• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Weetje wat, het kan me ook echt geen ene kut schelen even. Loop naar de hel.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Savages schreef:
    Weetje wat, het kan me ook echt geen ene kut schelen even. Loop naar de hel.


    meg, you okay?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Leraar ak: "Hopelijk ging je test een beetje? Ik vind het trouwens wel knap dat je al naar school komt."

    No shit. Drie weken thuis blijven of zo


    she believed she could & so she did

    Tuschinski schreef:
    (...)

    meg, you okay?


    Hihi ja. Even mijn agressie uiten. Thanks for asking pumpkin.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    SonOfGondor schreef:
    Ik voel me zo alleen...

    Rejection.


    Ik word er eerlijk gezegd een beetje moe van dat jij met al je personages in het middelpunt moet staan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I'm so fucking done.


    -

    Fijn dat je mijn bericht leest maar niet reageert.

    bitch, ik wil geen blauwe vinkje bij mijn whatsapp - ik wil een antwoord -.-


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Leuk dat je geen reactie geeft. Nouja, dan praat ik ook niet meer met je als je wel weer reageert. En dan kom ik zaterdag mijn spullen halen. Je zit nu waarschijnlijk non-stop te blowen op je kamer.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 19:17 ]

    Fuck you.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 19:34 ]


    Ex astris, sciencia

    Met mijn moeder valt geen normaal gesprek te voeren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aerlyn schreef:
    bitch, ik wil geen blauwe vinkje bij mijn whatsapp - ik wil een antwoord -.-

    Je kan de blauwe vinkjes toch gewoon afzetten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben helemaal op. F you, school.


    Caution first, always.