• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom ben ik zo'n breinloze idioot


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ben ik mijn ex nu serieus relatieadvies aan het geven omdat hij zijn huidige vriendin als stront behandelt? Ja, dat ben ik aan het doen en het wordt me niet bepaald in dank afgenomen door zowel hem als zijn vriendin, maar ik doe het toch. :'D

    [ bericht aangepast op 22 nov 2015 - 0:59 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom ben ik nog wakker? Dat is niet zo verstandig. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vertelde je dat ik van een brug wil springen en jij vertelde me te gaan.
    Tot ziens


    i put the fun in funeral

    Dit waren echt veruit de slechtste nachtmerries in maanden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bedankt mam voor het zeggen dat die mascropone nog wel goed was. Nu is de taart waar ik de hele middag mee bezig was geweest verpest.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    YAAAAAAAS OMG OMG OMG. Flippin'. That mail tho o.o yaas yaas. Thanks dad for fixing that omg.
    EXCITED.


    she believed she could & so she did

    Ohhhh, zin in dinsdag. Ik wil mijn nieuwe Mac. c:


    Caution first, always.

    Omg harder aan het flippen yess ^^


    she believed she could & so she did

    Sometimes I just wanna call somebody and just chat without having to meet them face to face. And then I realize I can't and that makes me even sadder.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2015 - 13:40 ]


    kindness is never a burden.

    Belachelijk gemaakt worden in Star Wars—taal. Pfffffsh.


    Maddox schreef:
    Belachelijk gemaakt worden in Star Wars—taal. Pfffffsh.



    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ik had gedacht dat netjes uit elkaar groeien makkelijk zou zijn, maar eigenlijk is het gewoon vriendschapslimbo waarbij je moet doen alsof je nog steeds hechte vrienden bent als de situatie erom vraagt, maar we elkaar eigenlijk nooit meer wat vertellen en het eigenlijk gewoon helemaal dood is

    waarom is het niet sociaal acceptabel om op iemand af te lopen en te zeggen dat je bij deze niets meer bent dan goede kennissen met een gedeeld verleden


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom begin ik altijd te laat met huiswerk maken? :')


    Caution first, always.

    Ik ben zo zat van jou..