• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fuck the world.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wanneer je je half slapend af gaat vragen waarom je vader telkens wit toiletpapier koopt als volkorentoiletpapier, aka gerecycled toiletpapier, duidelijk veel gezonder en voedzamer is. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb niet meer TOP merch nodig, ik heb niet meer TOP merch nodig, ik heb niet meer TOP- dang it.


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Ik heb niet meer TOP merch nodig, ik heb niet meer TOP merch nodig, ik heb niet meer TOP- dang it.


    Gurl, you know you need it


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    You must be a sorceress 'cause you just
    Did the impossible
    Gained my trust don't play games it'll be dangerous
    If you fuck me over
    'Cause if I get burnt I'ma show you what it's like to hurt
    'Cause I've been treated like dirt before you
    And love is "evol"
    Spell it backwards I'll show you


    Yes, thank you Eminem

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 22:21 ]

    Goed, dan reageer je niet op mijn appjes.

    Blurryface schreef:
    Ik heb niet meer TOP merch nodig, ik heb niet meer TOP merch nodig, ik heb niet meer TOP- dang it.


    Yes we do. We both do :')

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ja, echt afschuwelijk. Blijkbaar weigert hij zelfs mijn vorige klas uit te leggen hoe je een essay schrijft, want al zijn vorige klassen konden het blijkbaar zonder zijn uitleg en het ligt natuurlijk allemaal aan de luie houding van die klas. Volgens mij weet hij zelf niet eens hoe het moet. :W (Zou me op zich niets verbazen, want ik heb nog wekenlang ruzie met hem gehad toen hij "so lets celebrate Christmas" op het bord schreef zonder apostrof en hij kwaad werd toen ik hem verbeterde, want hij had tenslotte Engels gestudeerd en was een geboren Brit. Echt best triest, eigenlijk.)
    Yes indeed. Ik had een wiskunde leraar die niet wilde geloven dat hij niet kon uitleggen / zijn toetsen te moeilijk waren, ook al had zo'n beetje de hele klas een onvoldoende op zijn toetsen. Verder wilde hij dingen maar twee keer uitleggen. Als je het dan nog niet begreep, had je gewoon pech. Die kerel kwam van de Uni en was natuurlijk veel beter in Wiskunde dan een stel middelbare scholieren :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Shoot the dogs. Dit is al de 3e avond op rij dat ze hun koppen niet kunnen houden. UUGH. Beesten, ik wil slapen. -_-'


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Bjergsen schreef:
    (...)

    Gurl, you know you need it


    Trees schreef:
    (...)

    Yes we do. We both do :')


    Jullie helpen niet. :'D


    Ik word helemaal gek van deze verstandskies. Waarom halen ze 'm er niet gewoon uit? :'l


    Caution first, always.

    Let's rock it.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    And here I am, once again.


    kindness is never a burden.

    You're my daydream, you know that I've been thinking about you.. lately
    And everytime I look at you
    I can't explain I feel insane, I can't get away
    You're my daydream


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jezus fuck — ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest.


    Meh, I'll just keep it to myself a little longer then.


    kindness is never a burden.