• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rasetsu schreef:
    (...)
    Ach, wat maakt jou dat uit. Alsof ik me er iets van aan trek wat voor shit jij hier plaatst.


    Nou, schijnbaar wel anders zou je er niet op reageren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rasetsu schreef:
    (...)
    Ach, wat maakt jou dat uit. Alsof ik me er iets van aan trek wat voor shit jij hier plaatst.


    Schijnbaar, jij reageert erop.


    Your make-up is terrible

    Waarom reageer ik ook nog op jullie.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2015 - 17:41 ]

    Square schreef:
    Oh God, oh God, ik ben zo'n ramp van een mens.


    Why?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Chachki schreef:
    (...)

    Vast wel, gezien ik niet de hele dag over mijn vriend klaag.


    This made my day.

    | Ik kan niet wachten tot vanavond. Ik wil die film zo graag ziehien.


    Old habits die hard


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    'Het staat daar vol militairen...'
    Ja wel dat ze hun job dan maar doen. Ik wil mijn leven niet laten afhangen van een paar gebrainwashte sukkels die gewoon niet juist zijn in hun hoofd moeder.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Pfftt wat een discussie hier... Het is lucht je hart hé, dan is het nou eenmaal logisch dat er mensen voorbij komen waarbij je denkt 'Och, zeur niet zo of doe eens niet gemeen,' maar dan is zo uithalen naar elkaar niet nodig?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Soms zijn het gewoon respectloze dingen en die je ook anders kon formuleren, dus ik snap Nikki's reactie heel goed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jezus.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2015 - 17:56 ]

    Facilier schreef:
    Soms zijn het gewoon respectloze dingen en die je ook anders kon formuleren, dus ik snap Nikki's reactie heel goed.


    Nee dat snap ik, ik lees zo nu en dan dit topic ook wel eens door en zie soms ook dingen waarvan ik vind dat het wel wat netter geformuleerd kon worden of simpelweg respectloos is, maar als je weet dat iemand hier op in gaat en het een discussie word (die hier niet op z'n plaats is, dus hierna houd ik braaf m'n mond.) kan je beter gewoon doorscrollen en niets zeggen of een gb doen?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Tuurlijk joh, ga lekker door mensen. Lekker leuk hé.
    Wil niet veel zeggen, maar het was al opgelost, dus ga geen oude koeien uit de sloot halen of zo. Bah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dramaqueen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jonty schreef:
    Tuurlijk joh, ga lekker door mensen. Lekker leuk hé.
    Wil niet veel zeggen, maar het was al opgelost, dus ga geen oude koeien uit de sloot halen of zo. Bah.


    Inderdaad, shht mensjes. Reageer dan zelf ook niet!


    Your make-up is terrible

    Ik ga me zo echt volvreten omdat ik toch geen gram aankom ^^ het eten ziet er zo goed uit :3