oulfold
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) Nee
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal


    Na het vinden van een gewurgd lichaam op het strand van Oulfold, wordt de lokale rechercheur Christopher Coleman op de zaak gezet, tot zijn afzien word de leiding van deze zaak gegeven aan de nieuwe inspecteur Jane Garraty.

    Al snel ontstaat er een ongezonde spanning tussen de twee collega's die het oplossen van de zaak tegenwerkt en ook Jane's persoonlijke dillema's lopen haar in de weg, wanneer deze door de bemoeienis van de media aan het licht worden gebracht.

    Als het onderzoek dan vastloopt en het vertrouwen in het onderzoekteam lijkt te verdwijnen, zorgt dat voor veel onrust in het kleine stadje.

    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen) : Ik heb twee faceclaims : David Tennant en Natalie Dormer die ik er op wil. ik wil de cover eigelijk hier op basseren:

    , maar ipv die stadsgebouwen de skyline van London, die strandjes enzo wel, want het speelt zich af aan de kust. Ik weet niet of dit lukt om deze cover na te maken en er twee faceclaims in te gooien?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 18:58 ]


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”