• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Die. Film. Was. AWESOME.


    Gaawd, die gozer is echt geweldig. _O_ beetje jammer dat ie vrijdag niet ook gaat. Maar de 27e komt ie wel en er is facebook. c:

    &Iedereen bij de club is echt zooo lief. Ik voel me dr helemaal thuis. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom cijfer ik mezelf toch telkens weg? En ik ben dan diegene die jankend voor der pc zit. Waarom ben ik toch zo een dom wicht?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik voel me zo beroerd eh. Ik moet rond middernacht ook niet iets eten. Eigen schuld, dikke bult. Domdom. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    He eh, loser. Je leeft nog :/
    -
    Woow, wat een wind :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb het idee dat ik heel slecht ben in het inschatten van het weer... ik zit nu in de bus omdat ik geen zin heb in wind en regen, maar beiden lijken heel erg mee te vallen.... dan maar hopen dat het vanmiddag kutweer is, zit ik iig niet voor niks in die bus. Al is deze gedachte niet erg aardig tegenover mensen die wel met de fiets zijn :/


    Stenenlikker

    Natuurlijk word ik anderhalf uur voor mijn wekker wakker en kan ik niet meer inslaap vallen, als ik wel eens op tijd ben gaan slapen, waardoor ik nu alsnog niet genoeg slaap heb gehad.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik blijf graag in de regen staan.

    Wauw, net flauwgevallen omdat ik te weinig suiker had en wakker geworden in m'n bed met vijf ambulanciers om me heen. Damn you, diabetes. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Jonty schreef:
    (...)
    Dat heb ik dus niet in huis :c anders had ik het gedaan, hahah. Helpt een pleister?


    Denk het niet ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lichaam/maag/buik/whatever, hou op met kut doen. Ik heb geen honger, ik heb geen dorst. Ik heb nergens last van, dus stop met irritant zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bat schreef:
    Wauw, net flauwgevallen omdat ik te weinig suiker had en wakker geworden in m'n bed met vijf ambulanciers om me heen. Damn you, diabetes. :'D


    Oh wauw, dat lijkt me dus zo raar hè, plotseling wakker worden in je bed met allemaal ambulanceverpleegkundigen om je heen. Vijf medewerkers is ook echt heel veel zegt mijn vader - die werkt op de ambulance. Vanwaar dat grote aantal? Was je verkeerd gevallen tijdens het flauwvallen of zoiets?
    Hope you feel better right now :3

    Trees schreef:
    (...)

    Oh wauw, dat lijkt me dus zo raar hè, plotseling wakker worden in je bed met allemaal ambulanceverpleegkundigen om je heen. Vijf medewerkers is ook echt heel veel zegt mijn vader - die werkt op de ambulance. Vanwaar dat grote aantal? Was je verkeerd gevallen tijdens het flauwvallen of zoiets?
    Hope you feel better right now :3

    Dankjewel! En nee, maar ik was blijkbaar flauwgevallen in mijn slaap door een extreme hypoglycemie vanwege mijn suikerziekte en naar het schijnt was mijn situatie op dat moment best levensbedreigend, hoewel ik het me eigenlijk niet meer herinner, haha. Ze waren met zowel de ambulance als de MUG-wagen (MMT) met sirenes op naar internaat gekomen. Best onwerkelijk allemaal, maar nu voel ik me terug redelijk normaal, gelukkig. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    (...)
    Dankjewel! En nee, maar ik was blijkbaar flauwgevallen in mijn slaap door een extreme hypoglycemie vanwege mijn suikerziekte en naar het schijnt was mijn situatie op dat moment best levensbedreigend, hoewel ik het me eigenlijk niet meer herinner, haha. Ze waren met zowel de ambulance als de MUG-wagen (MMT) met sirenes op naar internaat gekomen. Best onwerkelijk allemaal, maar nu voel ik me terug redelijk normaal, gelukkig. ^^


    Oh bah, dat is zeker naar. Wat goed dat ze (je begeleiders?) daar op tijd achter waren gekomen!

    En toen liep je huilend uit het lokaal, omdat het over IS en alle aanslagen gaat. Bah.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.