• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

Pff vandaag ga ik echt op tijd slapen.
    Hallo wallen. D:<

Quiet the mind, and the soul will speak.

Ugh. Mensen.

[ bericht aangepast op 19 nov 2015 - 11:04 ]

Feel the fire, but do not succumb to it.

Zojuist een ballon gevuld met helium gekregen via de post met groot "geslaagd" er op. Mhihi. Wat je dag al niet goed kan maken.

Maybe... One day. I have no idea what the fuck I'm doing right now. But okay, we'll find out if this was a good idea or not.

deeply sigh.

Ik heb geen zin in vandaag.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Dauth schreef:

but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

Mijn ogen zijn zo dood.

Your make-up is terrible

Ik kan het bijna niet geloven... Mijn opdracht is af!

Rest in Peace, Son of Gondor

Catastrophes schreef:
    Ugh. Mensen.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Toen hij toch goed reageerde op mijn kwispelende hond sticker, kon ik eindelijk slapen (bloos) wat voelde ik me enorm klote gisteravond.
    Guess it's not pleasurable to hear you're the weak link in the team...hello mean voices...

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Ik snap nog steeds niet hoe ik je niet heb kunnen zien voor wie je werkelijk bent.
    Won't happen ever again, though.

[ bericht aangepast op 19 nov 2015 - 13:27 ]

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Volgens mij is dit compleet perfect ^^

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Dauth schreef:

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Here we go again.

Feel the fire, but do not succumb to it.