• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wendy, het is fcking half 2. Hoe kan het dat je nu pas wakker wordt. Wtf.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I should probably eat something, heel de dag nog niets gegeten. Sigh.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Stones schreef:
    (...)
    "zij"? Lieve schat, niet jezelf met andere vergelijken. Je bent geweldig zoals je zelf bent, daarvoor hoef je je niet te veranderen. Als diegene dat niet in kan zien, is het haar (?) probleem.


    Diegene ziet dat heus wel in, alleen ben ik gewoon jaloers. Ik wil ook hebben wat zij hebben, zo'n geweldig goede vriendschap. Ik ben een walgelijk mens dat ik zo jaloers ben :')

    Ik zei dat ik geen taart hoefde, en toch heb je er een gekocht. En nee, ook niet "voor de gasten" want als je naar me had geluisterd zou je weten dat ik helemaal geen verjaardag wilde vieren.


    United we stand, divided we fall.

    Holy shitballs, vanavond kan heel goed gaan of heel slecht. Nouja, het ligt geheel bij jou. Ga je liegen of eerlijk zijn?

    I don't actually think you're the one to judge or get angry, to be honest...


    kindness is never a burden.

    Ga ik wel of ga ik niet, zuuuccht :(


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Dat je t maar even weet: I wont tell you anything anymore. Als ik iets vertel waar ik mee zit, doe ik dat om er gewoon over te kunnen praten, maar je komt altijd met je eigen dingen wat het gesprek totaal omgooit. En dan begin je er zelf vervolgens ook niet meer over. So much for being important.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    dat ongemakkelijke moment waarop je een geschiedenissamenvatting naar medeleeringen hebt gestuurd met je internationale RPG email adres waar het woord roleplay in staat en nu iedereen denkt dat ik een kinky SM'er ben terwijl ik twee jaar geleden het gewoon leuk vond om met mensen fluffy fanfic te schrijven

    ach ja, als ze er wat van zeggen leg ik het wel uit, anders heb ik bij deze gewoon een zeer spicy online seksleven.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het kan je niks schelen of ik vandaag of morgen doodval. You just keep on gaming. Je geeft alleen om je ex.

    I miss the old you.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2015 - 15:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    This is tiring.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ik heb zoveel te doen, maar weet niet wat te doen, yeah


    she believed she could & so she did

    Groepsopdracht struggles +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh je hebt wel geld om naar een verrekt dom concert te gaan, maar toen wij een relatie hadden had je nooit geld of tijd om naar mij toe te gaan. Mag die zaal maar ontploffen, loser. BOEM.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er staat hier een koffer met dubbel slot zondef eigenaar. Moet ik bang zijn?