• The old days of Hogwarts





    STORY

    We gaan terug naar het jaar 1900. De tijd waarin studenten in alle rust naar school konden gaan om de magische kunsten onder de knie te krijgen. Het jaar 1900, de jaren voordat Tom Riddle opstond als Voldemort en zijn ideeën doordraafde in twee oorlogen. Het jaar 1900, tientallen jaren voordat Harry Potter vocht tegen Voldemort. Deze RPG speelt zich af op Hogwarts. Studenten krijgen de kans om zich te ontwikkelen tot talentvolle tovenaars en heksen. Er wordt niet gesproken van slechte tovenaars, want die lijken nog niet te bestaan. Wordt jouw personage de beste zwerkbalspeler of de grootste ellende met fabeldieren?
    Om buitensluiten te voorkomen, zit iedereen in het zesde leerjaar


    PERSONAGES
    Naam | User | Faceclaim | Pagina
    Gryffindor
    • Zelda Nikki Haynes | BadIands | Amelia Zadro | 1.2
    • Ruby Taylor Savore | BIack | Cara Delevigne | 1.6
    • Evelyn Laurel Crawford | Aveyard | Kathryn Prescott | 1.9
    • ? | Aliyah | ? | ?
    • ? | RINGO |? | ?
    • David 'Davey' Nathaniel Devlin | Ziegler | Evan Peters | 1.3
    • Mason Aslan Von Leirko | Beaufort | Simone Nobili | 1.9

    Ravenclaw
    • ? | Hashtag | ? | ?
    • Amorie Germaine Montgomery | Ziegler | Sophie Turner | 1.3
    • Veronica 'Ronnie' George | Gunnulfsen | Starlie Cheyenne Smith | 1.5
    • Dandelion Saint Gallileo | Catastrophes | Elle Fanning | 1.7
    • Lia Rose Carter | Bishou | Barbara Palvin | 1.11
    • Evander Buchanan Mackintosh | Kirigaya | ? | 1.4
    • David Anthony Murphy | Belmont | ? | 1.8
    • Nathaniel Gabriel Maximus Montgomery | Olympiodoros | ? | 1.9
    • ? | Aliyah | ? | ?

    Huffelpuff
    • Ruth Mae Parkin | Belmont | ? | 1.10
    • Florence Eilidh Deforest Feyre | ? | 1.3
    • Sophia 'Soof' Adriana Daiyh | WrittenWords | Nina Dobrev | 1.10
    • Tedrick Michael Sullivan | Rutherforth | Brandon Logie | 1.4
    • Anton Richard Grace | RlNGO | Oliver Johnstone

    Slytherin
    • Aster Robin Murphy | Rutherforth | Michelle Ramone | 1.6
    • Rhodé Levantis | Mignon | Nina Agdal | 1.6
    • Emily "Em" Gabrielle Dastreé | Laetitia | Ashley Benson | 1.5
    • Mary-Louise Aura Webb | Beaufort | Gina Vaia | 1.9
    • Harley Kinsley King | Superior | ? | 1.9
    • Chrysanthe 'Chris' Aphrodité Damaris Lestrange | Olympiodoros | ? | 1.6
    • Celebran Serpen von Leirko | BIack | Lucky Blue Smith | 1.1
    • Oisin Brody O Damhaín | BadIands | Mikkel Jensen | 1.5
    • Jules Nicholas Murray | Gunnulfsen | Max Irons | 1.10
    • Sage Zephyrus Asbury Lestrange | Kirigaya | ? | 1.12


    INVULLIJSTJE

    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Karakter:
    Innerlijk:
    Familie:
    Bloedstatus:
    Relaties:
    Extra:


    EXTRA

    Quidditch
    Gryffindor:
    Captain: Davey Devlin
    Chaser:
    Chaser: Evelyn Laurel Crawford
    Chaser: Ruby Taylor Savore
    Beater: Kilgrave
    Beater: BadIand
    Keeper: Davey Devlin
    Seeker:

    Ravenclaw:
    Captain: Aliyah
    Chaser: Aliyah
    Chaser: Bishou
    Chaser: Evander Buchanan Mackintosh
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Hashtag

    Slytherin
    Captain: Celebran von Leirko
    Chaser: Mignon
    Chaser: Rutherforth
    Chaser: Celebran von Leirko
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Laetitia

    Huffelpuf
    Captain:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Florence Eilidh Deforest


    Prefects
    Gryffindor:
    • Zelda Nikki Haynes
    •
    Ravenclaw:
    • Evander Buchanan Mackintosh
    •
    Huffelpuf:
    • Belmont
    • Rutherforth
    Slytherin:
    • Celebran von Leirko
    • Mignon


    REGELS
    • Je schrijft minimaal 200 woorden
    • Houd geslacht en afdelingen gelijk
    • Geen perfecte personages
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan
    • Geen voorouders van bestaande personages
    • Nieuwe topics worden geopend door BIack, Belmont, Rutherforth en mij
    • Houd het gezellig
    • Geen liefdesrelatie van te voren afspreken, laat dat zich ontwikkelen
    • Het speelt zich af in 1900. Er zijn dus nog geen telefoons, All-stars en Starbuckstentjes



    HET BEGIN
    De studenten zijn allemaal op Hogwarts aangekomen (we slaan dus de treinrit over) en komen aan in the Great Hall. Ze nemen plaats aan hun afdelingstafel en mogen beginnen aan het avondmaal. Zodra het wordt aangegeven, mogen de studenten naar hun slaapvertrekken gaan.
    Have fun!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Celebran "Celeb" Serpen von Leirko


    16 • Year 6 • 10th of June • Pureblood • Slytherin

    'Druif.' Ik werp haar een geërgerde blik en schudt mijn hoofd. 'En je klinkt als mijn moeder, Brannie. Je bent veel te goed voor die afdeling, Veronica. Was je maar een ware Slytherin zoals je neef, Veronica.'
          'Ik ben het met haar eens,' zeg ik, waarna ik toch een druif van haar bord pik.
          'Maar ik wacht je uitnodiging met smart af, Celebran.' Op dat moment besluit een van de Hufflepuffs haar mond open te trekken en ik moet moeite doen, om haar niet op haar plaats te vervloeken.
          'Beter ga je wat aardiger tegen Veronica en over onze afdeling praten en over jou "geweldige" afdeling gesproken... volgens mij ben jij daar ook niet zo geliefd. Ik durf te wedden dat ik meer vrienden binnen die afdeling van je hebt dan jijzelf ooit zult vinden. Ik vraag me af of die familie van je daar zo blij mee zou zijn, zouden ze erachter komen...'
          Een hatelijke lach rolt over mijn lippen. 'Mijn leven draait niet om "vrienden", darling. Mijn familie is trots op me, in tegenstelling wat ik gok dat jouw familie is,' zeg ik en ik werp haar een afkeurende blik toe. 'Veronica is mijn nichtje en ik heb al het recht om over haar te praten zoals ik wil, ze is het wel gewend. Als ik jou was, zou ik je mond houden. Het is dat je een pureblood bent, maar je praat als een vies vuil mudje.' Ik kijk haar walgend aan.
          'Ik spreek je nog wel,' zeg ik tegen Veronica voordat ik me omdraai en wegloop richting de Slytherin tafel, waar ik plaats neem naast een van mijn vele minions en hem ijzig begroet.


    "I had fun in hell, can I come home now?"


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zelda Nikki Haynes
    Griselda • Gryffindor • Beater • Prefect • 16 • Sixth Year
    "A life without danger is a waste of oxygen."

          De vrolijke stemming waar ik eerst in verkeerde is opslag verdwenen en zenuwachtig wiebel ik op mijn plaats heen en weer terwijl ik de twee paar nieuwsgierige blikken die op mij branden een beetje probeer te ontwijken. Tja, hoe moet ik nu aan hun gaan uitleggen dat ik verloofd ben – ver–fucking–lóófd. Niet dat ik iets heb tegen Evander, nee hij is een schatje maar kom op. Gedwongen met iemand trouwen en dat terwijl je pas 16 bent? Nee dank je, daarbij, ik zie Evander enkel als een goede vriend, zoals de meeste mannelijke vrienden die ik heb – niets meer, niets minder. Over mannelijke vrienden gesproken, daar kom mijn tweede beste vriend aangelopen, Davey. Eigenlijk David maar iedereen kent hem als Davey en Davey is ook gewoon een leukere naam.
          'Ik eh..' begin ik zachtjes en stamelend – maar wordt onderbroken door Mason die duidelijk weer eens zijn aandacht is verloren en Davey overenthousiast om de hals vliegt. Lachend kijk ik naar de twee en sta zelf ook even op om Davey te begroeten met een knuffel en een kus op de wang.
          'Nou meid vertel es,' zegt Evelyn met een grijns.
          'Waar waren we ook alweer?' vraagt Mason dan – die let op en ik lach even zachtjes.
          'We waren bij Zel, die wat zou gaan vertellen.' mijn glimlach is spontaan verdwenen, als sneeuw voor de zon en ik slik even. Schattend kijk ik het drietal kort aan en schud dan mijn hoofd terwijl ik een wegwerp gebaar maak met mijn hand.
          'Nee laat maar, ik vertel het wel een andere keer.' twee redenen dat ik de confrontatie uitstel: 1.) ik wil niet gelijk de feeststemming verpesten en 2.) Davey is een roddeltante. Niet stom bedoeld maar zodra je hem iets verteld hebt kan je ervan op aan gaan dat de school het binnen een dag, maximaal twee dagen weet. Om nu te zeggen dat ik sta te wachten op al die beoordelende blikken die ik dan zal krijgen – nee bedankt maar ik pas.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2015 - 22:09 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Dandelion Saint Gallileo
    Ravenclaw | 6th year | Pureblood



          'I[/i]k ben er niet van overtuigd dat je zonder hun hulp verloren bent. Ik geloof dat jij het geheim van het universum kunt ontrafelen en daar heb je niemand anders voor nodig. Aye, natuurlijk wil ik je vergezellen. Het zou me een eer zijn, cannie bonnie Lioness.' Er ontstond een grote glimlach op haar gezicht bij het horen van deze woorden. Ze was inderdaad goed genoeg om precies te verstaan wat hij zei. Wellicht had ze extra haar best gedaan om indruk te maken — alhoewel ze gewoonweg verliefd was geworden op de Schotse taal op het moment dat ze hem hoorde. En zodra Dandelion haar tanden ergens in zette, deed ze dit met volledige overgave.
          'Dat is afgesproken dan, Lavender.' Ze verschoof iets op haar stoel, zodat ze hem aan kon kijken zonder haar nek al te veel te belasten. Hij zag er goed uit; even onberispelijk als altijd. Natuurlijk waren zijn ouders op zoek naar een goede partij voor hun zoon. En die partij bevond zich in Zelda. Lion had geen idee hoe ze zich er bij voelde, alhoewel ze op het moment dat hij het haar had verteld wel had aangeboden de rol van maid of honour op zich te nemen.
          'We hebben nog een heel jaar voor we ons druk moeten maken om de toekomst.' Ze legde haar hand bovenop de vingers die de rug van de stoel omkrulden. 'Laten we er van genieten,' besloot ze, hem een bemoedigend kneepje gevend. Haar handen maakten hun weg terug naar het boek op het moment dat ze de ogen van het meisje naast haar voelde prikken, waarop ze nogmaals de zaal doorblikte. Het liefst vertrok ze direct omhoog om te zien hoe het Skifter verging, en zou ze haar kamer voor een nieuw jaar opmaken. Maar dat zou nog even duren, en in de tussentijd had ze weinig zin om nog meer te eten.



    Feel the fire, but do not succumb to it.

    // BadIands went AfterIife //


    I just caught the wave in your eyes

    //Ik probeer zo snel mogelijk weer te reageren, maar heb het extreemdruk met school


    Big girls cry when their hearts are breaking

    [Aveyard became Selene Channary Jannali BIackburn (hoofdletter i ipv L)]


    take me back to the basics and the simple life

    leeft hier nog iemand :x?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Me, but I'm waiting :x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Me too, maar ik ben ook aan het wachten...

    //Well I posted so Sara, Sanne or Leonie... *hinthint*


    I just caught the wave in your eyes

    AfterIife schreef:
    //Well I posted so Sara, Sanne or Leonie... *hinthint*


    [I'm gonna try and post this vacation! Maar ik heb het n beeeeeeetj erg druk :')]


    take me back to the basics and the simple life