• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lolol ging lekker hier x)


    Maaaaaaaaar OTOFT: vanaaavond. Zal ik weer eens zelf gaan rijden? Weetje wat, fuck it. Ik ga het gewoon doen! Ik voel me goed genoeg. _O_

    [ bericht aangepast op 18 nov 2015 - 18:18 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Maar die sokken heb ik net gewassen! Ga me nou niet vertellen dat dat kleefgedoe nou permanent is, dit is mijn favoriete paar. :'(


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I'm starting to notice that I'm looking forward to your messages.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    update, het kleefgedoe is permanent. rip.

    EDIT: volgende probleem; als je een email moet sturen naar een psycholoog die je nog nooit hebt ontmoet, zeg je dan 'beste [voornaam]' of 'beste mevrouw [achternaam]' want aan de ene kant wil ik niet overkomen als die ene brutale, vrijeschoolse opdonder, maar aan de andere kant heb ik echt geen zin in gezeik met die first name basis, ugh.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2015 - 20:23 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sommige mensen moeten altijd het laatste woord hebben, djiez.


    United we stand, divided we fall.

    Bored as hell.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Head... What on earth are you doing?

    Wauw, volwassen weer zeg.

    Wanneer ben je hier weg? En het weer begint me nu wel een beetje te irriteren. Samen met je nutteloze reacties.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmmm, mijn focus wordt minder en minder... Het is al duidelijk dat ik niet meer functioneer voor schoolwerk op de avond...


    Stenenlikker

    nvm ik ga mijn mentrix morgen wel uitleggen dat ik geen psycholoog wil en dat ik tijdens mijn volgende dipje wel gewoon tegen een knuffelbeer ga praten en doen alsof het mijn oude psycholoog is want dat heeft ongeveer hetzelfde effect en dan is alles weer goed en mag die nutteloze jankdrank nu wel weer ophouden tnx very much


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Facilier schreef:
    Wanneer ben je hier weg? En het weer begint me nu wel een beetje te irriteren. Samen met je nutteloze reacties.


    Your make-up is terrible

    Creep.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Háhaha. Het is maar wat je wenst te zien.

    // Never (':

    [ bericht aangepast op 18 nov 2015 - 21:23 ]

    Sigh, waarom kan één ding me zo intens slecht laten voelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.