• The old days of Hogwarts


    Praattopic

    "It is our choices… that show what we truly are, far more than our abilities."

    rollentopic


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kirigaya schreef:
    (...)

    Hmm, well, ze zijn beide prefects, so there's that. Ik denk dat als zij aardig tegen hem is, hij aardig terug zou doen. Ik zoek trouwens nog steeds iemand voor dat uithuwelijksgedoe, ik weet niet of je dat ziet zitten? Hoeft natuurlijk niet, maar het leek me wel een interessant detail (;
    Anders denk ik wel dat ze vrienden zouden kunnen zijn? Te zien wat Rhodé van hem vind natuurlijk (':
    Ze zijn ook beide chaser en hebben een soort van zelfde motto. Ik weet niet of ik het uithuwelijken echt zie zitten, maar desondanks kunnen ze wel een hechte vriendschap hebben? Het ligt misschien niet direct voor de hand, maar ik denk dat Rhodé wel zo'n persoon als hem zou kunnen gebruiken, omdat ik hem echt zie als iemand die niet geïmponeerd door haar raakt als ze weer eens een slechte dag heeft (door zijn down to earth mentaliteit) en dat hij haar daarom meestal wel weer kan doen smelten. Dus best close?

    @ Beaufort: Dus hoe vullen we het precies in?
    @ Aveyard: Als je ideeën hebt hoor ik het graag, Rhodé is all free!
    @ Gunnulfsen: Ik zal eens kijken.
    @ Catastrophes: Ik denk niet dat Rhodé een persoon is om grappen mee uit te halen, maar ik heb bovenaan de pagina wel uitgewerkt wat Rhodé van haar zou vinden. (:


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    (...)Ze zijn ook beide chaser en hebben een soort van zelfde motto. Ik weet niet of ik het uithuwelijken echt zie zitten, maar desondanks kunnen ze wel een hechte vriendschap hebben? Het ligt misschien niet direct voor de hand, maar ik denk dat Rhodé wel zo'n persoon als hem zou kunnen gebruiken, omdat ik hem echt zie als iemand die niet geïmponeerd door haar raakt als ze weer eens een slechte dag heeft (door zijn down to earth mentaliteit) en dat hij haar daarom meestal wel weer kan doen smelten. Dus best close?

    @ Beaufort: Dus hoe vullen we het precies in?
    @ Aveyard: Als je ideeën hebt hoor ik het graag, Rhodé is all free!
    @ Gunnulfsen: Ik zal eens kijken.
    @ Catastrophes: Ik denk niet dat Rhodé een persoon is om grappen mee uit te halen, maar ik heb bovenaan de pagina wel uitgewerkt wat Rhodé van haar zou vinden. (:


    Jup! Klinkt goed. (:

    @Beaufort: Ik zal ze zo eens lezen ^^


    kindness is never a burden.

    MT :')


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Okay ik heb voor Penelope nog nodig:

    Een vrouwelijke beste vriendin
    Nog wat vrouwelijke vriendinnen nodig
    Studiemaatje
    Misschien een ex voor drama
    Vijanden vind ik ook altijd leuk


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb Rhodé, Yu.


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Ik heb Rhodé, Yu.


    Ik denk dat ze nog wel eens een grappig stel zouden kunnen zijn gezien ze allebei een grote mond hebben en alles. Wellicht zou het ook kunnen botsen dus frenemies? (Penelope staat op blz 2 en ik verander haar naam miss nog idk)


    I just caught the wave in your eyes

    BadIands schreef:
    Okay ik heb voor Penelope nog nodig:

    Een vrouwelijke beste vriendin
    Nog wat vrouwelijke vriendinnen nodig
    Studiemaatje
    Misschien een ex voor drama
    Vijanden vind ik ook altijd leuk


    Ik heb Evelyn? P9


    take me back to the basics and the simple life

    BadIands schreef:
    Okay ik heb voor Penelope nog nodig:

    Een vrouwelijke beste vriendin
    Nog wat vrouwelijke vriendinnen nodig
    Studiemaatje
    Misschien een ex voor drama
    Vijanden vind ik ook altijd leuk

    Aangezien ik haar vanavond écht af kan maken, bied ik Chrysanthe vast aan. Haar achternaam wordt nog veranderd. No span.
    Mijn boy wordt fc Simon Nessman, en hij wordt ook vanavond gemaakt en staat dan open voor relaties.

    Ik kom net uit school, en moet over een half uur al werken. Ik ben om half 8 klaar en moet daarna naar huis fietsen. Mijn karakters maak ik voor mijn huiswerk, want ik heb vrij weinig.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Beaufort schreef:
    (...)

    Zin in een relatie met één van mijn perso's? :3 Ik denk dat Mary-Louise hem wel mag ^^


    Hmm, ik heb ze allebei gelezen en ik denk dat Ev wel met allebei overeen zou komen. Al zou hij soms wel wat geërgerd geraken door die 'Haar manier en niet anders' karaktertrek? Wat denk jij? Heb je een voorstel?


    kindness is never a burden.

    Iemand nog voor Flo? Kort gezegd is ze een avontuurlijk persoon die erg loyaal is naar haar vrienden. Ze is geen meisje die een mes in je rug steekt. Ze is verre van een gewelddadig persoon en ze is redelijk gevoelig. Ze is een optimistisch persoon, is niet graag alleen en nogal onhandig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    Iemand nog voor Flo? Kort gezegd is ze een avontuurlijk persoon die erg loyaal is naar haar vrienden. Ze is geen meisje die een mes in je rug steekt. Ze is verre van een gewelddadig persoon en ze is redelijk gevoelig. Ze is een optimistisch persoon, is niet graag alleen en nogal onhandig.


    Ik heb Evelyn?


    take me back to the basics and the simple life

    Feyre schreef:
    Iemand nog voor Flo? Kort gezegd is ze een avontuurlijk persoon die erg loyaal is naar haar vrienden. Ze is geen meisje die een mes in je rug steekt. Ze is verre van een gewelddadig persoon en ze is redelijk gevoelig. Ze is een optimistisch persoon, is niet graag alleen en nogal onhandig.


    Ik heb Penelope (ik denk dat ik dr naam ga veranderen naar Zelda :'))


    I just caught the wave in your eyes

    Aveyard schreef:
    (...)

    Ik heb Evelyn? P9


    Zij en Penelope (soon to be Zelda denk ik) lijken heel erg op elkaar so... Best friends perhaps?


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ga zo alle personages doorlezen en aangeven of mijn meisjeskarakter (ookal is ze nog niet af) er een band mee zou kunnen hebben. Dan begin ik zo ook aan mijn jongen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    BadIands schreef:
    (...)

    Zij en Penelope (soon to be Zelda denk ik) lijken heel erg op elkaar so... Best friends perhaps?


    Is goed ^^


    take me back to the basics and the simple life