• The old days of Hogwarts


    Praattopic

    "It is our choices… that show what we truly are, far more than our abilities."

    rollentopic


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wie heeft er allemaal al uitgewerkte personages, of kan zijn nog niet uitgewerkte personage(s) kort samenvatten? Ik zie in het rollentopic door de bomen het bos niet meer namelijk en eigenlijk wil ik een soort van lijstje maken met wat Rhodé van wie denkt. :'D


    She's imperfect but she tries

    Ik zal mijn personage dan vanavond aanpassen! Heb er nog geen tijd voor gehad in verband met enorme drukte.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Mignon schreef:
    Wie heeft er allemaal al uitgewerkte personages, of kan zijn nog niet uitgewerkte personage(s) kort samenvatten? Ik zie in het rollentopic door de bomen het bos niet meer namelijk en eigenlijk wil ik een soort van lijstje maken met wat Rhodé van wie denkt. :'D


    Mijn rol (Dandelion) is af. Page 7. Zeer kort samengevat is ze iemand met heel veel humor, die bekend staat om haar grappige, creatieve kant.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rutherforth schreef:
    (...)

    Teddy woeps. Vergeten te melden haha.


    Zou je misschien een indicatie kunnen geven van hoe hij wordt c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    (...)

    Zou je misschien een indicatie kunnen geven van hoe hij wordt c: ?


    Teddy wordt een zachtaardige en optimistische jongen, die veel te lang het goede in mensen zal zien en ook zal hij graag mensen willen helpen. Goedgelovige jongen, maar een luisteraar en een goede vriend. Zet zichzelf op de tweede plaats en is vaak op de achtergrond te vinden wanneer het niet nodig is om als prefect op te treden. Zoiets haha (:


    That is a perfect copy of reality.

    @Mignon

    Mason staat op de 9de pagina :') net zoals mijn meisje Mary-Louise

    Ik ga zo beginnen aan hun karakters maar Mason word vast een avontuurlijke, geniepige lolbroek, houd van grappen en ontdekken en heeft een groot verantwoordelijksheid gevoel. Hij is de tweelingsbroer van Celebran en de twee zijn compleet verschillend :') Mason is aardig, maar traagjes van begrip en heeft niet rap door wat mensen van hem vinden (gryffendor)

    Mary-Louise is een echte slang, ze is jaloers, wraakzuchtig en geen lievertje. Vaak sarcastich en droog en geen fan van de andere afdelingen (Slytherin)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2015 - 18:16 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rutherforth schreef:
    (...)

    Teddy wordt een zachtaardige en optimistische jongen, die veel te lang het goede in mensen zal zien en ook zal hij graag mensen willen helpen. Goedgelovige jongen, maar een luisteraar en een goede vriend. Zet zichzelf op de tweede plaats en is vaak op de achtergrond te vinden wanneer het niet nodig is om als prefect op te treden. Zoiets haha (:


    Kinda als Flo dus ^^
    Ik zie ze wel beste vrienden zijn c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    (...)

    Kinda als Flo dus ^^
    Ik zie ze wel beste vrienden zijn c:


    Haha yay, then they are haha c:


    That is a perfect copy of reality.

    Oeps late mt oeps


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Okay guys ik ben echt lost dus ik bied hierbij nog steeds Penelope aan bc she is nogal loner :')

    Ze is een koppige, uitbundige, enthousiaste wel aardige maar beetje sarcastische meid uit Gryffindor


    I just caught the wave in your eyes

    BadIands schreef:
    Okay guys ik ben echt lost dus ik bied hierbij nog steeds Penelope aan bc she is nogal loner :')

    Ze is een koppige, uitbundige, enthousiaste wel aardige maar beetje sarcastische meid uit Gryffindor



    Friends with Davey?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    BadIands schreef:
    Okay guys ik ben echt lost dus ik bied hierbij nog steeds Penelope aan bc she is nogal loner :')

    Ze is een koppige, uitbundige, enthousiaste wel aardige maar beetje sarcastische meid uit Gryffindor



    Ik heb Mason uit gryffendore voor je ? (;




    En ik zoek nog

    Voor Mason;
    - Een studie maatje, hij kan niet stilzitten en let ook niet echt op in de lessen, dus iemand die hem erop kan wijzen of hem vast bind aan een stole op een goede manier om hem vooruit te helpen

    - Een Goede vriend(in) waar hij veel bij kwijt kan

    - Een maatje waar hij grappen mee kan uithalen, dus een beetje een partner in crime

    - Een oude 'crush' / nu gewoon vrienden maar kalver liefde van vroeger is gewoon schattig :3

    - Een vijand / rivaal , iemand waar hij totaal niet mee overweg kan/ een geschiedenis heeft

    - ... evt voorstellen van jullie? c:


    Voor Mary-Louise

    -Een vertrouwens persoon

    -Een bitch maatje

    - Een vijand, rivaal

    - Iemand waar ze vroeger vrienden mee was en nu niet meer?

    - ... Evt voorstellen van jullie? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Beaufort schreef:
    (...)

    Ik heb Mason uit gryffendore voor je ? (;




    En ik zoek nog

    Voor Mason;
    - Een studie maatje, hij kan niet stilzitten en let ook niet echt op in de lessen, dus iemand die hem erop kan wijzen of hem vast bind aan een stole op een goede manier om hem vooruit te helpen

    - Een Goede vriend(in) waar hij veel bij kwijt kan

    - Een maatje waar hij grappen mee kan uithalen, dus een beetje een partner in crime

    - Een oude 'crush' / nu gewoon vrienden maar kalver liefde van vroeger is gewoon schattig :3

    - Een vijand / rivaal , iemand waar hij totaal niet mee overweg kan/ een geschiedenis heeft

    - ... evt voorstellen van jullie? c:


    Voor Mary-Louise

    -Een vertrouwens persoon

    -Een bitch maatje

    - Een vijand, rivaal

    - Iemand waar ze vroeger vrienden mee was en nu niet meer?

    - ... Evt voorstellen van jullie? :3


    Ik heb Flo?
    Voor Mason misschien iemand bij wie hij veel kwijt kan?
    En ik denk dat Mary-Louise Flo niet zo zou mogen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb zonet een beginnetje gepost van m'n char. Ik ga haar zo verder uitwerken ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Beaufort schreef:
    (...)

    Ik heb Mason uit gryffendore voor je ? (;




    En ik zoek nog

    Voor Mason;
    - Een studie maatje, hij kan niet stilzitten en let ook niet echt op in de lessen, dus iemand die hem erop kan wijzen of hem vast bind aan een stole op een goede manier om hem vooruit te helpen

    - Een Goede vriend(in) waar hij veel bij kwijt kan

    - Een maatje waar hij grappen mee kan uithalen, dus een beetje een partner in crime

    - Een oude 'crush' / nu gewoon vrienden maar kalver liefde van vroeger is gewoon schattig :3

    - Een vijand / rivaal , iemand waar hij totaal niet mee overweg kan/ een geschiedenis heeft

    - ... evt voorstellen van jullie? c:


    Voor Mary-Louise

    -Een vertrouwens persoon

    -Een bitch maatje

    - Een vijand, rivaal

    - Iemand waar ze vroeger vrienden mee was en nu niet meer?

    - ... Evt voorstellen van jullie? :3


    Davey partner in crime?


    Big girls cry when their hearts are breaking