• Tattooed & Trouble



    Een perfect leventje wilt iedereen wel. Je hoeft maar met je vingers te knippen en je krijgt het. Een groep jongeren aan de rand van Londen weet precies hoe dit leven werkt. Maar is het eigenlijk wel zo perfect? Deze jongeren weten niet welke problemen de rest van de wereld met zich meedraagt en kennen alleen hun 'goede' leven waardoor ze al snel ook het vooroordeel 'uit de hoogte' of 'arrogant' krijgen.
    Het enige probleem wat hun wel zien zijn de straatjongeren. Een groep jongeren die op straat leeft en hun het leven zuurt probeert te maken door bijvoorbeeld elke avond de muren van hun huizen te bekladden met graffiti. Dit elk met een eigen reden.
    Tot zij stuk voor stuk betrapt worden door een van de andere jongeren en aan hen verbonden moeten worden, om zo in contact te komen met elkaar wereld.

    De jongeren met het perfecte leven
    • Lenina Kamilia Kodazovic Polovina 1.1
    • Elijah Joseph Greenwood Philip 1.3
    • Cain Nathaniel Johnson Vellichor 1.2
    • Lynn Charlotte Morrison Mirin 1.2
    • Tess Lynn Clairs LanieH 1.5
    • Finnick “Finn” Joseph Campbell Tuck 1.7
    • Alvera Varinia Castillo Eavan 1.7
    • Owen Jace Wakefield Malikx 1.4
    • Gereserveerd Sonder
    • Jaylano Logan Lockheart Aleatory 1.7

    De jongeren van de straat
    • Shane Braylen Irwington Aleatory 1.3
    • Damian Mathews Tuck 1.3
    • Willow Ayo Clemons GusWaters 1.3
    • Aiden Lucas Harrison Malikx 1.1
    • Mackenzie Angelina Baxter Gunnulfsen 1.7
    • Alfie Oliver Lewis MikeGClifford 1.6
    • Alexis Ivy Heartswell Vellichor 1.4
    • Gereserveerd Feliana
    •
    •

    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Eventuele relaties:
    Extra:


    Regels:

    •Reserveringen blijven 48 uur staan en vervallen erna zonder pardon.
    •Minimaal 250 schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden en het is niet heel lastig.
    •Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    •Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    •Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    •Topics worden alleen aangemaakt door Aleatory


    Topics:
    • Praattopic
    • Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 8:23 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag ik een meisje van de straat reserveren?

    [ bericht aangepast op 6 dec 2015 - 18:05 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Mag ik een jongen van de staat reserveren? Ik vul het thuis in. X


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Mag ik een meisje met perfecte leven reserveren? Ik vul het morgen of vanavond in.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Mag ik een jongen van de straat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een jongen reserveren met een perfecte leven?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya





    "Prva Ljubezen naj me spominja na ta December"


    Rol: Jongere met "perfecte" leven.
    Naam: Lenina Kamilia Kodazovic
    Leeftijd: Lenina is momenteel achttien jaar, ze verjaart op 16 November, waardoor haar sterrenbeeld schorpioen is.
    Nationaliteit: Lenina is van Sloveense afkomst, maar ze bezit ook Bulgaars en Russisch bloed.
    Innerlijk: Lenina wordt vaak bestempelt als een arrogante trut. Dit klopt soms maar deze jongere is vaak een medelevende persoon die graag iedereen wilt helpen. Ze leeft met een roze bril op; ze denkt dat alles in het leven perfect is. Dat komt doordat Lenina's leven wel heel dichtbij de betekenis van perfect komt. Ze woont namelijk in de rijkste wijk van haar stad en zelfs van de inwoners van die wijk zijn haar ouders een van de rijkste. Lenina is tegenover de mensen die haar accepteren zoals ze is een aardige zelfverzekerde meid die soms wat arrogant is. Tegenover mensen die ze niet kent is ze vaak de rijke troela die alleen maar nog rijker wilt worden. Daardoor mogen sommige mensen haar niet echt en dat haat ze stiekem toch wel het meest. Lenina is een dappere dame die vaak op avontuur gaat wat vaak slecht afloopt.
    Uiterlijk: Lenina is van Slavische afkomst waardoor sommige meteen denken dat Lenina een of andere Svetlina is. Dit is echter niet zo; Lenina is een shy beauty, ze is mooi maar dat beseft ze niet. Haar golvende,bruine lokken komen tot haar middel en haar bruine ogen stralen altijd. Ze is slank gebouwd en ze is redelijk lang met haar 1.76m. Lenina draagt vaak casual kleding; een effen top met een leren jas gecombineerd met skinny jeans en hoge,zwarte hakken. Ze houdt vaak haar Make-up naturel en ze houdt haar haar vaak los.
    Verleden: Lenina heeft geen moeiteloze jeugd gehad. Haar ouders zijn rijk en ze heeft meer vrienden dan het aantal vingers dat ze bezit. Ze leefde een luizenleven en ze heeft geen ene besef gehad hoe de hele wereld nou echt is. Al sinds klein meisje denkt ze al dat de wereld perfect is en dat iedereen elkaar hartstikke aardig vindt. De waarheid deed daarom ook pijn toen ze er langzamerhand achter kwam dat dit allen niet waar was. Lenina besloot zich toen af te sluiten van de harde wereld en zich daarom enkel te focussen op haar luxe leventje in de dure wijken van Londen. Dit veranderde toen ze als vijftienjarige last kreeg van Anorexia, waar ze net van de dood ontsnapte en nu nog genezende van is.
    Eventuele relaties:
    Cain|•| Jeugdvrienden~ Cain en Lenina kennen elkaar al jaren. Ze kennen elkaar door en door en Lenina vindt echt dat Cain net een broer voor haar is die ze nooit heeft gehad. Cain is ook een van de weinige die haar meest duistere geheim kent.
    Eljiah "Eli"|•| Elijah en Lenina ontmoeten elkaar toen Elijah net woonde in London. Ze werden meteen vrienden en ze vertrouwen elkaar met al hun geheimen.
    Extra's: Lenina covert populaire liedjes op YouTube. Ze zingt dan vooral liedjes in het Engels of Sloveens. Thuis leert ze ook Bulgaars, en Russisch aangezien dat deels haar roots is. Lenina heeft een eetstoornis gehad, waar ze genezende van is.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2015 - 15:55 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

Mag ik een meisje van de straat?


I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

Iedereen staat erbij c;


If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Een meisje met het perfecte leven voor mij svp?


We've lived in the shadows for far too long.

Mag ik ook een meisje van het perfecte leven?


Don't judge my choices without understanding my reasons.

Heeft iemand iets gedaan met HTML-codes? 'T topic ziet er heel vreemd uit bij mij.


I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

Ik denk dat het komt door die ene rol en de code van die quote ^^

En ik zet jullie erbij ^^


If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer



Rol: Jongeren van de straat
Naam: Aiden Lucas Harrison
Leeftijd: Aiden is 19 jaar. Zijn verjaardag is op 17 maart en zijn sterrenbeeld is dus vis.
Nationaliteit: Aiden is half Pakistaans maar is geboren in Londen, Engeland.
Innerlijk: Aiden is verlegen maar toch niet. Hij komt niet verlegen over maar heeft wel een soort van sociale angst. Hij loopt liever gewoon op zijn eentje grafitti te spuiten of te tekenen. Hij heeft wel een paar vrienden, maar die weten wanneer ze hem gerust moeten laten. Hij heeft soms last van woede aanvallen als het hem teveel word of hij word uitgedaagd. Hij heeft ook de kracht om iemand te troosten en komt soms uit de hoek met goede adviezen. Soms denken ze dat Aiden een klootzak is omdat hij heel simpel in het leven staat voor mensen die hij niet kent maar eigenlijk kan hij heel diep overkomen. Hij heeft theorieën die niemand anders heeft. Hij houd meestal ook zijn gevoelens voor zich zelf of hij uit ze naar mensen die hij vertrouwd.
Uiterlijk: Je ziet meteen dat Aiden van Pakistaanse afkomst is. Zijn getinte huid maakt dat duidelijk. Hij heeft ravenzwarte haren en donkerbruine ogen. Hij heeft een redelijk gewone lengte van 1m76. Hij heeft een kleine baard laten staan en zo komt het ruigere meer naar boven. Aiden staat vol met tatoeages en vind ze stuk voor stuk prachtig en is er dan ook trots op dat hij ze zelf heeft getekend. Hij draagt vaak Skinny jeans met een brede shirt erop aan maar ook strakke shirts kunnen hem bekoren zo zie je vooral zijn spieren en tatoeages. Niet dat hij veel opschept over zijn spieren. Als hij een bad hairday heeft draagt hij vaak een Beani.
Verleden: Aiden had een moeilijke jeugd. Mensen pesten hem omdat hij meer van tekenen en kleuren hield dan van voetbal. Zijn vader had hun gezin verlaten toen Aiden zeven jaar was en hij had de zin gezegd 'Je bent mijn tijd niet waard.' Dat had hem gekwetst daarom hield hij zijn gevoelens voor zich zelf. Zijn moeder is er nog altijd voor Aiden daarom heeft hij een sterke band met haar.
Eventuele relaties: op dit moment nog niet. Aiden is Biseksueel. Hij heeft wel een heel goede band met Shane. Aiden vertrouwd Shane voor de volle honderd procent. (Kan groeien in de RPG hopelijk ;3)
Extra: Aiden rookt, hij zet ook graag zelf tatoeages op andere mensen of op zich zelf. Hij slaapt liefst in de dag en is een nacht mens. Zijn slaapuren zijn helemaal door elkaar. Hij hoopt iemand te vinden die met hem nachtelijke activiteiten te gaan doen zoals taart te gaan eten bij een wegcafé.

[ bericht aangepast op 8 dec 2015 - 9:37 ]


When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

Zou ik mogen wisselen van een meisje naar een jongen met het perfecte leven? En dan eventueel nog een meisje van de straat erbij?


We've lived in the shadows for far too long.

Khronos schreef:
Zou ik mogen wisselen van een meisje naar een jongen met het perfecte leven? En dan eventueel nog een meisje van de straat erbij?


Heel graag zelfs! En als er iets meer mensen van het perfecte leven komen mag dat altijd nog


If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer