• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Trees schreef:
    (...)

    Het slaat echt helemaal nergens op wat die mensen zeggen. Je moet het maar zo zien; als ze niet eens volwassen genoeg zijn om ofwel subtiel, ofwel helemaal niks er wat van te zeggen dan zijn ze je aandacht niet waard. Die reacties helpen je op geen enkele manier verder, dus probeer er geen notitie van te nemen.
    Zegt het meest onzekere meisje op Quizlet... Maar ik wil graag dat je je niet meer zo rot voelt over zoiets stoms. *hugs*



    Thank you dear, dit deed me echt beter voelen :].


    i put the fun in funeral

    Jezus wat een regen zeg o.ô
    -
    Godver mijn teen doet echt zo'n pijn nadat ik hem gekoeld heb, buhh :c
    Hopelijk is de kneuzing snel weg, want ik wil normaal kunnen lopen en niet de hele tijd met een bonkende teen zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Audacity schreef:
    (...)

    Thank you dear, dit deed me echt beter voelen :].


    Sla de volgende die er iets op zo'n onsubtiele manier zegt even flink in zijn gezicht namens mij, wil je? :Y)

    Trees schreef:
    (...)

    Sla de volgende die er iets op zo'n onsubtiele manier zegt even flink in zijn gezicht namens mij, wil je? :Y)


    Haha komt goed :Y)


    i put the fun in funeral

    Jonty schreef:
    Jezus wat een regen zeg o.ô
    -
    Godver mijn teen doet echt zo'n pijn nadat ik hem gekoeld heb, buhh :c
    Hopelijk is de kneuzing snel weg, want ik wil normaal kunnen lopen en niet de hele tijd met een bonkende teen zitten.


    Hopelijk voelt het snel beter! Ik duim voor je. ;3

    Nooit meer naar mijn zusje luisteren. Lays stax zijn echt niet beter dan Pringles, wtf.


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    (...)

    Hopelijk voelt het snel beter! Ik duim voor je. ;3

    Nooit meer naar mijn zusje luisteren. Lays stax zijn echt niet beter dan Pringles, wtf.


    Hoop het ook. Morgen wel gewoon naar school toe, zie wel hoe dat gaat. Ik ga wel stage even bellen om te vragen of ik een half dagje mag werken. Dat is natuurlijk meer alleen maar lopen because keukens... :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chachki schreef:
    (...)

    Hopelijk voelt het snel beter! Ik duim voor je. ;3

    Nooit meer naar mijn zusje luisteren. Lays stax zijn echt niet beter dan Pringles, wtf.


    Bovendien zijn Lays Stax echt super goor.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof?


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Jonty schreef:
    Jezus wat een regen zeg o.ô
    -
    Godver mijn teen doet echt zo'n pijn nadat ik hem gekoeld heb, buhh :c
    Hopelijk is de kneuzing snel weg, want ik wil normaal kunnen lopen en niet de hele tijd met een bonkende teen zitten.


    Probeer je tape te tapen met sporttape. Ik kneus mijn tenen ongeveer eens in de drie maanden en het helpt omdat je je teen dan rust geeft.
    Als je hulp en advies wilt dan kan je pb'en of via Facebook een berichtje sturen. (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    (...)

    Probeer je tape te tapen met sporttape. Ik kneus mijn tenen ongeveer eens in de drie maanden en het helpt omdat je je teen dan rust geeft.
    Als je hulp en advies wilt dan kan je pb'en of via Facebook een berichtje sturen. (:

    Dat heb ik dus niet in huis :c anders had ik het gedaan, hahah. Helpt een pleister?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je bent niet zoals vroeger. Eerst nam je de tijd om kleine dingetjes te posten in mn gb e.d, maar nu niet meer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Savages schreef:
    (...)

    Bovendien zijn Lays Stax echt super goor.


    Yap, ze zijn veel te dik met te weinig smaak.


    Your make-up is terrible

    Is het raar dat ik zelf mee had willen zoeken over wat er financieel voor mij gaat veranderen volgend jaar ipv die gast die ik niet eens moet? Uiteraard zeg ik dit niet, want dan ben ik weer ondankbaar, maar het is leuk om zelf de volledige inspraak te hebben ipv me in een overzicht te storten dat al voor me is opgesteld.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Pfft, waarom ben ik zo verslaafd aan dit album en waarom heb ik niemand die het met me wilt luisteren?


    Your make-up is terrible

    Geef nog maar even die trap na mam. Ik heb inmers toch niets te willen en heb te luisteren naar wat jij zegt. Waarom snap je nu niet hoe graag ik dit wil.. En al wil je het voor mn verjaardag geven, waarom snap je niet dat ik het zelf wil halen? Ik wil het ZELF doen. Ik wil het niet krijgen. Ik wil het ZELF halen. Snap dat dan. Je luistert tegenwoordig echt niet meer naar me he..

    Ik ga denk maar echt een gesprek met mn mentor aanvragen. Ik heb iemand nodig die wel naar me luistert..

    [ bericht aangepast op 18 nov 2015 - 23:58 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."