• The old days of Hogwarts


    Praattopic

    "It is our choices… that show what we truly are, far more than our abilities."

    • rollentopic


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Iemand die een vriendschappelijke relatie wilt met een van mijn personages? Teddy wordt een zachtaardige en optimistische jongen en Aster is nogal een bitch soms, jaloers ook. (:


    That is a perfect copy of reality.

    Rutherforth schreef:
    Iemand die een vriendschappelijke relatie wilt met een van mijn personages? Teddy wordt een zachtaardige en optimistische jongen en Aster is nogal een bitch soms, jaloers ook. (:


    Ik heb Florence?

    Trouwens in het algemeen, het viel me op dat de meeste personages best wel moderne namen hebben maar de RPG speelt zich af in 1900 ;x
    Tenminste, toen ik voor mijn eigen rol namen van die tijd zocht, stonden veel er niet tussen, maar ik kan het fout hebben natuurlijk ^^

    [ bericht aangepast op 24 nov 2015 - 21:59 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Demi, kan je iets met dit lijstje van wat ik o.a. voor Rhodé zoek? Iets anders is ook prima.
    - Een partner in crime
    - Een onwaarschijnlijke, maar hechte vriendschap waarin ze het beste uit elkaar kunnen halen
    - Een rivaal/rivale

    Mijn charanaam stamt uit de bijbel haha. Ancient enough?


    She's imperfect but she tries

    Mijn personage is vernoemd naar een bloem. Pretty sure dat, dat ook wel gebeurde in de 1900.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Catastrophes schreef:
    Mijn personage is vernoemd naar een bloem. Pretty sure dat, dat ook wel gebeurde in de 1900.


    Ik zeg toch ook niet dat iedereen het heeft?

    [ bericht aangepast op 24 nov 2015 - 21:36 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik geef gewoon antwoord.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand alvast interesse in een relatie met Mason? Morgen heb ik meer tijd om zijn karakter uit te werken :)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Beaufort schreef:
    Iemand alvast interesse in een relatie met Mason? Morgen heb ik meer tijd om zijn karakter uit te werken :)


    Ik heb Florence ^^?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Beaufort schreef:
    Iemand alvast interesse in een relatie met Mason? Morgen heb ik meer tijd om zijn karakter uit te werken :)

    Ruby en Mason vrienden maybe?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Feyre schreef:
    (...)

    Ik heb Florence?

    Trouwens in het algemeen, het viel me op dat de meeste personages best wel moderne namen hebben maar de RPG speelt zich af in 1900 ;x
    Tenminste, toen ik voor mijn eigen rol namen van die tijd zocht, stonden veel er niet tussen, maar ik kan het fout hebben natuurlijk ^^


    Florence voor Tedrick? n-n
    Gewoon vrienden of heb je misschien iets in gedachten?


    That is a perfect copy of reality.

    Overigens: vallen crushes onder het verbod om liefdesrelaties alvast te bespreken of is dat wel toegestaan. Het hoeft immers niet wederzijds te zijn, daarom dat ik het even vraag. :'D


    She's imperfect but she tries

    Feyre schreef:
    (...)

    Ik heb Florence ^^?


    I like her :3 ! Ze is avontuurlijk, misschien dat ze vrienden kan zijn met Mason en ze samen de geheimen van de school proberen te ontdekken (; ? Daarbij zal hij haar ook erg aardig vinden ^^


    BIack schreef:
    (...)
    Ruby en Mason vrienden maybe?


    Sure :3 (Cara<'3) Ze zijn beiden van Gryffendore, misschien best/good friends van op het begin ? ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Beaufort schreef:
    (...)

    I like her :3 ! Ze is avontuurlijk, misschien dat ze vrienden kan zijn met Mason en ze samen de geheimen van de school proberen te ontdekken (; ? Daarbij zal hij haar ook erg aardig vinden ^^


    Dat is goed c:

    Rutherforth schreef:
    (...)

    Florence voor Tedrick? n-n
    Gewoon vrienden of heb je misschien iets in gedachten?


    Flo mag vrijwel iedereen wel dus vrienden kan sowieso en ze zitten ook in dezelfde afdeling ^^
    Hoe en wat verder moet ik even zijn innerlijk voor afwachten c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Beaufort schreef:
    (...)

    Sure :3 (Cara<'3) Ze zijn beiden van Gryffendore, misschien best/good friends van op het begin ? ^^

    Sure! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.