• Coverstore gesloten. Zie mijn nieuwe coverstore: klik

    Heb je een geweldig idee voor een verhaal, maar nog geen geschikte cover?
    Laat mij dan een cover voor je maken!



    Laat even wat informatie achter als je een cover aan wil vragen:
    × titel? wel/niet op de cover?
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    × afbeeldingen voor op de cover: (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? antwoord niet verplicht, maar maakt je cover wel mooier / uniek
    × horizontaal / verticaal?
    × sfeer?
    × overige wensen of bijzonderheden?

    Enkele voorbeelden:
    Ineffable
    Between one thin line
    Kus des doods
    Just a night away
    Project evolution
    Quizlet goes to Hogwarts
    Disney cover met bewegende GIF

    Er is veel meer mogelijk, dus wees vooral duidelijk over wat jij wil!!


    ~ Standaard maak ik covers binnen +/- 5 dagen.
    ~ Haast? Stuur even een berichtje, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
    ~ Ik kan bewegende GIFs verwerken in covers. Meld het even als je dit graag wil.
    ~ Al een cover gevonden? Laat het me weten, dan werk ik niet voor niets.


    Ik bewaar altijd alle bestanden. Achteraf kan dus alles nog aangepast worden, ook als je na een paar maanden toch iets anders wil.
    Stuur even een berichtje en ik verander het!


    Gemaakte covers:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 18:53 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Thominho schreef:
    × titel? wel/niet op de cover?
    Silver Bells, graag op de cover.
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    -
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    Een jonge vrouw, die dochter is van een koppelaarster in de stad, merkt dat Kerstmis elke jaar weer triester wordt. Winkels hebben minder uitverkoop voor cadeautjes, omdat er weinig volk door de straten loopt om er te kopen. Op tv wordt in het nieuws meegedeeld dat interesse in Kerstmis elk jaar weer sterker verlaagd, waardoor veel mensen denken dat Kerstmis binnenkort wel eens een vergeten feestdag kan worden. Ouders blijken ook minder geld te hebben om hun kinderen cadeaus te geven, waardoor ze eerder vertellen dat de Kerstman niet bestaat en het heeft ook al eeuwen niet meer gesneeuwd.
    Uit onderzoek door een vriend van de vrouw/tweeling, blijkt dat dit grotendeels te maken heeft met twee dingen. Liefde en de feestdag zelf. Veel mensen blijken minder te daten, waardoor ze vaker Kerstmis alleen beginnen te vieren in plaats van met vrienden en familie. Daarbij zijn er zoveel elementen waardoor de feestdag zelf minder interessant wordt voor de mensen.
    De vrouw wil graag dat Kerstmis zo leuk was als ze zich herinnerde als kind, dus pakt ze alles uit om Kerstmis dit jaar te redden. Ze koppelt mensen aan elkaar op manieren die een ander niet meteen zou gebruiken. Daarbij gaat ze ook kinderen weer laten geloven en zorgen dat alles weer aantrekkelijker wordt om Kerstmis te vieren.

    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    Zooey Deschanel (heel belangrijk) en Rami Malek (hoeft niet per se), misschien nog iets met Kerstmis?
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover)
    Het is in principe een kerstverhaal, dus Kerstmis is toch wel een belangrijk onderdeel van de story.
    × horizontaal / verticaal?
    Verticaal vind ik altijd mooier.
    × sfeer?
    Niet te triest, maar ook niet te vrolijk. Ik hoop dat je misschien iets kan met de sfeer die te vinden is in mijn korte samenvatting.
    × overige wensen?
    -

    Kan je misschien ook zo'n banner maken die ik boven elk hoofdstuk kan plaatsen?



    Hii, is dit een beetje wat je zoekt? Kerst krijgt al heel snel een gezellige/vrolijke sfeer, dus ik hoop dat het toch triest genoeg is.
    Als je tevreden bent met de verticale cover, zal ik ook een banner voor je maken (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    (...)


    Hii, is dit een beetje wat je zoekt? Kerst krijgt al heel snel een gezellige/vrolijke sfeer, dus ik hoop dat het toch triest genoeg is.
    Als je tevreden bent met de verticale cover, zal ik ook een banner voor je maken (:



    Ik hem zo wel prima, dankjewel!


    16 - 09 - '17

    × titel? wel/niet op de cover?
    I'm still here bitches and I know everything | Pretty Little Liars | Mona Vanderwaal
    Alleen I'm still here bitches hoeft erop
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    Onder aan de cover zou ik graag Pretty Little Lie willen
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal

    Mona Vanderwaal is een sul. Ze wordt gepest door Alison DiLaurentis' kliek en is hier heel verdrietig over. Maar dan vindt Mona een manier om Alison voorgoed terug te pakken om te laten weten dat ze niet meer met zich laat sollen. Alleen dan wordt ze plots in de kliek opgenomen en lijkt het alsof Mona altijd er al bij hoorde. Toch blijft Mona de terugpakactie volhouden.
    Maanden later verdwijnt Alison. Mona is hoofdverdachte, maar ook Alisons andere vriendinnen worden verdacht van moord. Vanaf dan lijkt alles niet meer wat het ooit was en moet Mona keuzes maken. Is de terugpakactie nog nuttig nu Alison verdwenen is? Wat moet ze doen nu Alisons vriendinnen vrijgelaten zijn? Wat gebeurd er als je ten onrechte in de gevangenis beland?
    Het verhaal van Mona Vanderwaal, die de lastigste keuzes moet maken als ze verdacht wordt van moord

    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc.
    Mona als nerd Deze moet er op
    Mona als populair meisje Deze moet er ook op
    Als je op de achtergrond Rosewood High krijgt of Spencers schuur (zoek op Hastings barn) ben ik daar tevreden mee
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover)
    Als je een telefoon erop zou willen zetten zou dat fantastisch zijn, want dat is wel een belangrijk voorwerp
    × horizontaal / verticaal?
    Verticaal vind ik altijd het mooist
    × sfeer?
    Als wraak een sfeer is wil ik de sfeer wraak, maar de sfeer mag ook duister zijn
    × overige wensen?
    Ik wil ook graag een banner die ik boven elk hoofdstuk kan plaatsen


    all because i liked a girl

    Thominho schreef:
    (...)

    Ik hem zo wel prima, dankjewel!


    Dan heb ik hier ook nog je banner (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    (...)

    Dan heb ik hier ook nog je banner (:



    Dankjewel!


    16 - 09 - '17

    Inktzwart schreef:
    × titel? wel/niet op de cover? Mist, die moet erop.
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) Ava de Goede mag erop, maar het hoeft niet.
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    Het leven van Mira, oftewel Mist, wordt helemaal op z'n kop gezet als ze ontdekt dat er tovenaarsbloed door haar aderen stroomt. En misschien nog wel meer als ze ontdekt dat ze niet de enige is in haar lichaam, ook de geest van een machtige demon kan haar gedachtes manipuleren met enige inspanning.
    Een demon die al heel lang ruzie heeft met de zogenoemde Demonenmeester, een zwarte magiër, die alles op alles zal zetten om zijn aardsvijand te wreken wegens zijn verraad.
    Hierdoor besluit Mist samen met een paar andere halfbloeden een bond te sluiten tegen de Demonenmeester, maar om die te verslaan, zal Mist eerst langs zijn demonen moeten komen. En bij eentje zitten haar gevoelens meer in de weg dan gehoopt.

    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen) Raffey Cassidy is mijn faceclaim voor Mira, ik heb voor de andere vier halfbloeden ook faceclaims, maar die hoeven er niet op.
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover) Vlinders en mist. Maar vooral mist, het symboliseert zowel de hoofdpersoon als de verhalen waarvan je niet weet of ze waar zijn, maar ook niet of ze onzin zijn.
    × horizontaal / verticaal? Verticaal.
    × sfeer? Mysterieus, maar ergens ook wel lieflijk. Het is een duister verhaal, maar toch zou ik er iets lichts in willen. Want het is ook absoluut geen horror.
    × overige wensen? Heb ik niet, maar mocht je wat meer informatie willen, moet je het maar zeggen.


    Hii, ik hoop dat deze cover aansluit bij je wensen? Zo niet, vooral even laten weten!
    Ik heb twee versies gemaakt. Zoals je ziet, heeft het meisje in de ene covers iets meer kleur dan in de andere. Kijk maar welke je mooier vindt (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Wow, super gave covers. Ik denk nog over na om misschien ook 1 door jou te laten maken. Maar waarmee maak je de covers eigenlijk?


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Adamlicious schreef:
    Wow, super gave covers. Ik denk nog over na om misschien ook 1 door jou te laten maken. Maar waarmee maak je de covers eigenlijk?


    Aw, dankjewel! Dat is een groot compliment (:
    Ik gebruik een speciaal betaald bewerkingsprogramma dat alleen is uitgegeven voor Mac, Affinity Photo. Het is een soort alternatief voor Photoshop, maar het bestaat nog niet zo lang en is nog heel erg onbekend. Het is ook alleen maar in het Engels, dus niet echt aan te raden als je nog niet zoveel ervaring hebt. Dan kun je beter GIMP (gratis) of Photoshop (betaald) gebruiken, daar kun je meer over vinden en je kunt er in principe net zoveel mee (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Als ik het even mag delen? GIMP vind ik echt een fijn programma om mee te werken.


    16 - 09 - '17

    Secrett schreef:
    (...)

    Aw, dankjewel! Dat is een groot compliment (:
    Ik gebruik een speciaal betaald bewerkingsprogramma dat alleen is uitgegeven voor Mac, Affinity Photo. Het is een soort alternatief voor Photoshop, maar het bestaat nog niet zo lang en is nog heel erg onbekend. Het is ook alleen maar in het Engels, dus niet echt aan te raden als je nog niet zoveel ervaring hebt. Dan kun je beter GIMP (gratis) of Photoshop (betaald) gebruiken, daar kun je meer over vinden en je kunt er in principe net zoveel mee (:


    Paint.net werkt ook heel goed voor beginners en is ook gratis, alleen duurt het vaak even voor je meer Photoshop achtige resultaten krijgt.


    obsessive rage

    Secrett schreef:
    (...)

    Hii, ik hoop dat deze cover aansluit bij je wensen? Zo niet, vooral even laten weten!
    Ik heb twee versies gemaakt. Zoals je ziet, heeft het meisje in de ene covers iets meer kleur dan in de andere. Kijk maar welke je mooier vindt (:



    Oh wauw deze zijn prachtig! Thanks! ^^


    obsessive rage

    Secrett schreef:
    (...)

    Aw, dankjewel! Dat is een groot compliment (:
    Ik gebruik een speciaal betaald bewerkingsprogramma dat alleen is uitgegeven voor Mac, Affinity Photo. Het is een soort alternatief voor Photoshop, maar het bestaat nog niet zo lang en is nog heel erg onbekend. Het is ook alleen maar in het Engels, dus niet echt aan te raden als je nog niet zoveel ervaring hebt. Dan kun je beter GIMP (gratis) of Photoshop (betaald) gebruiken, daar kun je meer over vinden en je kunt er in principe net zoveel mee (:


    Graag gedaan hoor. Hou dit topic maar in de gaten, wie weet staat er binnenkort een aanvraag van mij (zal even kijken voor welke story jij een cover kan maken hihi). Ah, oké dan :)


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Ashtonswife schreef:
    × titel? wel/niet op de cover? He's Eyes
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) Ashtonirwinswifee
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    Emmelie Newt gaat naar Zweinstein, krijgt vrienden en heeft alles wat ze maar wil. Maar dat is niet zo. Ze wil maar een ding. Draco Malfoy

    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen) het liefst deze http://24.media.tumblr.com/d27c56cc8d54ddd3f7ef149424c26445/tumblr_mtmyfjmoKj1r75gygo2_250.png voor de rest vertouw ik jou :D
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover) Het liefst dat zijn ogen goed te zien zijn.
    × horizontaal / verticaal? verticaal
    × [/b]sfeer?[/b] koud, maar toch warm (lastrig hé :D)
    × overige wensen? nee die heb ik niet. als je iets meer wilt weten of zo, moet je maar even een pb sturen :D

    dankjewel alvast ik verheug mezelf op de cover


    De sfeer was een beetje lastig. Ik probeerde het leuker te maken met extra lagen, maar misschien is hij daarom wel te warm geworden... Dus ik heb twee versies voor je gemaakt.
    Laat vooral even weten wat je ervan vindt. Ik kan alles nog aanpassen!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    (...)

    De sfeer was een beetje lastig. Ik probeerde het leuker te maken met extra lagen, maar misschien is hij daarom wel te warm geworden... Dus ik heb twee versies voor je gemaakt.
    Laat vooral even weten wat je ervan vindt. Ik kan alles nog aanpassen!



    ik vind hem super goed!!!! dankjewel als ik weer een cover nodig heb kom ik weer bij jou ;D


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    × titel? wel/niet op de cover?Je liet haar hand los... (ja op de cover graag)
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)-
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    In de Tweede Wereld Oorlog moet ...(ik moet nog namen bedenken en ik gooi mijn verhaal pas over een paar manden online, maar met een cover krijg ik alvast meer een beeld en ben ik daar al klaar mee) haar ouders beloven dat ze haar zusje beschermt. En dus zweert ze dat ze haar zusjes hand vast pakt en nooit meer loslaat. Als ... met haar zusje over straat loopt, raakt ze haar zusje kwijt. Haar zusje raakt vermist en haar ouders zijn woedend, ze zou haar hand vast blijven houden. Op dat moment is ... 14 jaar en haar zusje was 6 jaar. ... gaat opzoek naar haar zusje, maar het blijkt dat ze daarvoor op een lange gevaarlijke reis moet. Onderweg komt ze veel mensen tegen en denkt ze vrienden te maken. Maar vindt ze haar zusje terug? Haalt ze het einde van haar reis wel?
    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    Zulke plaatjes:



    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover)Iets van een schaduw ofzo? zou dat kunnen? Ook iets met de Tweede Wereld Oorlog graag ^^
    × horizontaal / verticaal? verticaal
    × sfeer? verdrietig, kil
    × overige wensen?-

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 15:51 ]


    i wanna die with you once or twice.