• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom ben ik niet zoals zij? Waarom werkt het bij haar wel en bij mij niet? Ligt het dan toch aan datgene wat ik al die tijd heb laten liggen, irriteer je je daaraan? Maar je hebt er nooit wat over gezegd... Als ik je er naar vraag dan zeg je dat je het niet uit kan leggen, maar ik wil juist graag horen wat ik fout doe dan kan ik er aan werken. Misschien word ik dan ooit zo goed als zij...

    In Nigeria, Libanon, Israël en Syrië zijn dagelijks aanslagen dus dat is minder erg dan één aanslag in Frankrijk. *Sarcasme uit* De rest van de wereld lijkt er wel niet toe te doen na Parijs.

    Wat heb ik gedaan waardoor jij zo'n hekel aan mij heb?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heerlijk zo'n ontstoken oog.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    wejooooooo. Black Ops III season pass vraagt 50 euro alleen voor extra mappen. U CRAZY?!

    "Het is weer flink mis he, gedverderrie."
    Als mijn moeder nou eens visite mee zou brengen die me niet belachelijk zou maken om mijn acne. Ik durf niet eens meer zonder makeup rond te lopen in mijn eigen huis.


    i put the fun in funeral

    Vandaag vrij maar moet keuken poetsen en die is zooooo ranzig. :c


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Audacity schreef:
    "Het is weer flink mis he, gedverderrie."
    Als mijn moeder nou eens visite mee zou brengen die me niet belachelijk zou maken om mijn acne. Ik durf niet eens meer zonder makeup rond te lopen in mijn eigen huis.


    Het slaat echt helemaal nergens op wat die mensen zeggen. Je moet het maar zo zien; als ze niet eens volwassen genoeg zijn om ofwel subtiel, ofwel helemaal niks er wat van te zeggen dan zijn ze je aandacht niet waard. Die reacties helpen je op geen enkele manier verder, dus probeer er geen notitie van te nemen.
    Zegt het meest onzekere meisje op Quizlet... Maar ik wil graag dat je je niet meer zo rot voelt over zoiets stoms. *hugs*

    Ik haat mijn rooster.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Trees schreef:
    Waarom ben ik niet zoals zij? Waarom werkt het bij haar wel en bij mij niet? Ligt het dan toch aan datgene wat ik al die tijd heb laten liggen, irriteer je je daaraan? Maar je hebt er nooit wat over gezegd... Als ik je er naar vraag dan zeg je dat je het niet uit kan leggen, maar ik wil juist graag horen wat ik fout doe dan kan ik er aan werken. Misschien word ik dan ooit zo goed als zij...

    "zij"? Lieve schat, niet jezelf met andere vergelijken. Je bent geweldig zoals je zelf bent, daarvoor hoef je je niet te veranderen. Als diegene dat niet in kan zien, is het haar (?) probleem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb hier zo'n zin in.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb er alle begrip voor dat je even niet voor me kan schrijven, maar als je tot twee keer toe wél gigantische posts voor een ander kan schrijven en niet voor mij na twee maanden, dan steekt het wel een beetje.


    kindness is never a burden.

    Wat heeft iedereen met "hmm" de laatste tijd? Als ik vraag wat we gaan eten is "hmm" echt geen antwoord hoor. D:


    Ik ga mijn teen er af hakken :'c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    This Will be predictable


    To the stars who listen — and the dreams that are answered