• The old days of Hogwarts


    Praattopic

    "It is our choices… that show what we truly are, far more than our abilities."

    • rollentopic


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oké, van de aangeboden rollen een lijstje van wat Rhodé van mensen zou denken/suggesties:

          Dandelion
    Ik denk niet dat Rhodé een bedreiging in het meisje ziet, omdat ze humble is. Verder komt hun ambitie en extroverte karakteristieken wel overeen, dus zolang ze haar niet in de weg loopt denk ik dat Rhodé geen problemen met haar zal hebben.

          Mason
    Rhodé heeft absoluut geen engelengeduld en mensen die traag van begrip zijn werken op haar zenuwen, dus waarschijnlijk zou ze hem behoorlijk irritant vinden en het liefst mijden.

          Mary-Louise
    Rhodé is net zo goed een Slytherin, dus dat hoeft geen drempel te worden. Ik denk dat ze goed met het meisje kan opschieten en zich goed met haar kan vermaken, al denk ik dat ze vindt dat Mary-Louise hier en daar best een toontje lager kan zingen. Ik gok dat ML echt zo'n persoon is waarbij Rhodé zelf ook wat meer in haar ijskoningin gehalte komt, terwijl ze afzonderlijk wat zachter is.

    Als jullie even andersom kunnen kijken hoe het zit, dan kunnen we er een labeltje op plakken. :'D


    She's imperfect but she tries

    Beaufort schreef:
    (...)

    Ik heb Mason uit gryffendore voor je ? (;




    En ik zoek nog

    Voor Mason;
    - Een studie maatje, hij kan niet stilzitten en let ook niet echt op in de lessen, dus iemand die hem erop kan wijzen of hem vast bind aan een stole op een goede manier om hem vooruit te helpen

    - Een Goede vriend(in) waar hij veel bij kwijt kan – Penelope

    - Een maatje waar hij grappen mee kan uithalen, dus een beetje een partner in crime – Penelope ahaha

    - Een oude 'crush' / nu gewoon vrienden maar kalver liefde van vroeger is gewoon schattig :3

    - Een vijand / rivaal , iemand waar hij totaal niet mee overweg kan/ een geschiedenis heeft

    - ... evt voorstellen van jullie? c:


    Voor Mary-Louise

    -Een vertrouwens persoon

    -Een bitch maatje

    - Een vijand, rivaal – Ik heb Penelope hiervoor

    - Iemand waar ze vroeger vrienden mee was en nu niet meer? – of hiervoor

    - ... Evt voorstellen van jullie? :3


    I just caught the wave in your eyes

    Feyre schreef:
    (...)

    Ik heb Flo?
    Voor Mason misschien iemand bij wie hij veel kwijt kan?
    En ik denk dat Mary-Louise Flo niet zo zou mogen :')


    Ja is goed ! :3 Ik dacht dat we al hadden afgesproken dat ze samen geheimen probeerden te ontrafelen in de school en dat ze dat erbij kunnen doen :3



    Ziegler schreef:
    (...)

    Davey partner in crime?


    Yes! c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    In steekwoorden is Evander charismatisch, intelligent, down-to-earth, berekend, open, oprecht en flirterig. Zijn innerlijk is nu volledig uitgeschreven en op geschiedenis en relaties is hij zo goed als klaar.


    kindness is never a burden.

    Kirigaya schreef:
    In steekwoorden is Evander charismatisch, intelligent, down-to-earth, berekend, open, oprecht en flirterig. Zijn innerlijk is nu volledig uitgeschreven en op geschiedenis en relaties is hij zo goed als klaar.
    Wat zou hij van Rhodé vinden? Ze is een beetje een schaap in wolfskleren. Op het eerste gezicht lijkt ze een ijskonijn, maar eigenlijk is ze best oké, sociaal en vriendelijk.


    She's imperfect but she tries

    Pfoe. Ik heb Evelyn's innerlijk af. Zijn er mensen die al enige vorm van een relatie met haar willen?


    take me back to the basics and the simple life

    Mignon schreef:
    (...)Wat zou hij van Rhodé vinden? Ze is een beetje een schaap in wolfskleren. Op het eerste gezicht lijkt ze een ijskonijn, maar eigenlijk is ze best oké, sociaal en vriendelijk.


    Hmm, well, ze zijn beide prefects, so there's that. Ik denk dat als zij aardig tegen hem is, hij aardig terug zou doen. Ik zoek trouwens nog steeds iemand voor dat uithuwelijksgedoe, ik weet niet of je dat ziet zitten? Hoeft natuurlijk niet, maar het leek me wel een interessant detail (;
    Anders denk ik wel dat ze vrienden zouden kunnen zijn? Te zien wat Rhodé van hem vind natuurlijk (':


    kindness is never a burden.

    Mignon schreef:
    Oké, van de aangeboden rollen een lijstje van wat Rhodé van mensen zou denken/suggesties:

          Mason
    Rhodé heeft absoluut geen engelengeduld en mensen die traag van begrip zijn werken op haar zenuwen, dus waarschijnlijk zou ze hem behoorlijk irritant vinden en het liefst mijden.

          Mary-Louise
    Rhodé is net zo goed een Slytherin, dus dat hoeft geen drempel te worden. Ik denk dat ze goed met het meisje kan opschieten en zich goed met haar kan vermaken, al denk ik dat ze vindt dat Mary-Louise hier en daar best een toontje lager kan zingen. Ik gok dat ML echt zo'n persoon is waarbij Rhodé zelf ook wat meer in haar ijskoningin gehalte komt, terwijl ze afzonderlijk wat zachter is.

    Als jullie even andersom kunnen kijken hoe het zit, dan kunnen we er een labeltje op plakken. :'D


    I like it :3 Dus ik vind het goed !

    Aveyard schreef:
    Pfoe. Ik heb Evelyn's innerlijk af. Zijn er mensen die al enige vorm van een relatie met haar willen?


    Ik heb mijn perso's voor je? :3 (ik ben wel geen pro in relaties bedenken :'))

    Kirigaya schreef:
    In steekwoorden is Evander charismatisch, intelligent, down-to-earth, berekend, open, oprecht en flirterig. Zijn innerlijk is nu volledig uitgeschreven en op geschiedenis en relaties is hij zo goed als klaar.


    Zin in een relatie met één van mijn perso's? :3 Ik denk dat Mary-Louise hem wel mag ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Beaufort schreef:
    (...)


    Ik heb mijn perso's voor je? :3 (ik ben wel geen pro in relaties bedenken :'))


    Maakt niet uit ^^ Zoek je nog bepaalde relaties?


    take me back to the basics and the simple life

    Veronica op pagina 5 is in basislijnen uitgewerkt, maar ik heb momenteel zoveel stress dat ik niet veel verder kom. :') Mocht iemand relatie-ideëen hebben, kom maar op.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Beaufort schreef:
    (...)

    Ja is goed ! :3 Ik dacht dat we al hadden afgesproken dat ze samen geheimen probeerden te ontrafelen in de school en dat ze dat erbij kunnen doen :3/quote]


    Oeps, vergeten ;x Maar dat dan allebei is wel leuk ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dandelion is niet echt iemand met mega veel goede vrienden, maar ze is iemand die graag grappen uithaalt en maakt, dus misschien daar iemand voor?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Aveyard schreef:
    (...)

    Maakt niet uit ^^ Zoek je nog bepaalde relaties?


    I like her haha, mede gryffendor van Mason, dus daar kunnen we wel wat mee? :3

    Misschien dat zij een beetje een studie maatje is voor hem? Of net een totale afleiding in de lessen haha :')

    @Yu Haha zag het nu pas, but is goed ! haha


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Catastrophes schreef:
    Dandelion is niet echt iemand met mega veel goede vrienden, maar ze is iemand die graag grappen uithaalt en maakt, dus misschien daar iemand voor?


    Misschien Mason? :3 Hij houd ook van grappen uithalen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Beaufort schreef:
    (...)

    I like her haha, mede gryffendor van Mason, dus daar kunnen we wel wat mee? :3

    Misschien dat zij een beetje een studie maatje is voor hem? Of net een totale afleiding in de lessen haha :')

    @Yu Haha zag het nu pas, but is goed ! haha



    Oh yay. Eh, studiemaatjes doenst sound that appealing tbh. Evelyn word niet de persoon die altijd dr best doet voor hoge cijfers, just only when she wants to.
    Vrieden misschien?


    take me back to the basics and the simple life