• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    mensen schelden je uit omdat je eerlijk bent smh


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Okay ik ben wel echt hard geworden geloof ik. Thanks world.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Run run, lost boy. Away from all of reality. Neverland is home to lost boys like me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik kan wel een schouder gebruiken om op te huilen. Iemand die zegt dat alles wel goed komt en dat dit de juiste beslissing is.

    // Het spijt me zo liefje. Ik had liever ook niet gewild dat het zo ging. Maar ik heb de laatste keer toch duidelijk gezegd dat ik het zou uitmaken als je weer begon met blowen? Ik hou zo vreselijk veel van je. Maar ik kan zo echt niet met je verder.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 21:24 ]

    Rasetsu schreef:
    Ik kan wel een schouder gebruiken om op te huilen. Iemand die zegt dat alles wel goed komt en dat dit de juiste beslissing is.


    mijn inbox staat open - if ya need me ^^


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Aerlyn schreef:
    (...)

    mijn inbox staat open - if ya need me ^^

    Thanks, ik zal het onthouden voor als het me echt teveel word.

    Hahaha, ik ben echt heel dom. Daar is een scheermes dus NIET voor, Kel. :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog even en ik zit van top tot teen onder de littekens. Ik moet eens voorzichtiger gaan doen en beter voor mezelf gaan zorgen. Dit zeg ik alleen al te lang haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I feel so fucking lonely right now.


    Ahh. That feeling when no one cares about you. I was starting to miss it.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik hou ervan om de liedjes die je naar me stuurt te luisteren met de gedachte dat de tekst je aan mij deed denken.


    i put the fun in funeral

    I will not give respect to someone who doesn't even know or gives respect to another person.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Volgens mij hadden we hier ook zo'n soort principe, maar dan met een nagekeken toets die niet in het nadeel van de leerling nog gecorrigeerd mag worden. Helaas is mijn Engels docent zo'n stumper die gewoon zegt dat hij een foutje heeft gemaakt en je vervolgens keihard laat zakken (en vervolgens zegt dat al die lage cijfers door onze werkhouding komen, niet zijn baggere 'dit antwoord is fout omdat het antwoordmodel C zegt' attitude). :c
    Oh, zo'n leraar. Vreselijk. Heb je echt helemaal niks aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Oh, zo'n leraar. Vreselijk. Heb je echt helemaal niks aan.

    Ja, echt afschuwelijk. Blijkbaar weigert hij zelfs mijn vorige klas uit te leggen hoe je een essay schrijft, want al zijn vorige klassen konden het blijkbaar zonder zijn uitleg en het ligt natuurlijk allemaal aan de luie houding van die klas. Volgens mij weet hij zelf niet eens hoe het moet. :W (Zou me op zich niets verbazen, want ik heb nog wekenlang ruzie met hem gehad toen hij "so lets celebrate Christmas" op het bord schreef zonder apostrof en hij kwaad werd toen ik hem verbeterde, want hij had tenslotte Engels gestudeerd en was een geboren Brit. Echt best triest, eigenlijk.)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 21:55 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ratonhnhake schreef:
    Nog even en ik zit van top tot teen onder de littekens. Ik moet eens voorzichtiger gaan doen en beter voor mezelf gaan zorgen. Dit zeg ik alleen al te lang haha.


    Hahaha precies dit, ik stoot overal mijn poten tegenaan en ik flicker te vaak van de trap :')