• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aerlyn schreef:
    7 letters, 3 words, 1 sentence, a 100 meanings; i am fine.


    -

    Ik kan het niet. Ik kan het echt niet. Ik kan dit niet zeggen omdat mijn hart zegt dat ik teveel van hem hou. Mijn hoofd zegt ja en mijn hart zegt nee.

    Please shut the fuck up.


    -

    I'm a decent person. Then why never me?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dauth schreef:
    (...)Op Saxion mag een ingevoerd cijfer niet negatief veranderd worden (een cijfer mag dus niet van een 8.4 naar een 4.8 veranderd worden). Geen idee of jij daar wat aan hebt, maar goed. :Y)

    Volgens mij hadden we hier ook zo'n soort principe, maar dan met een nagekeken toets die niet in het nadeel van de leerling nog gecorrigeerd mag worden. Helaas is mijn Engels docent zo'n stumper die gewoon zegt dat hij een foutje heeft gemaakt en je vervolgens keihard laat zakken (en vervolgens zegt dat al die lage cijfers door onze werkhouding komen, niet zijn baggere 'dit antwoord is fout omdat het antwoordmodel C zegt' attitude). :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Please come online and make my day. Niet dat het je wat doet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja, want wat ik momenteel echt nodig heb is iemand die me eens gaat uitleggen dat ik mijn persoonlijkheid moet veranderen opdat ik wel vrienden kan maken. Ik heb het licht gezien en kan nu mijn leven beteren.
    [/sarcasme]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Margherita schreef:
    Please come online and make my day. Niet dat het je wat doet.

    +
    I'm so f'up tired, I wanna sleep forever.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    De vlag van Frankrijk verwerken in de hartjes op Skype. .


    † Love? I want to sleep.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Hmm, da's inderdaad wel een beetje scheef. Kan me helemaal voorstellen dat je je eraan zou ergeren, zou ik waarschijnlijk ook doen, maar ja, voor hetzelfde geld had ik even hard moeten janken om dezelfde dingen. :W

    Hahaha, ik heb ook van die momenten dat ik extreem emotioneel ben terwijl ik op andere juist no single fuck geef om zaken, hoor, dus ik snap je wel. :Y)



    Hoezo zit ik nog steeds in deze kutgroep? 1) Ik zit nooit op Skype, 2) Ik ken de helft van de mensen die erin zitten niet en 3) De andere helft mag ik totaal niet. Maar ugh, als ik wegga kom ik als een bitch over die niet kan lachen, dus ja. Struggles


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nou, als je het zo wil spelen en nu verwijten naar mij gaat maken kan je het vergeten. Ik ben klaar met je. Ik ben fucking klaar met je.

    I may or may not be a b*tch sometimes.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Emotional wreck 2.0


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het moment dat iemand aangevallen raakt door iets wat je eerlijk zegt wat je ervan denkt. . en dan vervolgens diegene laten overkomen als een 'ondankbaar iemand'. Lol.


    † Love? I want to sleep.

    Tuschinski schreef:
    Emotional wreck 2.0


    But I still have this faith in the truth of my dreams.