• Welkom!

    Er kan nog meegedaan worden



    Laat ik mezelf voorstellen. Ik ben jullie host dit jaar 'Lady Death'. Ja ik weet het, niet echt een originele naam. Who cares?

    Jullie zijn hier vandaag bijeengekomen omdat jullie interesse hebben getoond voor 'The Death Games'. Voor de niet wetende onder ons, laat ik maar even uitleggen wat dit wonderbaarlijke evenement inhoudt.

    'The Death Games' is een glorieuze happening dat eens in de vijf jaar gehouden word.
    Het houdt in dat een tiental mensen zich inschrijven bij ons om zich vrijwillig over te leveren aan onze zorgen. Wees behoed, onze zorgen moet je niet al te hoog in het vaandel nemen, want het heet niet voor niets 'The Death Games'. Wij zullen er enkel voor zorgen dat jij je de komende drie opvolgende dagen zeker niet zult vervelen.


    Object kiezen.
    Na het inschrijven zullen de deelnemers één voor één een kamer binnengeroepen worden waar allerlei objecten uitgestald zijn. Dit is niet zomaar doelloze prullaria, het is de belangrijkste keuze die jij in je gehele leven zult maken.
    Elk object op de tafel correspondeert met één van onze geliefde creaturen.
    Eenmaal gekozen is er geen weg meer terug, dan staan zowel jij als je object aan elkaar gekoppeld en kan het object ook niet meer gekozen worden.
    Het corresponderende wezen zal hetgene zijn wat jij moet zien te overleven in 'The Valley'. Je corresponderende wezen zal voor het grootste gedeelte ook alleen maar achter jouw aan zitten, tenzij hij echt niet om de andere aanwezigen heen kan en het zelfverdediging is. LET OP: Je mag elkaars creatuur niet vermoorden.

    Pakketten.
    Door middel van een loting zal een pakket aan elke deelnemer gekoppeld worden. Deze bepaald je start positie in 'The Death Games'.
    Dit kan het makkelijker voor je maken of moeilijker. Heb je een relatief simpel wezen maar pakket zwart, dan zou je nog moeite kunnen krijgen.
    Heb je pakket goud en een moeilijk wezen, dan zijn je kansen om te overleven al een stukje groter.

    De pakketten zijn als volgt;

    Goud
    - Schuilplaats
    - Eten
    - Jachtmes
    - Kleine survivalkit
    - Pistool met 3 kogels
    - Aanvullend EHBO kistje
    - Plattegrond

    Groen
    - Schuilplaats
    - Jachtmes
    - Kleine survivalkit
    - Aanvullend EHBO kistje
    - Plattegrond

    Blauw
    - Jachtmes
    - EHBO kistje
    - Plattegrond

    Rood

    - Jachtmes
    - Plattegrond

    Zwart
    - Plattegrond



    In het kleine survivalpakket zit het volgende :
    -Touw
    - Vuurstarter
    - 5 waterzuiveringstabletten
    - Kompas
    - Onderkoelingsdeken
    - Druivensuiker strip van 10 tabletten
    - Desinfecterende doekjes


    EHBO Kistje
    - 3x rollen snelverband
    - 10x pleisters
    - 5x Hechtpleisters
    - 1x Hechtdraad 1 meter
    - 1x pincet
    - 1x Mitelladoek
    - 1x Strip met 10 pijnstil tabletten

    Zodra iedereen diens object en pakket heeft worden de deelnemers los van elkaar 'The Valley' binnen gelaten en is het jouw taak om drie gehele dagen te overleven.
    De volle 72 uur.
    Elke creatuur heeft een zwakke plek. Lichamelijk, mentaal of een voorwerp. Dit gegeven is iets waar je ook achteraan kan jagen. Dit zal het creatuur van je af houden en mogelijk de kans geven om het te doden. Deze dingen zijn verspreid door 'The Valley' heen.



    - Plattegrond van 'The Valley' komt binnenkort-


    Een aantal regels:
    - Elkaar helpen is toegestaan.
    - Elkaar vermoorden is toegestaan.
    - Elkaars creatuur vermoorden is NIET toegestaan.
    - Delen in pakketten is NIET toegestaan.
    - Meerdere inschrijvingen uit dezelfde familie is toegestaan.
    - Vriendengroepen zijn toegestaan.
    - Dingen meenemen vanaf huis is NIET toegestaan.

    Dus nog even in het kort;
    STAP 1: Schrijf je in.
    STAP 2: Kies een object.
    STAP 3: Ontvang je pakket.
    STAP 4: Betreed 'The Valley'
    STAP 5: Probeer te overleven.
    STAP 6: Win.

    De prijzen zijn als volgt
    - Meedoen is gratis.
    - Bij overlijden : Niets.
    - Enkel overleven : 100.000 euro.
    - Overleven + Dood van het creatuur : 500.000 euro


    Lijst met Creaturen komt zodra de inschrijvingen zijn gesloten en iedereen diens object heeft gekozen.


    Lijst met objecten waaruit gekozen kan worden;


    Bol wol
    Bokaal met water × Aleshanee
    Opgezette vleermuis × Nightmarexx
    Kandelaar met drie kaarsen × Florentina
    Een lichtblauw dagboek × Inclination
    Spiegel × Vellichor
    ]Muziekdoosje × Inktzwart
    Zilveren kam × Negan
    Grote Dennenappel × ItsImpossible
    Een speel set Mikado
    Amulet × Thanatophobia
    Zonnebril
    Oude Griekse vaas × Vellichor
    Een bosje koperkleurig haar × Beater
    Een houten fluitje × Robb216
    Kleurrijke speelblokken
    Schelp × Eavan
    Kroontjesveer × WizardnightM
    Een bosje tulpen
    Zijden sjaal × ItsImpossible
    Pot met chocolade koekjes × jippiejajeej
    Perkamenten scroll
    Een glas rode wijn × Savages
    Kleien beeldje van een ster × RickGrimes
    Vlindervleugels
    Rood lapje stof
    Hertengewei × Fictionalworld
    Wiskundeboek × Therizinosaurus
    Gouden gordel met bloedrode robijnen
    Portretfoto victoriaanse vrouwengroepje × Mignon
    Sneeuwklokje
    Rood met Witte zuurstok
    Mondkapje × Chocoladekoekje
    Wattenstaafje





    Bij het onderteken van een verklaring van dat je vrijwillig meedoet en de organisatie niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor je dood vind je op een tafeltje ernaast het inschrijfformulier. Graag het volgende vermelden en bijvoegen;
    Naam:
    Leeftijd: 18+
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Object:
    Bijlage 1: foto + Verdere uiterlijke kenmerken:
    Karaktereigenschappen:
    Angsten {Wees gerust, hier doen we niet echt iets mee}:
    Verleden / familie:
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Eventuele mededelingen:
    Reden van meedoen:

    Regels van de RPG

    > 16+ is toegestaan
    > Grof taalgebruik is toegestaan, maar hou het netjes.
    > Stukjes niet korter dan 250 woorden.
    > Ga normaal met elkaar om en vermoord niet zomaar out of the blue andermans personages.
    > Gelieve alleen vanuit je eigen personage handelen, dus niet die van anderen 'overnemen'.
    > OOC tussen <> [] of {}, desnoods een andere kleur.
    > Graag de naam van het personage bovenaan elke post.
    > Max. 2 personages per persoon.
    > Geen METAGAMING.
    > Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Deelnemers

    Mannen:

    × Dean Charles Sawyer × stucky × Zilveren kam × Banshee
    × Eren James Blackwood × Inclination × Lichtblauw dagboek × Zombiefamilie Tinbar
    × Lloyd vaughn × Mignon × Portretfoto van Victoriaans vrouwengroepje × 2 heksen
    × Keith Jackson Callen × Dirtyd × Amulet × Weerwolf
    × Emiel Elijah Rostville[ × Caprice × Kandelaar met drie kaarsen × Spookhond / Hellhound
    × Rogier Brooks × Ewijn × Wiskundeboek × Sfinx
    × Keyon Duwane × WizardnightM × Kroontjesveer × 3 Harpijen
    × Seth ‘Sebastian’ Walker × Robb216 × Houten Fluitje × 3 Satyr
    × Kadir 'Kay' Demin × ItsImpossible × Zijden Sjaal × Reuzen Tarantula
    × Taylor Wilson Gray × Guiltility × Zonnebril × Gorgon

    Vrouwen:

    × Srikalpana × Fictionalworld × Hertengewei × Cernunnos
    × Severina Darija Pavlovic × schuyler × Glas rode wijn × Incubus
    × Gereserveerd voor Deryth × Schelp × Meermensen
    × Faervel Morgwen Cúthalion × Aleshanee × Bokaal met water × Eenhoorn
    × Gereserveerd voor Emeldir × Bosje koperkleurig haar × Manticore
    × Lucy Jones × Nightmarexx × Opgezette Vleermuis × Aswang
    × Elisa Nightwood × ItsImpossible × Grote Dennenappel × Treant
    × Jessy Nightwood × jippiejajeej × Pot met chocoladekoekjes × Krampus
    × Miya Miracle × Inktzwart × Muziekdoosje × Sugar Plum Fairy
    × Cornelia Eloïse Aisling × DreamerN × Spiegel + × Bloody Mary
    × Allyssia Mary Parker × Chocoladekoekje × Mondkapje × Kuchisake Onna



    Hoe ben ik op dit idee gekomen?
    Ik zag laatst de film 'The cabin in the woods' weer en daar was dus ook het gegeven dat ze onbewust een bepaalde handeling met een object moesten voltooien waarmee ze hun wezen kozen die hen gezelschap zou komen houden. De gehele kelder stond vol met allerlei dingen. Iets van veertig of meer voorwerpen. Toen dacht ik hé, wat als ... En TADA!


    Speeltopic 1
    Dossier van Creaturen

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 20:36 ]


    Credendo Vides

    Iemand die een relatie iets met Emiel wil pb me maar.

    Komt er trouwens nog een praattopic? Is wel handig.


    Aan niets denken is ook denken.

    Nadezhda is klaar!
    Iemand eventuele relaties ?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Florentina schreef:
    Iemand die een relatie iets met Emiel wil pb me maar.

    Komt er trouwens nog een praattopic? Is wel handig.


    Op dit moment ben ik druk bezig met de achtergrond informatie van de wezens bezig. Ik zal kijken of ik morgen of overmorgen een praattopic kan openen.


    Credendo Vides

    topictitel aangepast omdat er HTML codes werden gebruikt, deze mogen niet op Quizlet gebruikt worden omdat ze de site ontregelen.
    Daarnaast heb ik ook het woordenaantal toegevoegt, ik heb het tussen de haakjes gezet die in het begin werden gebruikt, als je liever iets anders ziet laat het maar weten en dan pas ik het aan.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Mag ik een man met als voorwerp een wiskundeboek?

    Mag het btw een door mij eerder gebruikt (en hierop aangepast) personage zijn? Hij is zo leuk, maar de RPG waarin ik hem gebruikte liep zo gauw dood ):

    [ bericht aangepast op 12 dec 2015 - 17:19 ]


    Stenenlikker

    Srikalpana


    (Sri= uitstraling schoonheid vesprijden van licht. Kalpana= voorstellen, fantasie)


    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouw
    Nationaliteit: Indisch (Uttar Pradesh, het oost noorden dichtbij Nepal)
    Object: Hertengewei

    Bijlage 1: foto + Verdere uiterlijke kenmerken:
    Srikalpana is best lichtgebouwt, maar door al dat werken op het platteland wel gespiert. Ze heeft donkerbruine haren en ogen. Ze heeft een rechte neus en een lichtgetinte huid. Haar benen zijn qua verhouding kort, maar sterk en haar buik lang. Ze heeft lange armen die sterk zijn geworden door het sjouwen van spullen. Ze is 1.50, iets korter dan een gemiddelde Indiër.


    Karaktereigenschappen:
    Vanbuiten is ze stil, maar vanbinnen tolt het van gedachtes. Meestal zijn dat wraak gedachtes en reflecties van het verleden. Om de zoveel tijd moet ze dit uiten door te schreeuwen, vechten of weg te rennen. Srikalpana is niet iemand die schrikt als ze iemand heeft vermoord, maar juist de macht voelt. Al zou ze nooit een vreemde zomaar vermoorden, laat staan een familielid of vriend.
    Sinds ze iemand heeft vermoord is ze behoorlijk verandert; wraaklustiger, sadistischer, trotser, angstiger, maar vooral beschermmender. Soms haat ze zichzelf en schaamt ze zich voor haar moord, maar direct daarna voelt ze zich ongelofelijk trots dat ze het durfde. Het was toch immers uit verdediging?
    Srikalpana is hindoeïstisch en gelooft dus dat een ziel van een dode in een ander lichaam terecht komt. Ook hebben hindoes respect voor het leven. Srikalpana is daarin een uitzondering met haar woede uitbarstingen. Ze is dan ook ontzettend bang voor elk mens of dier die zich hetzelfde gedraagt als haar slachtoffers. Ze is ook bang voor haar volgende leven, want moorden word niet gewaardeerd.
    Naast dit is ze enorm nieuwsgierig en volgt ze mensen de hele dag. Al lijkt dat niet zo wanneer ze koeien staat de melken of staart na de lucht. Ze houd van spanning en kan zichzelf moeilijk beheersen hierin. Vooral omdat ze mensen niet snel vertrouwd en haar gevoelens nogal overdreven zijn.
    Al lijk zo sterk en moordlustig van de buitenkant, ze is eigenlijk heel kwetsbaar. Regelmatig valt ze in een grote huilbuil en is ze bang voor bijna iedereen. Ze vertrouwt zichzelf niet en wenst naar verandering. Hierin raakt ze continu door de war, want is ze wel goed bezig? Mag ze wel trots zijn? Ondanks dit is haar moordenaars kant alleen maar sterker geworden.


    ‘Ik weet wat jij voelt, wat jij denkt. Maar wie is hier held? En wie is hier de slechte? Begrijp jij dat?’



    Angsten:
    Ze is bang voor mensen of dieren die lijken op haar slachtoffers, omdat hindoes geloven in wedergeboorte. Ze is bang voor de dood van haarzelf, maar ook van vrienden en familie. Maar vooral voor haar agressie en egoïsme, de duistere kant in haar. Ze wil helemaal niet moorden, maar gewoon rust en vrede. En omdat ze weet dat ze slecht bezig is, is ze bang voor bovennatuurlijke dingen. Want misschien zijn de goden wel boos op haar.

    Verleden / familie:
    Srikalpana woonde in een dorp. Vanaf haar

    zesde moest ze hard werken op de boerderij van haar ouders: koeien melken, (vies) water halen, koken. Ook moest ze soms zorgen voor haar broertje (4) en twee zusjes (1 en 3) als haar vader en moeder naar de stad moesten om melk en wol te verkopen. Srikalpana voelde zich daarom erg verantwoordelijk voor haar broers en zussen. Naarmate ze ouder werd moest ze steeds meer werken op de boerderij en soms zelfs mee naar de stad. Ook haar broer en zussen werden ouder en op haar 16e nam ze de boerderij over.
    Haar zusje, toen 13 werd ontvoerd door haar ‘bruidegom’ en moest met hem ‘trouwen’. Srikalpana wist toen nog van niks, maar kwam er later achter toen ze het zusje met een veel te oude man van 30 in de stad zag lopen. Ze pakte het eerste wat ze zag: brandend wierook bij de kraam naast haar. Woest pakte ze het uit de hand van de eigenaar en gooide ze het naar de man. De kleren van de man zaten vol vlammen. De man kwam op Srikalpana’s kraam om de vlammen met melk te verdoven. Maar de woedende 16 jarige duwde hem weg en gooide glas stukjes in zijn gezicht. Haar zusje keek wanhopig naar haar en probeerde het te stoppen, maar dat lukte niet. De man was sterker dan Srikalpana en won het gevecht, al kwam hij er niet zonder schrammen van af. Het zusje ging met haar grote zus mee naar huis.
    Twee dagen later viel dezelfde man het huis binnen om zijn ‘bruid’ te ontvoeren. Srikalpana was zo boos dat ze hem terplekke blind heeft gemaakt met een mes en de man vervolgens heeft vermoord. Dat kwam haar zuur te staan.. De broer van de ‘bruidegom’ verwonde op zijn buurt de moordenares aan haar buik. Later die dag was ze zo wraaklustig en gek geworden dat ze een mes meenam en een politie vermoorde om een pistool te krijgen. Ze rende hard weg en schoot slordig op wat politie agenten. Na een paar uur waren haar kogels op, omdat ze talloze keren miste. De politie kwam nog steeds op haar af. In wanhoop actie sprong ze op een bus om er aan te ontvluchten. Dagen daarna werd achtervolgt, daarom besloot ze naar ‘The Death Games’ te gaan. Misschien kon ze haar naam zuiveren
    .

    Sterke punten:
    Ze is erg snel met reageren en is erg goed in voorspellen van gebeurtenissen. Ze is gewend aan een arm leven en heeft doorzettingsvermogen. Met haar 1.50 meter valt ze niet snel op en ze is gewend om veel dingen met zich mee te dragen. Ook is het voor haar geen probleem om mensen te vermoorden als ze boos is. Ze is goed in ontwijken en vechten.

    Zwakke punten:
    Ze is erg gevoelig en kan zichzelf niet beheersen met hevige emoties, daarom is het moeilijk voor haar om uitgebreid een plan bedenken om iemand te vermoorden. Rennen en vluchten is ze niet echt gewend. Ook heeft ze nooit geleert te zwemmen. Ze kan soms gek worden en zichzelf opeens gaan haten, dan schreeuwt en schopt ze en wilt ze dood.

    Eventuele mededelingen:

    Reden van meedoen:
    Als vluchtroute, maar ook uit nieuwsgierigheid.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 15:47 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Debbaut schreef:
    topictitel aangepast omdat er HTML codes werden gebruikt, deze mogen niet op Quizlet gebruikt worden omdat ze de site ontregelen.
    Daarnaast heb ik ook het woordenaantal toegevoegt, ik heb het tussen de haakjes gezet die in het begin werden gebruikt, als je liever iets anders ziet laat het maar weten en dan pas ik het aan.^^



    Oké, het is wel goed zo ^^

    Therizinosaurus schreef:
    Mag ik een man met als voorwerp een wiskundeboek?

    Mag het btw een door mij eerder gebruikt (en hierop aangepast) personage zijn? Hij is zo leuk, maar de RPG waarin ik hem gebruikte liep zo gauw dood ):


    Zal het noteren en ja, van mij mag het. Soms doe ik dat zelf namelijk ook. (;

    Fictionalworld schreef:
    Srikalpana
    (Sri= uitstraling schoonheid vesprijden van licht. Kalpana= voorstellen, fantasie)


    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Nationaliteit: Indisch (Uttar Pradesh, het oost noorden dichtbij Nepal)
    Object: Hertengewei

    Bijlage 1: foto + Verdere uiterlijke kenmerken:

    Karaktereigenschappen:
    Vanbuiten is ze stil, maar vanbinnen tolt het van gedachtes. Meestal zijn dat wraak gedachtes en reflecties van het verleden. Om de zoveel tijd moet ze dit uiten door te schreeuwen, vechten of weg te rennen. Srikalpana is niet iemand die schrikt als ze iemand heeft vermoord, maar juist de macht voelt. Al zou ze nooit een vreemde zomaar vermoorden, laat staan een familielid of vriend.
    Sinds ze iemand heeft vermoord is ze behoorlijk verandert; wraaklustiger, sadistischer, trotser, angstiger, maar vooral beschermmender. Soms haat ze zichzelf en schaamt ze zich voor haar moord, maar direct daarna voelt ze zich ongelofelijk trots dat ze het durfde. Het was toch immers uit verdediging?
    Srikalpana is hindoeïstisch en gelooft dus dat een ziel van een dode in een ander lichaam terecht komt. Ook hebben hindoes respect voor het leven. Srikalpana is daarin een uitzondering met haar woede uitbarstingen. Ze is dan ook ontzettend bang voor elk mens of dier die zich hetzelfde gedraagt als haar slachtoffers. Ze is ook bang voor haar volgende leven, want moorden word niet gewaardeerd.
    Naast dit is ze enorm nieuwsgierig en volgt ze mensen de hele dag. Al lijkt dat niet zo wanneer ze koeien staat de melken of staart na de lucht. Ze houd van spanning en kan zichzelf moeilijk beheersen hierin. Vooral omdat ze mensen niet snel vertrouwd en haar gevoelens nogal overdreven zijn.
    Al lijk zo sterk en moordlustig van de buitenkant, ze is eigenlijk heel kwetsbaar. Regelmatig valt ze in een grote huilbuil en is ze bang voor bijna iedereen. Ze vertrouwt zichzelf niet en wenst naar verandering. Hierin raakt ze continu door de war, want is ze wel goed bezig? Mag ze wel trots zijn? Ondanks dit is haar moordenaars kant alleen maar sterker geworden.


    ‘Ik weet wat jij voelt, wat jij denkt. Maar wie is hier held? En wie is hier de slechte? Begrijp jij dat?’



    Angsten {Wees gerust, hier doen we niet echt iets mee}:
    mensen of dieren die lijken op haar slachtoffers, de dood, haar agressie en egoïsme, bovennatuurlijke

    Verleden / familie:
    Srikalpana woonde in een dorp. Vanaf haar zesde moest ze hard werken op de boerderij van haar ouders: koeien melken, (vies) water halen, koken. Ook moest ze soms zorgen voor haar broertje (4) en twee zusjes (1 en 3) als haar vader en moeder naar de stad moesten om melk en wol te verkopen. Srikalpana voelde zich daarom erg verantwoordelijk voor haar broers en zussen. Naarmate ze ouder werd moest ze steeds meer werken op de boerderij en soms zelfs mee naar de stad. Ook haar broer en zussen werden ouder en op haar 16e nam ze de boerderij over.
    Haar zusje, toen 13 werd ontvoerd door haar ‘bruidegom’ en moest met hem ‘trouwen’. Srikalpana wist toen nog van niks, maar kwam er later achter toen ze het zusje met een veel te oude man van 30 in de stad zag lopen. Ze pakte het eerste wat ze zag: brandend wierook bij de kraam naast haar. Woest pakte ze het uit de hand van de eigenaar en gooide ze het naar de man. De kleren van de man zaten vol vlammen. De man kwam op Srikalpana’s kraam om de vlammen met melk te verdoven. Maar de woedende 16 jarige duwde hem weg en gooide glas stukjes in zijn gezicht. Haar zusje keek wanhopig naar haar en probeerde het te stoppen, maar dat lukte niet. De man was sterker dan Srikalpana en won het gevecht, al kwam hij er niet zonder schrammen van af. Het zusje ging met haar grote zus mee naar huis.
    Twee dagen later viel dezelfde man het huis binnen om zijn ‘bruid’ te ontvoeren. Srikalpana was zo boos dat ze hem terplekke blind heeft gemaakt met een mes en de man vervolgens heeft vermoord. Dat kwam haar zuur te staan.. De broer van de ‘bruidegom’ verwonde op zijn buurt de moordenares aan haar buik. Later die dag was ze zo wraaklustig en gek geworden dat ze een mes meenam en een politie vermoorde om een pistool te krijgen. Ze rende hard weg en schoot slordig op wat politie agenten. Na een paar uur waren haar kogels op, omdat ze talloze keren miste. De politie kwam nog steeds op haar af. In wanhoop actie sprong ze op een bus om er aan te ontvluchten. Dagen daarna werd achtervolgt, daarom besloot ze naar ‘The Death Games’ te gaan. Misschien kon ze haar naam zuiveren
    .

    Sterke punten:
    ze is snel met reageren, is in haar boosheid niet bang om te moorden,

    Zwakke punten:

    Eventuele mededelingen:

    Reden van meedoen:
    Als vlucht en om haar naam te zuiveren, maar ook uit nieuwsgierigheid.


    Zou je de leeftijd willen veranderen naar 18+? 'The Death Games' valt namelijk achter de meerderjarigheidsgrens.
    En wat bedoel je precies met haar naam zuiveren in 'The Death Games'? En heeft ze geen achternaam?

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 13:49 ]


    Credendo Vides

    Zou ik misschien een vrouw met als object een opgezette vleermuis mogen?

    Naam: Lucy Jones
    Leeftijd: 23 jaar
    Geslacht: Vrouw
    Nationaliteit: Iers
    Object: Opgezette Vleermuis
    Bijlage 1 ((uiterlijk)): Lucy heeft kastanjebruin haar en grijze ogen. Ze heeft ook een kleine tatoeage van de tekst ‘Never stop dreaming’ op haar linker-bovenarm staan. Ze heeft, buiten dat, ook een paar littekens. Ze heeft er op haar rechterarm en buik een. Op haar rug heeft ze er meerdere kleintje en ook een kleine die langs haar rechteroog loopt, maar dit verbergt ze meestal met make-up. Lucy draagt, als ze alleen is, meestal lange sweaters en comfortabele broeken. Als ze bij meerdere mensen is, draagt ze echter iets minder comfortabele, maar meer toonbare kleren, vanwege haar angst om te falen. Ze heeft geen piercings. Ze is ook best wel klein, ze is slechts 1.62 m
    Karaktereigenschappen: Lucy is een creatief meisje dat meestal kalm blijft onder de meeste situaties. Als de situaties echter uit de hand lopen, kan ze gaan stressen. Ze is wel een dromer, en betrapt haarzelf vaak op dromen, soms ook in erge situaties. Lucy heeft een hele grote fantasie en praat niet zoveel. Ze geniet van de stilte om haar heen maar kan ook vlot babbelen met iemand die ze mag. Tegen mensen die ze niet mag is ze meestal bot, koppig en soms zelfs gemeen tegen. Lucy wordt soms ook 'Lucifer' genoemd, wat ze totaal niet erg vind. Veel mensen beweren dat haar naam van de naam 'Luciana' komt, wat niet waar is. De echte oorsprong kom je nog wel achter. Lucy heeft een enorm hart voor dieren maar als het moet kan ze dat grote hart ook wel wat 'kleiner maken'. In het algemeen huilt ze best snel, maar niet echt waar veel mensen bij zijn. Bij mensen die ze mag huilt ze ook niet zo vaak uit, ze wilt niet als 'watje' bestempelt worden. Ze is een echte sarcastische, bijdehand, koppige ezel. Ze is slim en sluw, een perfecte combinatie volgens haar. Ze kan best misleidend zijn en vind het leuk om mensen te 'manipuleren', maar soms heeft ze een dipje en doet ze dat niet. Lucy is op zich dus best normaal, maar als ze zich bedriegt voelt kan ze zich dierlijk gaan gedragen, waaronder; grommen, krabben en soms zelfs
    Angsten:
    -Lucy voelt haar totaal niet op haar gemak bij een grote groep mensen.
    -Lucy is -niet zo heel- bang van onweren
    -Lucy heeft een soort van claustrofobie, die ze enkel soms heeft
    -Ze heeft bindingsangst
    Verleden / familie: Lucy heeft een tweelingbroer van wie ze veel houdt. Ze had vroeger een 'anxiety disorder', maar die is met de jaren weggegaan. Soms heeft ze nog wel aanvallen, maar die zijn vaak veel te klein om echt erg te worden bestempeld. Ze is ook een lange tijd depressief geweest, en dat is één van de redenen waarom ze zich inschreef voor 'The Death Games'. Haar vader is al gestorven toen ze nog maar 5 jaar was, en hun moeder korte tijd daarna ook; Toen zijn zij en haar tweelingbroer opgevangen door een pleeggezin dat veel om hun geeft. Bij dat pleeggezin kreeg ze nog een extra broer, waar ze niet zo fantastisch mee opschiet. Ze heeft ook een soort van stoornis dat ze -bijna- altijd stemmen in haar hoofd hoort.
    Sterke punten:
    -Lucy is zowel slim als sluw.
    -Ze is ook snel en lenig, en best sterk
    -Ze is best goed in manipuleren
    Zwakke punten:
    -Lucy is soms wat over emotioneel
    -Ze is echt extreem koppig en doet meestal haar eigen zin
    -Ze heeft het niet zo op mensen
    Eventuele mededelingen:
    Zoals ik al bij angsten zei, Lucy is bang om voor iemand te geven.
    Reden van meedoen:
    Ze was een zeer lange tijd depressief en ze vond dat het leven toch geen nut had. Die depressiviteit is nu wel weg, maar in haar achterhoofd hoort ze soms nog steeds een stemmetje zo een dingen zeggen. Haar pleeggezin is al rijk, dus voor het geld doet ze het niet. Ze wilt gewoon tijdverdrijf om maar te zeggen, het maakt haar niet zoveel uit of ze 'wint' of niet. Dat zou ze natuurlijk wel leuk vinden.


    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 16:22 ]


    It's scary what a smile can hide.

    Ik zal je erbij zetten! (:

    Ze is ook best wel klein, ze is slechts 1.72 m


    Met een lengte van 1.72 ben je niet klein hoor xD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik zal je erbij zetten! (:

    (...)

    Met een lengte van 1.72 ben je niet klein hoor xD


    woops ik bedoelde 1.62m x] En ik wil trouwens zeggen dat ik het een leuk idee/concept vind x3

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 15:42 ]


    It's scary what a smile can hide.

    Mijn rol komt eraan zodra ik mijn huiswerk af heb (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Het is trouwens niet de bedoeling dat er gelijk personages dood gaan?
    Dat zou ik een beetje zonde vinden (gezien de tijd die je in je rol gestoken hebt) haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Nightmarexx schreef:
    (...)

    woops ik bedoelde 1.62m x] En ik wil trouwens zeggen dat ik het een leuk idee/concept vind x3


    Haha, kan gebeuren en bedankt! :D Zoals ik ook al in een spoilerknop in de beginpost gezet heb, heb ik het idee gekregen door een gedeelte uit een horrorfilm - The cabin in the woods- daar hebben ze echter onbewust interactie met objecten die gelinkt zijn aan creaturen. Het is een kort maar interessant stukje uit de film.

    Florentina schreef:
    Het is trouwens niet de bedoeling dat er gelijk personages dood gaan?
    Dat zou ik een beetje zonde vinden (gezien de tijd die je in je rol gestoken hebt) haha


    Dat gebeurd sowieso niet, het ligt er ook vooral aan wat je zelf doet en welke keuzes je maakt. Ik heb een heel dossier voor mezelf achter de hand met de zwakke punten en de sterke punten en bijzonderheden van de wezens. Als het personage bedenkt van ; gooit een steen en het heeft geen zin om het wezen en het maakt het alleen maar geïrriteerd, is je kans om eerder dood te gaan groter. Maar ik denk dat iedereen sowieso de eerste dag wel haalt (;

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 16:45 ]


    Credendo Vides



    Naam: Rogier Brooks
    Leeftijd: 18+ 28
    Geslacht: Mannelijk
    Nationaliteit: Amerikaans
    Object: Wiskundeboek
    Bijlage 1: foto + Verdere uiterlijke kenmerken:Rogier is 1.91 lang en slank gebouwd. Als je hem ziet, zou je ook echt zeggen dat hij lang is. Zijn ogen zijn helderblauw van kleur.
    Hij heeft bruin, flink krullend haar, wat hij draagt tot op zijn schouders. Als hij actief bezig is, heeft hij het meestal in een staartje. Daarnaast als hij zijn haar zat is, draagt hij het ook vast. Hij heeft nog wel eens ruzie met zijn haar wat hem grote ergernissen kan opleveren. Echter is hij trots op zijn lange haar en hij is zeker niet van plan het af te knippen.
    Als hij wat lui is, laat hij nog wel eens een baard staan, maar meestal is hij netjes geschoren.
    Qua kleding houdt hij het meestal simpel. Vooral in de winter is hij verzot op truien.
    Karaktereigenschappen: Rogier is een man die van avontuur en actie houdt, maar liever is hij niet te lang weg van huis. Echt last van heimwee heeft hij niet, maar een verlangen naar zijn vertrouwde thuis zal hij altijd hebben. Hij heeft een beschermend karakter en een groot gevoel voor rechtvaardigheid. Zo helpt hij graag mensen en beschermt ze als dat nodig is. Mensen vinden hem soms alleen wat te beschermend en het is ook mogelijk dat hij een totaal onbekend iemand zal beschermen, terwijl het beter zou zijn als hij voor zijn eigen veiligheid er vandoor ging. Hij is ook erg loyaal naar zijn familie en vrienden en zal hen nooit zomaar in de steek laten.
    Rogier heeft af en toe zijn gestoorde/idiote momenten, hij is dan erg onvoorspelbaar en kan dan vreemde dingen doen. Echter kunnen zijn acties dan meestal geen kwaad, al zal hij dan wel raar aangekeken worden door de mensen in de buurt die hem verder niet echt goed kennen. Hij kan soms ook wat bijdehand zijn naar anderen. Hij weet veel en wilt zijn kennis graag delen, al wordt dat niet door iedereen geapprecieerd. Hij is dan ook niet erg sociaal-handig, hij heeft de sociale zaken niet altijd even goed door.
    Rogier is iemand die liever niet de leiding neemt, maar wel graag inbreng wilt hebben. Hij houd er dan ook niet van als anderen voor hem beslissen. Verder is hij redelijk geduldig. Hij is niet zo dol op wachten en kan dan erg onrustig worden, maar als hij iemand iets moet uitleggen, vindt hij het niet erg als de ander er even over doet om het te begrijpen. Daarnaast is hij vrij zelfverzekerd, hij weet wat hij kan en hoe hij zijn vaardigheden het beste kan gebruiken.
    Rogier is een persoon die vrij makkelijk jaloers wordt, hij kan er ook slecht tegen als iemand hem overtreft in één van zijn vaardigheden. Een haatdragend persoon is hij niet, maar hij heeft ook zeker zijn gemene kanten naar mensen die hij niet mag.
    Angsten {Wees gerust, hier doen we niet echt iets mee}: Rogier heeft altijd al een angst voor de dood gehad, niet per se die van zichzelf, maar vooral die van anderen. Hij kan ook redelijk panisch zijn, betreft de welzijn van vrienden en familie, maar ook op een (donkere) onbekende plek. Dan kan hij schrikken van elk geluid.
    Verleden / familie: Rogier is opgegroeid in een doodgewoon gezin en hij is de oudste van twee kinderen. Zijn zus is twee jaar jonger dan hem. Hij heeft een rustige jeugd gehad zonder al te veel problemen, al heeft hij met zijn avontuurlijkheid zichzelf wel eens in moeilijkheden gebracht.
    Momenteel leeft hij samen met zijn vrouw Marion.
    Sterke punten:
    - Hij is slim en gebruikt graag zijn hersenen
    - Hij heeft ervaring met overleven in de natuur
    - Hij is trouw en vrij dapper
    Zwakke punten:
    - Hij kan het nauwelijks over zijn hart verkrijgen om te doden
    - Op onbekende (en donkere) plekken kan hij behoorlijk panisch zijn
    - Hij raakt in paniek wanneer dierbaren en vrienden in gevaar zijn
    Eventuele mededelingen: Rogier houdt van de natuur en is hier ook vrij vaak te vinden. Het liefst maakt hij lange wandelingen en hij heeft wel eens een nachtje in de buitenlucht doorgebracht, al is hij hier geen grote fan van.
    Daarnaast doet hij aan kendo, een Japanse zwaardvechtkunst.
    Reden van meedoen: Rogier is een man van avontuur en hij kan niet lang stil blijven zitten. Hij moet altijd wat te doen hebben en een beetje avontuur op zijn tijd kan hij niet weerstaan, en dus ook niet de uitnodiging voor de Death Games.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 21:11 ]


    Stenenlikker

    Dean Charles Sawyer

    “I make you feel a way you've never felt before”



          Naam:
    Dean – deen – from a surname
    Charles – charlz – army, warrior

          Leeftijd:
    27, 6/20, gemini
          Object:
    Zilveren kam. Hier zit verder geen reden achter — dit object sprak hem gewoon het meest aan.

          Nationaliteit:
    Brits

          Innerlijk:
    Gevat, gesloten, sluw, nieuwsgierig, complex, moeilijk te definiëren, fantasierijk, rusteloos, intelligent, doorzettingsvermogen.
    Het eerste wat je zal opvallen aan Dean is zijn intelligentie. Van jongs af aan is hij nieuwsgierig geweest naar de manier waarop dingen werken en waarom. Je kan dus ook wel zeggen dat hij erg nieuwsgierig is. Hoewel hij over behoorlijk veel kennis beschikt vindt hij het niet altijd even leuk om dingen te leren en daarnaast kan hij vaak zijn aandacht er niet lang genoeg bij houden. Hij heeft niet veel moeite met dingen waarvoor mentale behendigheid nodig is. Mentaal is hij hierdoor ook redelijk sterk en kan hij veel hebben.
          Wanneer je Dean voor het eerst ontmoet is hij meestal wat terughoudend — iets wat veel mensen verwarren met verlegenheid. Daar moet je –je dus niet in vergissen want dat is hij absoluut niet. Hij kijkt echter liever eerst de kat uit de boom voordat hij echt met je gaat praten. Dit heeft natuurlijk ook te maken met de omstandigheden waarin hij zich verkeert.
          Doordat Dean nogal een dominant innerlijk schrikt hij al snel mensen af. Hij is echt standvastig in de keuzes die hij maakt en heeft moeite om zijn ongelijk toe te geven — al doet hij dit wel op zeldzame momenten. Als hij eenmaal een plan heeft dan blijft deze ook in zijn hoofd zitten en doet hij er alles voor om deze uit te voeren. Hij heeft er dus geen moeite mee om mensen te verraden.

          Uiterlijk:

          Geschiedenis:
    Dean is geboren in 1988 en opgegroeid op het platteland van Wales. Zijn vader was een advocaat en zijn moeder een kapster. Hij heeft altijd veel liefde van hen gekregen en hij heeft een goede jeugd gehad. Echter werd zijn kleine zusje, Jolie (11), in 2005 geschept door een auto terwijl zij aan het fietsen was. Ze is later in het ziekenhuis overleden aan haar verwondingen. Doordat de auto was doorgereden na het ongeluk heeft Dean nooit echt ‘afsluiting’ gehad omdat hij nog allemaal vragen had. In 2012 probeerde hij de schuldige te achterhalen door privé–detectives in te huren en uiteindelijk is dit ook gelukt. Hij werd verblind door woede toen hij erachter kwam dat zijn oom de schuldige was en heeft hem in een woede–aanval gewurgd. Door een fout in het politie–systeem is het bewijs nietig verklaard en is hij vrijuit gegaan. Echter wilden veel mensen geen contact meer met hem waardoor hij in datzelfde jaar nog verhuist is naar Amerika.

          Familie:
    • Vader: Charles William Sawyer — 53
    • Moeder: Molly Sawyer–Moore — 53
    † • Zusje: Jolie Eveline Sawyer — 11

          Angsten:
    Clowns en alleen zijn.

          Sterke/zwakke punten:
    + | Analytisch ingesteld en ziet dus snel de goede en slechte kanten/punten van een plan.
    + | Sterk, gespierd.
    + | Doorzettingsvermogen.

    - | Enorm standvastig.
    - | Hij kan heel moeilijk alleen zijn.
    - | Oppervlakkig.

          Relaties:

          Extra:


    “...”


    “...”

    [ bericht aangepast op 20 dec 2015 - 16:03 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "