• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Facilier schreef:
    (...)
    Je kan de blauwe vinkjes toch gewoon afzetten?



    ik bedoel- dat de persoon mijn bericht bekijkt en niet antwoordt
    ugh en dat maakt me zooo pissig -.-

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 19:55 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Meisje naast me zit te huilen en en een zwaar emotioneel gesprek te voeren met iemand omdat haar laptop kapot is en omdat haar paard geblesseerd is, maar echt tranen met tuiten huilen en roepen dat haar leven geen zin meer heeft en ze er beter een eind aan kan maken. Girl, er zijn ergere dingen in de wereld? ?? ???


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    Meisje naast me zit te huilen en en een zwaar emotioneel gesprek te voeren met iemand omdat haar laptop kapot is en omdat haar paard geblesseerd is, maar echt tranen met tuiten huilen en roepen dat haar leven geen zin meer heeft en ze er beter een eind aan kan maken. Girl, er zijn ergere dingen in de wereld? ?? ???

    Er kunnen ook dingen zijn die ze verzwijgt of waar je niets vanaf weet.


    Pretty is just a pretty word.

    Bat schreef:
    Meisje naast me zit te huilen en en een zwaar emotioneel gesprek te voeren met iemand omdat haar laptop kapot is en omdat haar paard geblesseerd is, maar echt tranen met tuiten huilen en roepen dat haar leven geen zin meer heeft en ze er beter een eind aan kan maken. Girl, er zijn ergere dingen in de wereld? ?? ???


    Ergens kan ik me nog best voorstellen dat je huilt als je paard geblesseerd is (en stiekem zou ik ook janken om mijn laptop), want als het enigszins ernstig is, kan het zo het einde van zo'n beest betekenen. Dat het leven dan geen zin heeft is inderdaad een beetje overdreven, maar de tranen snap ik wel.

    // 8.4 terug voor Engels, maar de rest van de klas heeft niet boven een 5.8 gehaald? Nu begin ik bang te worden dat hij het verkeerd heeft ingevoerd en ik eigenlijk een 4.8 heb.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    "Wat is er nou zo erg aan dat ik blow?"
    Vraag je dat na serieus 3 jaar nog? Heb ik dat die 7 keren echt niet goed duidelijk gemaakt? En zoals ik al 3 keer heb gezegd vanavond, het gaat niet alleen om het blowen van je maar ook over het verzwijgen en liegen tegen me.

    I'm just gonna die alone.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik weet nu ook gelijk waarom ik nooit iets in mijn klassen groepsapp zeg. Kut klas.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Disgust schreef:
    (...)
    Er kunnen ook dingen zijn die ze verzwijgt of waar je niets vanaf weet.

    Ik ken haar redelijk goed en nee, er zijn geen dingen die ze verzwijgt voor de persoon met wie ze praat. Hoewel ik best snap dat ze er misschien om zou moeten huilen, though, maar ik vind het er eigenlijk een beetje over dat ze doet alsof ze suïcidaal is om een laptop en een (licht) geblesseerd paard, maar zelf wel graag mensen beledigt en tijdens de verplichte minuut stilte vanochtend de slappe lach kreeg? Nou ja. ;/

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 20:20 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hahaha, wattefack


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heerlijk dat iedereen me negeert. Top.


    Nu wilde ik eens gaan zwemmen met de studentenvereniging, blijkt dat de training al begonnen is om kwart na acht. Oeps. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bat schreef:
    (...)
    Ik ken haar redelijk goed en nee, er zijn geen dingen die ze verzwijgt voor de persoon met wie ze praat. Hoewel ik best snap dat ze er misschien om zou moeten huilen, though, maar ik vind het er eigenlijk een beetje over dat ze doet alsof ze suïcidaal is om een laptop en een (licht) geblesseerd paard, maar zelf wel graag mensen beledigt en tijdens de verplichte minuut stilte vanochtend de slappe lach kreeg? Nou ja. ;/


    Hmm, da's inderdaad wel een beetje scheef. Kan me helemaal voorstellen dat je je eraan zou ergeren, zou ik waarschijnlijk ook doen, maar ja, voor hetzelfde geld had ik even hard moeten janken om dezelfde dingen. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    deleting memories of last night ERROR


    she believed she could & so she did

    Wiarda schreef:
    (...)

    // 8.4 terug voor Engels, maar de rest van de klas heeft niet boven een 5.8 gehaald? Nu begin ik bang te worden dat hij het verkeerd heeft ingevoerd en ik eigenlijk een 4.8 heb.
    Op Saxion mag een ingevoerd cijfer niet negatief veranderd worden (een cijfer mag dus niet van een 8.4 naar een 4.8 veranderd worden). Geen idee of jij daar wat aan hebt, maar goed. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 20:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    7 letters, 3 words, 1 sentence, a 100 meanings; i am fine.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]