• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    What the....

    Waarom schrijf ik dit? Ik ben verschrikkelijk. :'c


    Caution first, always.

    "Speciale zalando studenten outlet" > schoenen van 150 euro... wauw, wat een prijzen voor studenten.

    Holy hell.. Ik mis jullie nu al :c Maar ik heb wel direct mn kamer opgeruimd en het ziet er al stukken beter uit hehehe. Alleen doet mn rug nu wel verdomde pijn en het is koud.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien moet ik mijn monoloog maar gaan leren, al kijk ik er enorm tegenop.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik wil van die stress en buikpijn af ><


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ja thnx Google maar nu weet ik dus nog steeds niet hoeveel balpennen je aan een ketting onder een hoofddoek kan verstoppen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    ja thnx Google maar nu weet ik dus nog steeds niet hoeveel balpennen je aan een ketting onder een hoofddoek kan verstoppen.


    Dat is een fascinerend conundrum.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat is een fascinerend conundrum.

    Google is your best friend wanneer het op vreemde kwesties tijdens het schrijven van fanfic aankomt. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hahah. Kijk je oude spangas afleveringen, zwijmel je weg :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga dit emotioneel niet aankunnen. Screw you mockingjay.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    If someone dares to make a comment about it tomorrow, I swear I will get violent.


    kindness is never a burden.

    Echt geen zin meer op die presentatie aan te passen. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yes, 8 dagen niet de fout in gegaan, een record. Op zondagen gaat het altijd fout, maar als ik nu zo door ga komt het goed. Ik kan dit!

    Ja ja, op naar 5 dagen weer geen snoep en chips en drisdrank! I can do this!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.