• De aanslagen in Parijs zijn niet normaal. Meer dan 120 doden, met nog meer zwaargewonden. Ik snap echt niet hoe dat past bij Allah, God of hoe de shit je hem ook wil noemen. En nog een ding, heel veel moslims worden hierop aangekeken en bevooroordeeld. Vertrouwen in de mensheid, poef, gone in the air.

    De Amerikaanse president Barack Obama noemde het een ''schandalige poging om mensen te terroriseren''. Hij en andere Europese leiders hebben Frankrijk hulp aangeboden. Het ministerie van Buitenlandse Zaken van Duitsland zegt geschokt en verbijsterd te zijn. ''We staan aan de kant van Frankrijk''.
    Dit maakt het dan toch weer ietsje beter, net als veel mensen op FB die de Franse vlag over hun profielfoto heenzetten.

    Ik bid voor Parijs. Ik weet niet wat ik verder nou echt kan doen, maar ik bid voor Parijs.
    Jullie ook?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 22:53 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    #prayforparis #prayfortheworld


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Er is al een officieel topic over, maar ik bid niet. Ik denk aan Parijs, ik ben met mijn hart in Parijs, maar ik weiger te 'bidden' voor Parijs. Zoals ik ook bijna letterlijk op mijn fb-pagina gezet heb: Ik bid niet, ik denk. Ik probeer me niet door angst te laten versmachten en ik ben met heel mijn hart in Parijs.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Slotje => Hier is al een topic over.


    Queer zijn is gewoon alles